2024-12-07, 17:06
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Dock så jävla tröttsamt att anjo påstår att han har saker på chrippa fort men släpper det inte? Det är väl lika bra släppa allt så svinet går ner ordentligt?

De är för anjo är ett större svin och äcklig gris. Han kommer mjölka detta till sista kronan. Han skulle sälja ut sina barn om han kunde tjäna pengar
Citera
2024-12-07, 17:35
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Är chrippa och linnea i rummet med dig nu?
Kom in i matchen din mupp rask har redan bekräftat att det är han som skickat kukbilder och bett följare sära på fittan

Va? Hur tänkte du nu? Klart som fan Rask är den som skickat snusk. Det jag ville förmedla är vad jag TROR, att C & L är de som lurat Rask, för att hämnas. Jag tror ingen tredje part är inblandad.
Citera
2024-12-07, 17:44
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
De är för anjo är ett större svin och äcklig gris. Han kommer mjölka detta till sista kronan. Han skulle sälja ut sina barn om han kunde tjäna pengar

Håller med. Gillar hans svar på tal han har men fyfan vad pengakåt han är
Citera
2024-12-07, 18:40
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Va? Hur tänkte du nu? Klart som fan Rask är den som skickat snusk. Det jag ville förmedla är vad jag TROR, att C & L är de som lurat Rask, för att hämnas. Jag tror ingen tredje part är inblandad.

Vad är mest sannolikt, att mannen med en snusklåda på Instagram, förkärlek för att skapa porr och samarbeta med sexkeksaksföretag samt ett enligt egen utsago gigantiskt bekräftelsebehov
skulle börja sexta med random följare
Eller att rikspuckot chrippa honeytrappat Rask i sex månaders tid. Inte gjort något när det var som mest graverade utan avvaktat. Samma man som enligt Rask spred hans porrklipp som en löpeld så fort han fick den. Skulle alltså sitta på den här skatten i tre månader efter att han fått rasks äckliga runkbilder?

Herregud du tror bergis jorden är platt.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-12-07 kl. 18:42.
Citera
2024-12-07, 18:54
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Vad är mest sannolikt, att mannen med en snusklåda på Instagram, förkärlek för att skapa porr och samarbeta med sexkeksaksföretag samt ett enligt egen utsago gigantiskt bekräftelsebehov
skulle börja sexta med random följare
Eller att rikspuckot chrippa honeytrappat Rask i sex månaders tid. Inte gjort något när det var som mest graverade utan avvaktat. Samma man som enligt Rask spred hans porrklipp som en löpeld så fort han fick den. Skulle alltså sitta på den här skatten i tre månader efter att han fått rasks äckliga runkbilder?

Herregud du tror bergis jorden är platt.

Jag tror att C & L skapat en fejkprofil, och använt Rasks snusklåda för att ta kontakt.
Jag tror C & L väntat på rätt tillfälle, ja. Det är förmodligen L som hållit i trådarna.

Bara för att jag har en teori så tror jag att jorden är platt?
Om du har läsförmåga att förstå vad jag skriver så borde du märka att jag inte tar nån ”i försvar”. Jag luftar bara vad jag tror har hänt.

Vill du kasta skit och försöka idiotförklara mig så har du kastat spjut i fel vardagsrum.
Citera
2024-12-07, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jomen det är ju Chrille som inte vill ha nån kontakt med Jocke.

Och Jocke vill inte ha kontakt med chrippa, det är Linnea som har velat att dom ska träffas och bli sams.
Citera
2024-12-07, 18:56
Medlem
Xonk666s avatar
Dom är i fjällen och snön bara regnar. roligt att Linnea är på toplistan av den mest eftersökta människan i Sverige. Folkbokföringsbrott?? XD
Citera
2024-12-07, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Anjo vill ju inte att dramat ska lägga sig. Han vill ju hålla igång dramat så han kan fortsätta tjäna pengar på det, därför han inte släpper allt han har. När det börjar gå dåligt för honom så släpper han lite så han blir relevant igen.

Jag tror det är samma orsak som gör att chrippa och Linnea inte berättar vad som hände i slutet på december. För att kunna använda för att bli relevanta igen.

Anjo har så pass många tittare att han får ihop pengar ändå men såklart att dramat ger mer, men jag tror att dramat ang chrippa är slut inom några veckor, Anjo kanske gör 1 eller 2 slutvideos sen är det nog över för hans del.

Kan vara så att Linnea & chrippa tänker så men helt ärligt tror jag inte dom vill gå ut med vad som hände pga ännu mer lögner kommer komma fram.
Som sagt så tror jag att detta är över ganska snart.
Citera
2024-12-07, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och Jocke vill inte ha kontakt med chrippa, det är Linnea som har velat att dom ska träffas och bli sams.
så jocke juger när han sagt att han kontaktar Linea för att Chrille inte vill prata med han. troligt troligt
Citera
2024-12-07, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
så jocke juger när han sagt att han kontaktar Linea för att Chrille inte vill prata med han. troligt troligt

Jocke har velat prata med chrippa om situationen som har varit men det har ju inte gått utan skrik och bråk och då har Jocke gett upp att försöka,men Linnea har velat att dom ska kunna prata.
Jocke har försökt vara vuxen men det fungerar ju inte riktigt för chrippa att vara vuxen och ha en dialog.
Citera
2024-12-07, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Jag tror att C & L skapat en fejkprofil, och använt Rasks snusklåda för att ta kontakt.
Jag tror C & L väntat på rätt tillfälle, ja. Det är förmodligen L som hållit i trådarna.

Bara för att jag har en teori så tror jag att jorden är platt?
Om du har läsförmåga att förstå vad jag skriver så borde du märka att jag inte tar nån ”i försvar”. Jag luftar bara vad jag tror har hänt.

Vill du kasta skit och försöka idiotförklara mig så har du kastat spjut i fel vardagsrum.
Om du tror det så är du idiotförklarad. Rask säger att han har haft konton för snusk sedan T sa att hon skulle lämna honom för fem år sen. det finns nog många många mer som har fått snusk skickat från honom. han hållit på länge men nu åkte han dit. det var bra att det kom ut.
Citera
2024-12-07, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jocke har velat prata med chrippa om situationen som har varit men det har ju inte gått utan skrik och bråk och då har Jocke gett upp att försöka,men Linnea har velat att dom ska kunna prata.
Jocke har försökt vara vuxen men det fungerar ju inte riktigt för chrippa att vara vuxen och ha en dialog.
Om Chrille inte ens pratar med honom så går det såklart inte bra att prata med honom. pucko. Jocke har redan sagt att han skickar till Linea hela tiden så du kan inte ljuga bort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in