2024-12-08, 19:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Mutemute123 skrev att hon TRODDE/MISSTÄNKER.
Nej den sprider rykten utan bevis och säger att man måste bevisa att dom är fel annars är dom rätt.
Citera
2024-12-08, 19:27
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Nej den sprider rykten utan bevis och säger att man måste bevisa att dom är fel annars är dom rätt.

(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror

Att dina lärare inte lärt dej läsa är inte mitt fel.
Citera
2024-12-08, 19:31
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Du jiddrar. varför bevisar ni inte Chrille om ni påstår det. finns det inga.

Bevisen bryter mot Flashbacks regler. Men jag kan ju bekräfta att du var med i detta och skulle gå ut med ryktet. Detta styrks då du gått ut med ryktet i tråden och Pallal kraftigt tar avstånd från dina lögner.

Pallal påstår du försökte lura henne. Ser du inte att ni är synade och Pallal försöker slänger dej under bussen?
Senast redigerad av Pinto87 2024-12-08 kl. 19:39.
Citera
2024-12-08, 19:39
Medlem
Citat:
Jag har fått till mig att Christofer ligger bakom att sprida ett falskt rykte att Joakim Lundell skulle ha våldtagit en 14 årig som senare tagit lagit livet av sig. Sen ta fart på ryktet och Christoffer skulle ta upp det på YT. Det var flera inblandade men en drog sig ur. Det är så sjukt och vidrigt.

han drar sig inte för någonting. ett tvättäkta psykopat som inte har några som helst gränser. så avundsjuk på storebrorsan att han är kapabel till det mest smutsiga jävla saker man kan göra. jag kan sätta mitt jävla liv på att det är den här galna dumpen kärringen som dragit igång skiten. hon är nämligen lika gränslös i vad hon gör. fullt omöjlig att arbeta med.
Citera
2024-12-08, 19:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det blir olaga hot och jag kan mycket väl se att man väntar lite på det då andra pågående utredningar är igång. Vi får väl se. Är ca 2 månader sedan Anjo var på förhöret.
Förhöret måste ha gällt något annat.
Det påstådda hotet emot barnen var i februari/mars, om det anmäldes då så blir det inte förhör i oktober.
Dock kanske Anjo anmälde hotet emot sina barn först i oktober?
Citera
2024-12-08, 19:48
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
han drar sig inte för någonting. ett tvättäkta psykopat som inte har några som helst gränser. så avundsjuk på storebrorsan att han är kapabel till det mest smutsiga jävla saker man kan göra. jag kan sätta mitt jävla liv på att det är den här galna dumpen kärringen som dragit igång skiten. hon är nämligen lika gränslös i vad hon gör. fullt omöjlig att arbeta med.

1. Christofer är helt gränslös ja.

2. Du har rätt att hon och Christofer drog igång detta ja.
Citera
2024-12-08, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du ser du kan inte ens bevisa att det är en lögn, du matar på om jag har fel men ju mer du skriver desto dummare ser det ut.

Det finns ju användare som berättar om detta själva, inte om rask men om Jocke och då ligger det nära till hands att man gör samma sak mot Rask.

Du kan inte heller bevisa att det inte är en lögn.

Så vi står här nu med två rykten, det ena att erat rykte inte stämmer, det andra ryktet, att Chrippa med några stycken eventuellt skulle försöka lura i tittare att en 14 åring har tagit sitt liv efter att Jocke våldtagit henne.

Även du måste väll förstå att det inte går att bevisa att inte ryktet stämmer?

Säg mig en sak som skulle göra så att du tror på att ryktet inte stämmer?
Citera
2024-12-08, 19:51
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Förhöret måste ha gällt något annat.
Det påstådda hotet emot barnen var i februari/mars, om det anmäldes då så blir det inte förhör i oktober.
Dock kanske Anjo anmälde hotet emot sina barn först i oktober?

Förhöret gällde det.

Anjo var på slutförhör i Oktober. 10e faktiskt. Kanske 9e. Kanske var förhör 2 eller 3?

När Anjo anmälde exakt vet jag ej.
Citera
2024-12-08, 19:51
Medlem
Citat:
Det är faktiskt väldigt intressant vilka personer Christofer sprider vidriga rykten med ihop. Med tanken på deras olika förflutna.

Vad jag har sett är det bara du som sprider rykten om att Chrippa kanske skulle sprida ryktet. Ingen annan har jag sett sprida detta rykte.
Citera
2024-12-08, 19:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Du kan inte heller bevisa att det inte är en lögn.

Så vi står här nu med två rykten, det ena att erat rykte inte stämmer, det andra ryktet, att Chrippa med några stycken eventuellt skulle försöka lura i tittare att en 14 åring har tagit sitt liv efter att Jocke våldtagit henne.

Även du måste väll förstå att det inte går att bevisa att inte ryktet stämmer?

Säg mig en sak som skulle göra så att du tror på att ryktet inte stämmer?

Vänta nu. 2 rykten? Du sade att det inte stämmer innan. Men är det ett rykte helt plötsligt?

Mitt är inget rykte. Det är fakta. Visserligen inte bevisat i tråden. Anjo kanske gör vidio om det 🙂
Senast redigerad av Pinto87 2024-12-08 kl. 19:57.
Citera
2024-12-08, 20:04
Medlem
Citat:
Vänta nu. 2 rykten? Du sade att det inte stämmer innan. Men är det ett rykte helt plötsligt?

Mitt är inget rykte. Det är fakta. Visserligen inte bevisat i tråden. Anjo kanske gör vidio om det 🙂

Efter som varken jag eller du bevisar något just nu, så får vi kalla det för två rykten.

Om Anjo bekräftar att ditt rykte är sant, så bevisar det kanske att min källa har fel. Som säger att ingen har försökt att göra en sådan manöver du beskriver i tidigare inlägg.
Citera
2024-12-08, 20:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä, jag har inte fel. Motbevisa mig.
Du har rätt detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto