Citat:
Ursprungligen postat av
Fetgirig
Vilka är ”alla” och vilken rätt har Biden att rodda i en suverän nations inrikesaffärer? Tycker du även att Putin har samma rätt?
En enkel fråga: är du dokumenterat efterbliven eller är det bara en hobby? ”Rysk desinformation” är den begåvningsklenas favoritkrycka när det gäller att ”förklara” hur världen fungerar. Det ”konstateras” mycket men inget kan bevisas. Antagligen för att alla spår är bortsopade. FBI har samma trovärdighet som FSB, lägg till NSA och CIA så borde en normalt fungerande hjärna bli mörkrädd, detta vet du dock inget om eftersom du stod i fel kö när hjärnorna delades ut.
Jag gissar att du även köper läget när polisen utreder sig själv och ”konstaterar” att inget fel begåtts?
Med alla menas bland annat EU, Världsbanken, Internationella valutafonden, med flera. Var du en av alla som jublade när Ron Jonsson satte upp sin senatskommitte som skulle exponera korruptionen en gång för alla? Äntligen skrek du säkert och var superexalterad när bilder på Hunter Bidens kuk visades upp på senatsgolvet.
När det hela var över och det hela visade sig vara ett stort fiasko har du ju i alla fall din lilla snuttefilt den djupa staten att falla tillbaka på där alla, jag menar alla, är inblandade i en gigantisk konspiration, ledd av Soros.
Bara du och andra superbegåvade vet sanningen, den finns att läsa på internet. En konspiration innehållande fler än, säg, fem personer, kan inte hemlighållas men du är så korkad så du tror att i stort sett hela den Amerikanska statsapparaten är inblandad i en gigantisk coverup?
Inte ens Trump eller Rudy orkar hålla på att ljuga om det här längre. Det har undersökts. Samma sak med valfusket, D'Souza, Kari Lake och andra börjar släppa det nu.
Du och andra kommer så klart komma med allt mer febriga och uppseendeväckande teorier fast resten av världen går vidare. Ägna tiden åt något mer produktivt och må bättre är mitt råd till sådana som dig.