2024-12-07, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Dock så jävla tröttsamt att anjo påstår att han har saker på chrippa fort men släpper det inte? Det är väl lika bra släppa allt så svinet går ner ordentligt?

Där kan jag hålla med dig, ut med allt så kommer dramat lägga sig fortare så är det.
Citera
2024-12-07, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han måste ju ha förstått allvaret tänker jag. Det är ju på snudd omöjligt för honom att inte fattat att tiden kommer ikapp.

Såklart han gör, det är uppenbart med tanke på hans videos tidigare i veckan, och vi vet ju att han slår mot alla håll nu.
Citera
2024-12-07, 14:56
Medlem
Devonias avatar
Skulle inte förvåna mig om det är Chrippa & Linnéa som ligger bakom kontot som avslöjade Rask. De har säkert hittat bilder på nätet de skickat för att fiska fram bilder på Rask. Jag tror inte någon annan är inblandad. Endast en hämndaktion från C & L.
Citera
2024-12-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Skulle inte förvåna mig om det är Chrippa & Linnéa som ligger bakom kontot som avslöjade Rask. De har säkert hittat bilder på nätet de skickat för att fiska fram bilder på Rask. Jag tror inte någon annan är inblandad. Endast en hämndaktion från C & L.

Är inte ens Rask inblandad i teorin du har?
Citera
2024-12-07, 15:46
Medlem
Citat:
Är det värre eller bättre menar du. spelar det nån roll om man vill avslöja en otrogen snuskis. snuskisen vart ju avslöjad hur som helst
Citera
2024-12-07, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast Jocke har ju pratat med Linnea inte chrippa, tror inte Jocke kommer ta in chrippa i sitt liv igen efter allt som har hänt, finns ju mycket som inte är offentligt.
I så fall måste chrippa få vård först.

Ang Anjo så säger hans tittarsiffror något helt annat, folk vill ha Anjos videos och människor älskar drama, bara kolla hans senaste video om just chrippa & Linnea, han hade över 6000 pers i live chatten.
Jomen det är ju Chrille som inte vill ha nån kontakt med Jocke.
Citera
2024-12-07, 15:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Där kan jag hålla med dig, ut med allt så kommer dramat lägga sig fortare så är det.
Anjo vill ju inte att dramat ska lägga sig. Han vill ju hålla igång dramat så han kan fortsätta tjäna pengar på det, därför han inte släpper allt han har. När det börjar gå dåligt för honom så släpper han lite så han blir relevant igen.

Jag tror det är samma orsak som gör att chrippa och Linnea inte berättar vad som hände i slutet på december. För att kunna använda för att bli relevanta igen.
Citera
2024-12-07, 15:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Rask har ju dock erkänt allt.
Varför försöker du skylla rasks otrohet på Chrippa?
Citera
2024-12-07, 16:02
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:

Är chrippa och linnea i rummet med dig nu?
Kom in i matchen din mupp rask har redan bekräftat att det är han som skickat kukbilder och bett följare sära på fittan
Citera
2024-12-07, 16:03
Medlem
Dopys avatar
Angående att chrippa inte lägger ut bilder på lilla C.
Soc gick ju in och styrde upp hur och när dem skulle lämna/hämta lilla C. Som jag fattade det sa soc även att dem inte skulle posta lilla C på nätet. Varken Julia eller chrippa har ju postar nya bilder med lilla C efter det.

Och i meddelandet som påståtts skickats ifrån soc till Julia så framgår det ju att chrippa har lilla C halvtid, och att soc råder Julia att ha lilla C på heltid pga chrippas positiva test.
Citera
2024-12-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Angående att chrippa inte lägger ut bilder på lilla C.
Soc gick ju in och styrde upp hur och när dem skulle lämna/hämta lilla C. Som jag fattade det sa soc även att dem inte skulle posta lilla C på nätet. Varken Julia eller chrippa har ju postar nya bilder med lilla C efter det.

Och i meddelandet som påståtts skickats ifrån soc till Julia så framgår det ju att chrippa har lilla C halvtid, och att soc råder Julia att ha lilla C på heltid pga chrippas positiva test.

Ja, även enligt Julia får de inte visa upp Chloe efter soc-mötet. Hon hördes dock i bakgrunden i Julias live tidigare idag.
Citera
2024-12-07, 16:52
Avstängd
Citat:

Jag är inne på samma spår. Det var jag direkt.
Linnéa ska inte söka in på Dramaten för det där med att hon mådde illa rimmar helt otroligt fel med tanke på hur hon betedde sig innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in