2024-12-06, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaldera
utpressningsoffer/B]r!

Jovisst är han det. Fan, vilka fina politiker Stockholm har. Ryssarna har grepp på honom genom blatten har bor med, Killgissning, men ändå.
Citera
2024-12-07, 00:00
Medlem
När jag växte upp hette sexuella trakasserier "gubbsjuka karlar". Och det finns väldigt gott om sådana.
Framförallt på sommaren. Helt vanliga medelsvensson gubbar. Jag har fortfarande lite svårt att förlika mig med tanken att pedofiler skulle kunna vara knutna till ett parti. Jag tror övriga partier har bättre omdöme och sparkar ut sådana här individer på ett tidigt stadium. Kanske det beror på att Centerpartiet har blivit ett allt mer vanskött parti. Bara en tanke.
Citera
2024-12-07, 00:11
Medlem
MrsEjPKs avatar
Varför är det så många pedofiler i detta sjuka parti ?Varför dras pedofiler till Centerpartiet ??

Det har hänt så många ggr nu så Centerpartiet är Peddopartiet officielt nu.

Jag menar vad fan pågår i partiet egentligen !!???
Senast redigerad av MrsEjPK 2024-12-07 kl. 00:25.
Citera
2024-12-07, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
När jag växte upp hette sexuella trakasserier "gubbsjuka karlar". Och det finns väldigt gott om sådana.
Framförallt på sommaren. Helt vanliga medelsvensson gubbar. Jag har fortfarande lite svårt att förlika mig med tanken att pedofiler skulle kunna vara knutna till ett parti. Jag tror övriga partier har bättre omdöme och sparkar ut sådana här individer på ett tidigt stadium. Kanske det beror på att Centerpartiet har blivit ett allt mer vanskött parti. Bara en tanke.

Ju liberalare parti, desto fler såna här frodas och häckar där. Så L och C borde vara där flest pedofiler och sexualliberaler hittas/gömmer sig/söker sig till. De partierna har ju kommit upp med en del konstiga förslag under åren också, som att legalisera sex med lik, djur och sänka byxmyndighetsåldern.
Citera
2024-12-07, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Ju liberalare parti, desto fler såna här frodas och häckar där. Så L och C borde vara där flest pedofiler och sexualliberaler hittas/gömmer sig/söker sig till. De partierna har ju kommit upp med en del konstiga förslag under åren också, som att legalisera sex med lik, djur och sänka byxmyndighetsåldern.
Ja, de exemplen var ju verkligen liberala. Märks att de ansträngt sig att leva upp till sin liberalism.
Det kan vara så såklart. Eller så är det många konstiga kufar som blir bonde och engagerar sig i Centerpartiet.
Senast redigerad av ottoplommon 2024-12-07 kl. 00:35.
Citera
2024-12-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jollikokko
Dömda:
Erik Paulsson
Niklas Wellholt
Denny Olofsson
Oskar Åsberg

Känd från Dumpen:
Petter Westlund

Kompletterar med:
Centerledaren i Arvidsjaur, Leif Andersson, avslöjades på Dumpen förra vintern. Det var hög fallhöjd där. Kapten på K4 samt i övrigt ett aktat namn i kommunen.
Citera
2024-12-07, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Varför är det så många pedofiler i detta sjuka parti ?Varför dras pedofiler till Centerpartiet ??

Ja det har hänt så pass många gånger nu att det känns som att vi börjar närma oss 20 avslöjade pedofiler på kort tid. Någon får gärna göra en lista på alla som avslöjats. Började väl med Fredrick Federley-skandalen, och sedan har det bara fortsatt. Vid det här laget är det iaf väldigt uppenbart att C lockar till sig pedofiler.
Senast redigerad av Patch1 2024-12-07 kl. 01:13.
Citera
2024-12-07, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK

De gillar väl visa centerpartiet
Citera
2024-12-07, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistar-Stig
Beror ju på vad man jämför med.
SD har nog fler kvinnliga väljare än C har väljare totalt. Så helt dåliga kan dom inte vara.

C, men för den delen andra partier, har glömt bort att just kvinnor inte är värda mer än någon annan röst. För Cs del handlar det ju primärt om välbeställda kvinnor i städer som söker ett ”fint parti” med ”goda värderingar”.
Alltså väljare som egentligen inte bryr sig så mycket om politiken, utan mest vill ha en social markör att spegla sig i.
Problemet är att det är lyxväljare som stöter bort andra väljare.
C har ganska systematiskt bytt bort 2 väljare mot 1 i många beslut. Och stora delar av partiet tycker det är bra. Man gillar inte opinionen, men det är viktigt att ha de ”rätta väljarna”.
Sen intalar man sig att resten kommer sen.
Men det kommer ju inte ske.
Tack! Jag är inte så insatt i Centern. Men det har inte undgått mig att det är ett krisande parti sedan Annie lämnade efter allt förtal på nätet samt hot och närapå mordförsök. Det har blivit ett allt mer hårdnande politiskt klimat. Och det är trist tycker jag.
Men Centern kan ju inte svika i landsbygdsfrågor vilket jag tycker att de gjort mer och mer.

Jag ska inte störa er mer. Kom hit för att få veta vilket brott Hemming misstänktes för.
Och det vet jag nu plus en hel del annat. Så jag tackar för info. Politik är inte riktigt min grej.
Citera
2024-12-07, 01:52
Medlem
Aftonbladets ledarsidor är iaf tysta.

Kan ni bara tänka om det var en SDare som hade gjort detta, då jävlar hade de skrivit så händerna fattade eld.

Minns ni "trollfabriken" ? den var ju levande ett bra tag. Vad den sjuka perversa jäveln gjorde är ljusår värre men läggs fortfarande inte samma energi att granska C. Det är för fan inte första ggn heller att sådant uppstår speciellt i CENTERPARTIET
Senast redigerad av David1982 2024-12-07 kl. 01:54. Anledning: tillägg
Citera
2024-12-07, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Aftonbladets ledarsidor är iaf tysta.

Kan ni bara tänka om det var en SDare som hade gjort detta, då jävlar hade de skrivit så händerna fattade eld.

Minns ni "trollfabriken" ? den var ju levande ett bra tag. Vad den sjuka perversa jäveln gjorde är ljusår värre men läggs fortfarande inte samma energi att granska C. Det är för fan inte första ggn heller att sådant uppstår speciellt i CENTERPARTIET
"trollfabriker" var det väl, hehehe. 4-5 personer som la ut roliga klipp. Men enligt Aftonbladet, Socialdemokraterna plus en arme av röda själar och medier så var det ett direkt hot mot demokratin. Sen när är komik systemhotande i Sverige?
Citera
2024-12-07, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Ett antal anledningar, faktiskt.

Nivån på SD-svansens skvaller är mycket låg, ofta lägre än annat skvaller. Emellanåt går det mot rent förtal och just hur man riskerar att begå det intresserar mig en aning.

Har hört att det gått knackigt för Demirok som partiledare. Kanske dags att satsa på nått nytt då?
Varför inte satsa på Anders Eklund eller Nytorgsmannen då tänker jag? Med Anders Eklund skulle ni verkligen kunna profilera er, han är ju ett känt ansikte.
Eller just det, de sitter ju inne. Men annars finns ju Hagamannen. Han borde väl vara tillgänglig, han sitter inte längre?

Det är väl ganska uppenbart att många fria själar söker sig till Centerpartiet? Det verkar inte spela roll hur fri man är så att säga. Vissa är lite friare än andra, det är som sig bör?
Senast redigerad av Malapagos 2024-12-07 kl. 02:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in