2024-12-05, 14:49
Medlem
Han måste ha varit påtänd på nåt? Han har varit regionråd i nästan 20 år och bestämmer sig för att sätta sig och runka på ett tåg i den egna hemstaden som dessutom är utrustade med övervakningskameror. Han kan omöjligt ha trott att han skulle komma undan?
Citera
2024-12-05, 14:50
Medlem
Konstigt att inte mainstreammedia vågar skriva om att det är pedofilbrott som Gustav Hemming är misstänkt för. Det borde vara ett öppet mål att göra med tanke på hur stort allt blev med Federley för några år sedan tänker jag..

Tur att vi har alternativa medier som vågar skriva det dock: https://insikt24.se/c-toppen-gustav-hemming-misstanks-for-pedofilbrott/
Citera
2024-12-05, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
herrejävlar där har ni det!

ONANERADE INFÖR 13-ÅRING PÅ ROSLAGSBANAN – KÄNNER DU IGEN MANNEN?

Fredagen den 23 augusti kl 15.10 kliver en man på Roslagsbanan i Roslags Näsby. Där sätter han sig och onanerar framför en pojke i yngre tonåren. Ofredandet pågår i nästan 10 minuter, fram till slutstationen Östra station.

Ser inte ut som Gustaf H som är lång och spenslig.
Citera
2024-12-05, 14:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Nu är jag inte kommunist eller psykolog men ibland tror jag att somliga inte kan hantera sitt finansiella välstånd bekostat av skattemedel. Det blir syntax error av ren dekadens. Som vi ser från och till...
Tror också det, jag skulle må skit av att låtsasjobba för en hög lön. Han vet dessutom med sig att han både är bög och tänder på småpojkar...
Citera
2024-12-05, 14:52
Medlem
Bara att kastrera och tatuera in ”pedofil” i pannan finns på dem så får vi se hur länge de klarar sig.
Citera
2024-12-05, 14:54
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citizen.Dildo

Seriöst? Gustav har ju t.o.m. samma kläder på sig. Jämför bilden på Gustav från dagen innan med bilderna från Efterlyst:

https://imgur.com/68sTdy0
Citera
2024-12-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Kan väl tycka att hans kläder är rätt offtopic i den här tråden.

Nej, de är fullkomligt centrala, för det är helt uppenbart av kläderna och platserna att döma att det är samma person på bilderna från politikerturen i skärgården, och från roslagsbanetåget. Det är allt annat än off topic.
Citera
2024-12-05, 14:56
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citizen.Dildo

är inte förvånad att nån som kallar sig "citizen dildo" dyker upp till hans försvar.
Citera
2024-12-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Seriöst? Gustav har ju t.o.m. samma kläder på sig. Jämför bilden på Gustav från dagen innan med bilderna från Efterlyst:

https://imgur.com/68sTdy0

Det är inte ens dagen innan, den ena bilden är utlagd senare, men det förefaller vara samma dag.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JatteBrottarLena
Raden av skeva människor inom C är inte liten..

https://youtu.be/p1koJnH8a4k?si=_Qmy7q-ZDGNkN8gI

Vad gäller denna slempropp..vad har han haft för uppdrag den senaste tiden?

Han tafsade väl på nån kvinna vid nån middag och fick lämna poltiken om jag inte missminner mig. Kan blanda ihop honom med någon Annan centerpartist, är inte helt lätt att hålla reda på alla dessa sexuellt avvikande människor
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Nej, de är fullkomligt centrala, för det är helt uppenbart av kläderna och platserna att döma att det är samma person på bilderna från politikerturen i skärgården, och från roslagsbanetåget. Det är allt annat än off topic.
Edit, my bad. För en sekund fick jag för mig att han jag citerade hade åsikter om Hanif Balis kläder.
Citera
2024-12-05, 14:59
Medlem
Dofternas avatar
Hoppas att det inte blir ett drev så att He**ing börjar må dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in