Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Om dessa kvinnor tvingas eller manipuleras till att utföra en tjänst mot sin vilja, kan det betraktas som utnyttjande. Detta kan ju inkludera hot, fysiskt våld, emotionell manipulation eller utpressning.
Sårbarhet finns också.. Om dessa kvinnor som utför tjänsten mot honom befinner sig i en sårbar situation, till exempel på grund av ekonomiska svårigheter, beroende eller psykiska problem, kan det ses som dom utnyttjas. En av kvinnorna hade ju sagt nej då hade han blivit arg.
Om nån blir arg är det en idiot. Och sådana råkar man ut för då och då överallt. Vill inte tro att det är vanligt dock. De är väl flera på salongen som kan skydda varandra? Men varken du eller jag vet hur allt fungerar. Är de tvingade av salongen? Jag tror inte det. Då är det illa.
Vad jag förstår så brukar de massera väldigt intimt, och frågar sen när man är sprickfärdig om man vill ha extra. Rätt lättförtjänta pengar om man har rätt mentalitet för utförandet. Hört att dessa pengar går rakt ner i fickan på massösen. Dra av en snorre lite tror jag vissa inte behöver uppfatta som något fruktansvärt. Många känner sig förnedrade av andra jobb, med mycket mindre betalt.
Känns som alla bara tror saker utan att vi vet.
Men du svarade inte på min fråga angående ekonomiska svårigheter.