2024-12-06, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Och det är bara dom 3 senaste åren.
Vad är det för sjuk sekt?
Samt bara de som åkt fast
Citera
2024-12-06, 02:48
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelinen9
Mycket märkligt att det alltid är C va…?!
Vet inte om någon redan postat detta, men tyckte det behöver lyftas. Centern i Osby har också mörkat och låtit en av sina politiker hållas med sin pedofili och utnyttjande av unga pojkar. De har vetat om det och mörkat allt.

https://www.kristianstadsbladet.se/artikel/tidigare-toppolitiker-anklagas-for-att-ha-utnyttjat-pojkar-sexuellt/

Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Precis!

Det här handlar inte om Centerpartiet, utan bara om en enskild person,

1. Nämligen Gustav Hemming, som råkar vara en Centerpartistisk person.
  2. Ja, och så förstås Erik Paulsson, som också råkar vara Centerpartistisk person.
  3. Och Petter Westlund, också Centerpartistisk person faktiskt.
  4. Och att Fredick Federley är en Centerpartistisk person har väl ingen lyckats missa.
  5. Liksom Christer Yrjas, alltså också Centerpartistisk person.
  6. Och då är det väl lika bra att lägga till Niklas Wellholt, Centerpartistisk person, när man ändå håller på.
  7. Denny Olofsson, Centerpartistisk person måste väl också få vara med på ett hörn.
  8. Tillsammans med Oskar Åsberg, Centerpartistisk person.

Några få enskilda personer alltså,
som råkar tillhöra samma parti bara.

Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Du glömde..

Leif Andersson
(FB) Ny pedofilskandal i Centerpartiet (2024-02-19)

Dieter Schönefeld
(FB) 66-årig Svalövsbo våldtog 2 barn under 6 års tid fick 8 års fängelse (dömd Dec 2016)

Bo Gunnar Hedlund
(FB) Sittande C-man som kandiderar på nytt - dömd för övergrepp på fosterdottee

Sen har vi ju deras logga:

”I likhet med "pedofil-fjärilen" har Centerpartiet fyra hjärtan vända mot varandra. "Pedofil-fjärilen" är en hemlig symbol för pedofiler som avslöjades av FBI redan 2007.”

Och ungdomsförbundet som vill slopa byxmyndighetsåldern
https://nyheteridag.se/cuf-vill-legalisera-sex-med-barn-det-slutar-med-pedofili/

Det finns mer att gräva fram men nu är det sovdags.

Så 11 stycken perversa svin som har utnyttjat och förgripigt sig på oskyldiga flickor & pojkar och så Pederley då och hans sjuttioelva pedofilpolare, samtliga politiskt aktiva centerpartister vid någon tidpunkt.
Det är tamejfan makabert!
Citera
2024-12-06, 03:03
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanRepes
Samt bara de som åkt fast
Mörkertalet orkar man inte ens tänka, det kan vara tusentals barn som drabbats av centerpeddos.
Tycker socialen ska utreda hur samtliga center barn har det.
Citera
2024-12-06, 03:36
Medlem
Är han bög ?? ja men då förstår man ju
varför han plockas bort.
En svårt sjuk person dessutom obotligt.

Finns inga läkemedel som botar homosexualitet
och eftersom den sjukdomen sitter i hjärnan så påverkas förmågan att som politiker kunna ta bra beslut.

Vilken tur att partiledningen uppmärksammade detta o ser till att han plockas bort.
Citera
2024-12-06, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Nu är jag inte kommunist eller psykolog men ibland tror jag att somliga inte kan hantera sitt finansiella välstånd bekostat av skattemedel. Det blir syntax error av ren dekadens. Som vi ser från och till...

Gammalt djungelordspråk. Att vara urskiljningslöst och avsiktligt inkluderande öppnar också dörren för dysfunktion.

Dysfunktion = När något slutar fungera.

Ni vet när man är avsiktligt korkad och slutar ta ansvar för att livet och samhället fungerar. Klipper av sladden till temperaturgivaren på motorn.
Citera
2024-12-06, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrvorhees
Gustav Hemming är väl öppet homosexuell?

I vissa fall kopplas ju det till en viss typ av brottslighet...

