2024-12-07, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Om Chrille inte ens pratar med honom så går det såklart inte bra att prata med honom. pucko. Jocke har redan sagt att han skickar till Linea hela tiden så du kan inte ljuga bort det.

Nej svårt att hålla en diskussion med någon som skriker, gapar och ljuger det blir problematiskt.
Har han verkligen sagt att han skickar meddelanden till Linnea hela tiden?? jag vet också att dom har skrivit till varandra, Jonna vet det alla som har lite koll vet det, sen att det pågår hela tiden är en lögn från dig.
Citera
2024-12-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nej svårt att hålla en diskussion med någon som skriker, gapar och ljuger det blir problematiskt.
Har han verkligen sagt att han skickar meddelanden till Linnea hela tiden?? jag vet också att dom har skrivit till varandra, Jonna vet det alla som har lite koll vet det, sen att det pågår hela tiden är en lögn från dig.
Chrille vill inte prata med honom det är svårt att gapa och skrika om man inte pratar med nån. om Jocke lämna dom ifred kanske det skulle vara bra.
Citera
2024-12-07, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Angående att chrippa inte lägger ut bilder på lilla C.
Soc gick ju in och styrde upp hur och när dem skulle lämna/hämta lilla C. Som jag fattade det sa soc även att dem inte skulle posta lilla C på nätet. Varken Julia eller chrippa har ju postar nya bilder med lilla C efter det.

Och i meddelandet som påståtts skickats ifrån soc till Julia så framgår det ju att chrippa har lilla C halvtid, och att soc råder Julia att ha lilla C på heltid pga chrippas positiva test.

Men nu har han henne inte alls, han får inte.
Citera
2024-12-07, 19:58
Medlem
Varför har inte Jocke blockerat psykopaten (Linnea)? Han satt ju hos Anjo och sa att han aldrig mer vill ha med henne att göra...Köper inte att han tycker synd om henne, måste vara något annat.
Senast redigerad av juttan 2024-12-07 kl. 20:01.
Citera
2024-12-07, 20:03
Medlem
Citat:
Vet du jag avslutar diskussionen med dig om detta, du påminner mig om någon som tycker om och vända och vrida på allt.
Vi kommer ingenstans!
Det är ju du som vrider och vänder. och hittar på saker. Chrille har sagt att han inte vill prata med Jocke och Jocke har sagt att Chrille inte vill prata med Jocke. sen kommer du och säger att det är gap och skrik fast både säger att Chrille inte ens vill prata.
Citera
2024-12-07, 21:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Va? Hur tänkte du nu? Klart som fan Rask är den som skickat snusk. Det jag ville förmedla är vad jag TROR, att C & L är de som lurat Rask, för att hämnas. Jag tror ingen tredje part är inblandad.
Sluta skylla Rasks otrohet på andra.
Rask valde att ta bilderna, han valde att skicka bilderna, han valde att skriva snusk, han valde att be om naken bilder på tjejen.
Det är inte chippa och Linneas fel.
Det är enbart rasks egna fel, hans beslut, hans val, hans agerande, han får ta ansvar.
Citera
2024-12-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Du blandar inte hop kräket med Raffa Pancamo? Raffa sa sånt hela tiden, men han sitter sen flera år på psyk p g a vanföreställningar. Det finns ett par legendarisk trådar om Raffa och hans gäng här på FB.

Ibland tänker jag att Skabbe kanske kommer vandra samma väg som Raffa...

Nej jag är helt hundra, någon skrev i hans chatt om Bandidos och han svara ” ja jag är medlem i Bandidos” vet att jag såg det på någon kanal på youtube som bara lägger ut klipp på hans stream
Citera
2024-12-07, 21:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jocke har velat prata med chrippa om situationen som har varit men det har ju inte gått utan skrik och bråk och då har Jocke gett upp att försöka,men Linnea har velat att dom ska kunna prata.
Jocke har försökt vara vuxen men det fungerar ju inte riktigt för chrippa att vara vuxen och ha en dialog.
Jocke försöker ju dock se till att lilla C hamnar i fosterhem. Så det är ju inte konstigt att chrippa är arg och inte vill prata med Jocke.
Om någon i nästan 1 år gjorde allt för att förstöra för Jocke och försökte få soc att omhänderta hans barn, då skulle Jocke också bli jätte arg.
Om någon kontaktade soc och sa att Jocke sexuellt förgrep sig på Lunis, då skullen Jocke bli arg.
Så det är inte konstigt att chrippa också är arg och inte vill ha kontakt med människorna som utsätter honom för detta, och försöker få honom i fängelse.
Citera
2024-12-07, 21:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2
Nej jag är helt hundra, någon skrev i hans chatt om Bandidos och han svara ” ja jag är medlem i Bandidos” vet att jag såg det på någon kanal på youtube som bara lägger ut klipp på hans stream
Så chrippa talar alltid sanning och ljuger aldrig?
Det har hänt ganska många gånger att chrippa skämtar genom att säga saker som inte är sant i sina streams. Varför han gör det vet jag inte.
Citera
2024-12-07, 22:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det är ju du som vrider och vänder. och hittar på saker. Chrille har sagt att han inte vill prata med Jocke och Jocke har sagt att Chrille inte vill prata med Jocke. sen kommer du och säger att det är gap och skrik fast både säger att Chrille inte ens vill prata.
Chrippa kanske gapar och skriker ifall folk han sagt han inte vill ha kontakt med fortsätter terrorisera honom för att försöka få kontakt.
Citera
2024-12-07, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jocke försöker ju dock se till att lilla C hamnar i fosterhem. Så det är ju inte konstigt att chrippa är arg och inte vill prata med Jocke.
Om någon i nästan 1 år gjorde allt för att förstöra för Jocke och försökte få soc att omhänderta hans barn, då skulle Jocke också bli jätte arg.
Om någon kontaktade soc och sa att Jocke sexuellt förgrep sig på Lunis, då skullen Jocke bli arg.
Så det är inte konstigt att chrippa också är arg och inte vill ha kontakt med människorna som utsätter honom för detta, och försöker få honom i fängelse.

Du har rätt man får vara arg, helt klart men det finns gränser på vad man gör med ilskan,
Nu har ju chrippa själv gjort saker som kan ge honom fängelse, soc verkar ju dela jockes bild nu pga allt som har hänt.
De där med övergreppen vet jag inget om förutom de Micro skrev och vad T sa i samtalet till Jullan.
Citera
2024-12-07, 22:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du har rätt man får vara arg, helt klart men det finns gränser på vad man gör med ilskan,
Nu har ju chrippa själv gjort saker som kan ge honom fängelse, soc verkar ju dela jockes bild nu pga allt som har hänt.
De där med övergreppen vet jag inget om förutom de Micro skrev och vad T sa i samtalet till Jullan.
Ja domstolen får döma chrippa för dem brott som leder till åtal.
Soc får utreda och bedöma vad som är bäst för barnet.
Men man förstår ändå att chrippa inte vill ha kontakt med människor som utsatt honom för detta, speciellt då det mest varit lögner som spridits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in