2024-12-05, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Han måste ha varit påtänd på nåt? Han har varit regionråd i nästan 20 år och bestämmer sig för att sätta sig och runka på ett tåg i den egna hemstaden som dessutom är utrustade med övervakningskameror. Han kan omöjligt ha trott att han skulle komma undan?

Man hoppas ju att han var påverkad av nåt, annars tappar man hoppet om mänskligheten helt.....
Citera
Medlem
Vad är det med Centerpartiet och pedofiler?! Herre Jösses!
Citera
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Seriöst? Gustav har ju t.o.m. samma kläder på sig. Jämför bilden på Gustav från dagen innan med bilderna från Efterlyst:

https://imgur.com/68sTdy0
Är bilderna till höger från Efterlyst? Om ja så är det givetvis samma man..
Varför var han i Efterlyst?
Citera
Avslutad
Statsmedia har publicerat en bild på hans motbjudande anlete, dock ej uppgifterna om brottet han begått.
https://gofile.io/d/lgK3C4
Citera
2024-12-05, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Nu var det någon som påpekade Hanif Balis kläder och inget annat. Det är väl inte han som är runkpellen eller?

Fast det där är mest larvig, det händer hela tiden att folk formulerar sig slarvigt, men det framgår hur tydligt som helst av sammanhanget att skribenten avser mannen på bilderna inte Hanif. Man behöver ju inte anstränga sig för att vantolka saker.
Citera
2024-12-05, 15:00
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde

Han hade blottat sig för en 13-årig pojke på Roslagsbanan.
Citera
2024-12-05, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Fast det där är mest larvig, det händer hela tiden att folk formulerar sig slarvigt, men det framgår hur tydligt som helst av sammanhanget att skribenten avser mannen på bilderna inte Hanif. Man behöver ju inte anstränga sig för att vantolka saker.
Se min edit.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
För att han runkade på Roslagsbanan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Se min edit.

Såg den nu, ingen fara, missförstånd händer hela tiden.
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han bor fint vid vattnet på Lilla Essingen (7-8 milj), lön på drygt 80 000:-, har en 30-årig partner (blatte) och är släktens stolthet men väljer att runka bort allt. Jag tror på självbedrägeri och självdestruktivitet - han känner väl på sig att han är en psykiskt sjuk bluff och straffar därför ut sig...

"..men väljer att runka bort allt" Kul formulering. Jävla mörkt på något sätt - Vaska sitt liv medelst en pendeltågs-runk.

Tror mycket på din teori faktist. Han är ju inte så intellektuellt handikappad att han inte förstår vad han riskar med beteendet. Särskilt som offentlig person i politikens toppskikt. Lägg till alla kameror som bevakar de flesta allmänna platser och utrymmen idag.

Detta gigantiska riskbeteende ska sedan jämföras mot den "vinst" som finns i potten för Hemming - Att han kommer undan med en hastig blottar-runk på pendeln hem som han förmodligen redan glömt bort när han satte foten innanför sin dyra Essinge-bostad.

Din teori är nästan den enda hållbara om vi tittar på det krasst utifrån risk/reward ratio.

Att detta handlar om självsabotage är nog närmast ett oomkullrunkeligt faktum..
Senast redigerad av TupolevTu-144 2024-12-05 kl. 15:14.
Citera
2024-12-05, 15:02
Medlem
immenhusens avatar
Har för mig att jag skrev detta i samband med den förra skandalen, men kanske borde man sammanställa en lista på alla centerpartister som har avgått p.g.a. tvivelaktigt beteende inför barn under de senaste åren? På rak arm kommer jag på minst fyra stycken.

Man kan fråga sig varför (C) lockar till sig dessa tomtar. Kommer ni ihåg strax före pandemin, hur de (eller snarare, CUF) förordade legalisering av nekrofili och incest? Det är något riktigt skumt med denna organisation.

/AI
Citera
2024-12-05, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
är inte förvånad att nån som kallar sig "citizen dildo" dyker upp till hans försvar.

Jag var också tveksam först då jag inte tyckte mannen från roslagsbanan var så lik Hemming men när jag sen fick se bilderna från politikermötet i skärgården så blev det solklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in