2024-12-05, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wetiko
Han tafsade väl på nån kvinna vid nån middag och fick lämna poltiken om jag inte missminner mig. Kan blanda ihop honom med någon Annan centerpartist, är inte helt lätt att hålla reda på alla dessa sexuellt avvikande människor

Tänkte mer på vilka uppdrag Gustav haft innan han idag avgick ?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hoppas att det inte blir ett drev så att He**ing börjar må dåligt.

Hoppas att det blir ett drev så att pedofilen mår dåligt. Riktigt dåligt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Är bilderna till höger från Efterlyst? Om ja så är det givetvis samma man..
Varför var han i Efterlyst?

Ja dom är från efterlyst.

För att han runkat framför en pojke på tåget
Citera
2024-12-05, 15:05
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Det är inte ens dagen innan, den ena bilden är utlagd senare, men det förefaller vara samma dag.

Ja sorry. 23/8 fastnade han på kameran i tåget. Dagen efter lade han själv ut den andra bilden på FB. Samma person och samma kläder. Sannolikt tagna samma dag ja.
Citera
2024-12-05, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JatteBrottarLena
Tänkte mer på vilka uppdrag Gustav haft innan han idag avgick ?

Ok. Jag tror att Gustav varit nån slags skärgårdspoltiker. Vet att han jobbat för att implementera olika båtrutter i Stockholm..bland den första som startades upp var den från Lilla essingen(där hemming bor) till stadshuset (där han jobbar).....
Citera
2024-12-05, 15:07
Medlem
Crabbofixs avatar
bögar har ju många alternativ till sitt onanerande och blottande... särskilda platser där dom ses, bögklubbar, särskilda bög-appar osv

men det tycks inte räcka för den här pedofilbögen gustav hemming, det är något med att det måste involvera barn och ofrivillighet hos honom för att han ska gå igång...

media vet ju vad han är misstänkt för men dom väljer att inte gå ut med det.

centerpartiet vet också men svarar "Vi kommenterar inte i nuläget"

- varför talar inte media, aftonbladet expressen klarspråk och går ut med misstankarna?
- varför talar inte centerpartiet klarspråk och går ut med misstankarna? är dom inte skyldiga sin väljare det?
Citera
2024-12-05, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Har för mig att jag skrev detta i samband med den förra skandalen, men kanske borde man sammanställa en lista på alla centerpartister som har avgått p.g.a. tvivelaktigt beteende inför barn under de senaste åren? På rak arm kommer jag på minst fyra stycken.

Man kan fråga sig varför (C) lockar till sig dessa tomtar. Kommer ni ihåg strax före pandemin, hur de (eller snarare, CUF) förordade legalisering av nekrofili och incest? Det är något riktigt skumt med denna organisation.

/AI

Fernebo gjorde det.

(FB) Centerpartisten Gustav Hemming avgår från alla uppdrag - misstänks för brott
Citera
2024-12-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wetiko
Ok. Jag tror att Gustav varit nån slags skärgårdspoltiker. Vet att han jobbat för att implementera olika båtrutter i Stockholm..bland den första som startades upp var den från Lilla essingen(där hemming bor) till stadshuset (där han jobbar).....
Ah se där. Tack för svar. Har aldrig sett eller hört nåt om snubben innan
Citera
2024-12-05, 15:09
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Fernebo gjorde det.

(FB) Centerpartisten Gustav Hemming avgår från alla uppdrag - misstänks för brott

Jo, men saknar namnen på dessa offentliga personer.

/AI
Citera
2024-12-05, 15:10
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Har för mig att jag skrev detta i samband med den förra skandalen, men kanske borde man sammanställa en lista på alla centerpartister som har avgått p.g.a. tvivelaktigt beteende inför barn under de senaste åren? På rak arm kommer jag på minst fyra stycken.

Man kan fråga sig varför (C) lockar till sig dessa tomtar. Kommer ni ihåg strax före pandemin, hur de (eller snarare, CUF) förordade legalisering av nekrofili och incest? Det är något riktigt skumt med denna organisation.

/AI

Sju stycken med dagens fall (förutsatt att ingen mer åkt dit efter artikeln från 2022)

Det är ändå anmärkningsvärt med så många pedofilavslöjanden i ett och samma parti på så kort tid. Andra partier har väl bara drabbats av enstaka fall. Centerpartiet är dessutom ett rätt litet parti.

https://bulletin.nu/annu-en-barnsexskandal-i-centern-ordforande-lamnar-uppdrag
Senast redigerad av fernebo 2024-12-05 kl. 15:15.
Citera
2024-12-05, 15:11
Medlem
Haha, igen? Centerpartiet - lite för liberala
Citera
2024-12-05, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
bögar har ju många alternativ till sitt onanerande och blottande... särskilda platser där dom ses, bögklubbar, särskilda bög-appar osv

men det tycks inte räcka för den här pedofilbögen gustav hemming, det är något med att det måste involvera barn och ofrivillighet hos honom för att han ska gå igång...

media vet ju vad han är misstänkt för men dom väljer att inte gå ut med det.

centerpartiet vet också men svarar "Vi kommenterar inte i nuläget"

- varför talar inte media, aftonbladet expressen klarspråk och går ut med misstankarna?
- varför talar inte centerpartiet klarspråk och går ut med misstankarna? är dom inte skyldiga sin väljare det?

En riktigt usel krishantering. Aftonbladet och Expressen är väl rädda att politikeretablissemanget ska börja bojkotta dem om de skriver om hur vissa politiker från etablerade partier med vidriga böjelser blåser allmänheten på pengar och förtroende. Och Centerpartiet kommer troligen inte att klara ännu en pedofilhärva - hur de än gör... Betänk att det är en av de högsta posterna inom partiet som pedofilen innehaft, och inbilla inte mig att hans böjelser skulle vara okända för partitoppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in