Jag vet ingenting om denne person men det är konstigt, när jag såg honom i ett klipp på nyheterna idag tänkte jag ” är han bög?”. Det var något med sättet han rörde sig som fick mig att undra. Inte för att jag bryr mig om någon är bög, men det är litet mysko om man kan se det på sättet folk rör sig?

Att antasta unga är vedervärdigt vilken sexuell läggning man än har och är han skyldig ska han sys in! Ibland undrar jag hur korkade politiker kan vara som utsätter sig för en sådan risk, i synnerhet i dessa tider med mobilkameror o digitala spår. Nu blir han ju för alltid en paria o ajöss med politikerkarriären!
Citera
2024-12-06, 04:45
Medlem
Det finns ju inget skäl för Gustav Hemming att ta en paus, han gjorde ju bara precis samma sak som Anders Borg, och han behövde ju aldrig stiga ur värmen
Citera
2024-12-06, 04:59
Medlem
Jäklar vad fort de plockade bort honom från alla sociala medier. Som på det gamla Sovjets tid då folk klipptes bort ur foton och raderades ur historieböckerna. "Gustav.. vem?? Aldrig hört talas om."
Citera
2024-12-06, 05:07
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Jag vet ingenting om denne person men det är konstigt, när jag såg honom i ett klipp på nyheterna idag tänkte jag ” är han bög?”. Det var något med sättet han rörde sig som fick mig att undra. Inte för att jag bryr mig om någon är bög, men det är litet mysko om man kan se det på sättet folk rör sig?

Det är nåt med tandställningen l överkäken som signalerar bög. Jacob Dahlin hade en liknande.
Citera
2024-12-06, 06:11
Medlem
Vilken pajas Gustav Hemming, att få jobb efter detta blir som att ro i motvind med driv is.
Citera
2024-12-06, 06:13
Medlem
I sanning en episk runk. Gurra kan mycket väl ha tajjat bort en röd regering 2026. Med lite tur dras turken med i fallet.
Citera
2024-12-06, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Som jag skrev tidigare men det togs bort - det är inte yttringarna i Centern som dessa som är det allvarliga.
Det är roten till hur Centern deklinerat iom Annie Lööf. Alltså politiken i C som påverkat svenskarna vilket berör oss alla mer eller mindre.
Vilda Västern i nästan allt.

Och det för en superbortskämd storskogsägardotter från södra Småland som fått allt serverat på en silverbricka sedan barnsben och av Public Service och Bonniermedia burits fram likt en drottning, fast hon var och är en politisk obetydlighet eller regress för samhällsutvecklingen i Sverige, som samtiden utvisar.

Detta.

Public Service och Bonniermedia pratar inte längre (mycket alls) om Annie Lööf, men de älskar fortfarande det C som hon lämnade efter sig, fastän den turkiske tråkmånsen Demirok har blivit ett sänke för partiets mediala hov.

Men de som älskar partiet skyndar fortfarande till dess försvar, eller gråter tårar över att partiet blir så orättvist kritiserat:

Citat:
En toppolitiker som misstänks ha antastat ett barn.

En praktskandal av det här slaget var inte vad Centerpartiet behövde.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/B0mmmw/skandalen-som-ar-alla-partiers-mardrom

Citat:
Vanligtvis säger den politiska logiken att om en person gör nåt dumt och den personen lämnar så är det överspelat.

Jaså? Visst brukar media säga att allt är överspelat nu och det skvätter inte längre på partiet när en Sverigedemokrat avgår på grund av något övertramp?

Citat:
Centerpartiets motståndare vill sätta bilden av partiet som ett parti för de sexuellt avvikande. Det har ingen bäring på verkligheten.

Nej nej, det finns inte och har aldrig funnits några pedofiler i Centerpartiet (och om det har funnits det så har det ingenting med Centerpartiet att göra...)

My Rohwedders klagan över kritiken mot Centerpartiet avslutas med en jättestor bild på Centerns grönvita logga, bakom vilken en ung Annie Lööf skymtar fram. Drottning Annie, Sveriges frälsare! Då kan väl några små pedofilskandaler i det parti hon lämnade efter sig inte spela så stor roll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in