2024-12-08, 17:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Jag vet att det är så men nån annan får komma in med bevis för jag släpper er nu. Tar upp min tid för mycket.

Det får bara ges skadeståndsanspråk på Åklagsrens begärsn.
Nej du kan göra det själv. men du får inga pengar utan att domstolen säger det.
Citera
2024-12-08, 17:49
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det är inte upp till mig att lägga upp bevis på det, men det kommer säkerligen snart att synas så du kan ta del av flera saker ang hela denna cirkus.
Men jag är helt säker på att mordhotet av Anjos barn är anmält från flera håll.

Jaja. Den som lever får se.
Citera
2024-12-08, 18:11
Medlem
Citat:
Jag lovar dig att samma personer ligger säkert bakom tjejen som skrev med Rask, känns som mycket börjar falla på plats för mig nu.

Jag säger ju att det är falska rykten. Förstår inte du vad jag säger?
Citera
2024-12-08, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Varför är det viktigt för dig? Vad gör att du tror på tomtar och troll?

Du ser du kan inte ens bevisa att det är en lögn, du matar på om jag har fel men ju mer du skriver desto dummare ser det ut.

Det finns ju användare som berättar om detta själva, inte om rask men om Jocke och då ligger det nära till hands att man gör samma sak mot Rask.
Citera
2024-12-08, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Julia har varit hos sin mamma i Karlskoga i hennes senaste lives; igår och lördagen i förra veckan. Det får mig att undra om soc vill att hon tar stöd från sin mamma med Chloe för tillfället? Enl. Julia bor hon fortfarande kvar i Motala så hon har inte flyttat eller så, men verkar inte ha varit där på ett tag 🤷🏼‍♀️

Det låter rimligt att hon är med sin mamma för hon behöver stöd nu. Det är nog väldigt svårt att stå på sig mot Chrippa som är en synnerligen obehaglig person som uppenbart inte drar sig för något. Inga gränser. Fy.
Citera
2024-12-08, 18:40
Medlem
Citat:
Du ser du kan inte ens bevisa att det är en lögn, du matar på om jag har fel men ju mer du skriver desto dummare ser det ut.

Det finns ju användare som berättar om detta själva, inte om rask men om Jocke och då ligger det nära till hands att man gör samma sak mot Rask.

Ja det uppdagas nu att det har pågått en kampanj av Chrippa mot sin egen bror. Kan han (och Linnéa?) göra så är det inte långt borta att han gjort så mot Rask.
Det krävs en hel del av Chrippa (och någon i hans närhet) att planera detta och, som jag skrivit massa gånger, drar in andra i sin skit. Sen har ju var och en sitt eget ansvar så klart.
Citera
2024-12-08, 18:42
Avstängd
Citat:
Bevisa för mig att det är falska rykten? för det är ganska så viktigt att få veta.
men det är väl du som ska bevisa att du inte ljuger och sprider falskt.
Citera
2024-12-08, 18:43
Medlem
Citat:
Det är inte upp till mig att lägga upp bevis på det, men det kommer säkerligen snart att synas så du kan ta del av flera saker ang hela denna cirkus.
Men jag är helt säker på att mordhotet av Anjos barn är anmält från flera håll.

Har jag fel när jag skriver att det finns inspelat? Jag har för mig det men kan blandat ihop det med annat.
Citera
2024-12-08, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax

Jag tänker att du kanske inte ska anklaga någon för att sprida falska rykten eftersom du verkar försvara hittepåarna, dvs Chrippas, Pallal, micro plus några till som jag inte nämner, som uppenbart och bevisligen har spridit vidriga rykten.

Detta är inte en rättegång och du måste förstå att du kommer inte få veta allt som sker nu genom läsning av tråden förrutom det du redan vet.
Så ingen mening att pressa på.
Citera
2024-12-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tänker att du kanske inte ska anklaga någon för att sprida falska rykten eftersom du verkar försvara hittepåarna, dvs Chrippas, Pallal, micro plus några till som jag inte nämner, som uppenbart och bevisligen har spridit vidriga rykten.

Detta är inte en rättegång och du måste förstå att du kommer inte få veta allt som sker nu genom läsning av tråden förrutom det du redan vet.

Sen tycker jag de blir lite komiskt när man nu säger något positivt om chrippa och han har inte gjort si eller så. De lägger ju aldrig upp bevis på saker och ting de verkar vilja påstå heller. Så blir komiskt när de kräver bevis men kan inte tillföra bevis på allt de påstår
Citera
2024-12-08, 19:03
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax

Mutemute123 skrev att hon TRODDE/MISSTÄNKER.
Citera
2024-12-08, 19:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Du jiddrar. varför bevisar ni inte Chrille om ni påstår det. finns det inga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in