Citat:
Ursprungligen postat av
N0.N4M3
Nu röstar jag inte på C (och ser problematiken kring detta inom C) så missförstå mig inte men...
Förmodligen lika mycket om inte mer. Mörkertalet är stort. Dom flesta pedofilerna blir inte ens påkomna, iaf i många år. Att man funnit många i X parti innebär inte att det finns inga sådana i Y parti.
Det dras kanske lite fler sådana till Centern men det är också förmodligen också så att det dras typer som är mer öppna med sina böjelser. Högerextrema är mer försiktiga under sådana brott.
Att man funnit pedofiler i C innebär inte att det inte finns högerextrema pedofiler t.ex.
Vi bör ta det problemet på allvar och det är oberoende av vilket parti det gäller. Man ska sätta dit dom vare sig dom är vänster eller höger.
Det är klart att det kan gömma sig pedofiler på högersidan också och om dom blir påkomna så ska dom tas på lika stort allvar, men jag förstår inte varför det är så viktigt för vissa att skrika sig hesa om det..
Nu är det så att Gustav Hemming åkte dit och han är den
tolfte centerpartisten som åker dit för pedofili, dom siffrorna ljuger inte så varför kan vi inte få diskutera det utan att någon/några måste in o försvara o attackera? Jag fattar inte det...
Pedofiler ska bort bara, dom är riktiga jävla svin, oavsett vad dom röstar på!