2024-12-04, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Fattar kräket att hon bara låtsades få ont i magen för att inte finnas på video samtidigt som Rasks könsdelar visas? Är han så korkad att han låter sig luras, eller var det ett gemensamt beslut?

Ingen som tittade tänker ju: "Oj, nu fick Linnea diarré och han glömde trycka paus". Skådespelariet var ju i nivå med en åsa-nissefilm - men han kanske är så satans blind.

Jag har oerhört svårt att tro på att hon behövde snabbt på toa pga att detta är så jobbigt för henne. Hon verkar ju mest ha jätteroligt.

Vem vet, hon kanske är Hanna i egen hög person. Inget förvånar mig i allt detta längre.
Citera
2024-12-04, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har oerhört svårt att tro på att hon behövde snabbt på toa pga att detta är så jobbigt för henne. Hon verkar ju mest ha jätteroligt.

Vem vet, hon kanske är Hanna i egen hög person. Inget förvånar mig i allt detta längre.

Blev du inte ens lite förvånad, när chrippa visade porr bilder på Rask i sexiga vinklar som tagit själv och skickat till någon?
Då är du verkligen härdad om inte det ens förvånar dig.

Mycket drömmar som pågår här inne på nätterna ser jag.

Men att det som vanligt indikeras att Linnea är den värsta förvånar inte ens mig.

Efter att läst ikapp erat chattande under natten, så märker man iaf att Häxjakten mot Linnea pågår som vanligt, och att barnet skall bli omhändertaget som vanligt, och att anabola används som vanligt. Även lite angående folkbokföringen som vanligt.

Ni har inget nytt att chatta om? Varför skall det vara så svårt att förstå att det mesta ni pratar om är rena spekulationer?

Än så länge finns det inte ett enda tecken som pekar på att Ekobrott har delgivit Chrippa misstanke om brott.
Citera
2024-12-04, 07:38
Medlem
Citat:
Vem skrev anmälan som Thomas gastade om? Det är en viktig del.
Tyvärr tror jag att Linnéa ligger bakom den.

Vi kan nog ta micro på orden här. Hon vet att både polis och socialtjänsten har fått den. Det säger ju en hel del vad den handlar om. Det är klara brottsliga handlingar som beskrivs. Barnet får sprit, pappan tar henne på brösten, magen och mera, säger Tomas i samtalet med Julia.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
den falska anmälan är något av det lägsta jag sett -- dessutom ett dåligt försök, för både polis och Socialtjänst ser redan/eller kommer, se igenom den.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Falsk anmälan är det - och det syns tydligt att Julia är endera gjort den själv eller varit med och låtit någon annan göra det officiellt.
Det syns tydligt nu igen ...

Jag tror att den som är den styrande här är Linnea. Hon tål inte att Julia är inblandad i hennes liv på det sätt man blir om är tillsammans med någon som har barn. Jag är övertygad om att de använder språkexperter, handskriftanalytiker, frimärken, fingeravtryck och allt annat de har bland sina resurser.

Och att de gör det beror ju på deras sinnessjuka beteenden förra julen.

Och sen allt annat. De här extra två dagarna som barnet var hos Chrippa borde också utredas. Dessa tider ska inte ändras i för annars börjar ju allt om igen.

Och Julia har betydligt fler inspelningar på den hotande galningen med den nollade bruden finns det. För hotad är något dessa två sysslar med. Det ingår i deras MO.

Så soc. gav dem en vecka var, Chrippa kunde inte hålla fast vid detta. Allt börjar om men den här gången så får de vända på varenda sten. Ser bara framför mig hur Julia springar och Chrippa öppnar dörren och drar med sig kvinna och barn skrikandes om vårdnaden. Och hånar henne i samtal direkt till dotterna, visst är mamma dum, visst mamma har aldrig fixat något, det är sån hon är, det är alltid pappa ....

Jag tycker att vi nu är på LEVEL 2225 *ding dong* PpppPPPOOOFF
Citera
2024-12-04, 07:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Kollade nyss på vad är problemets analys.. Där går han igenom dvärgen och Linneas klipp.
Linnea är slug, hon sitter och säger att hon har ont i magen och att det är jobbigt ändå är det hon som för samtalet och lägger ord i mun.
Hon tror att iom detta snack ska klara sig undan lindrigare, börjar fan nästan tro att hon ligger bakom mycket och att hon gottar sig i det samtidigt som att hon försöker parera och slå ifrån sig ansvar. Dvärgen är ju bara dum i huvudet och gör som Linnea säger! Hon är garanterat hjärnan bakom mycket.

Precis de jag reagerade på, hon lämnade rummet när bilderna skulle visas, inte en chans att hon mådde så dåligt för Therese skull.
Kanske va som hon lovade nu har han ingenting kvar.

Kan Rask anmäla dessa bilder också? även fast dom är maskade så är det ju känsliga bilder.

Ser ju knappast bättre ut för chrippas roll som pappa när han gör en sån här sak.
Senast redigerad av mutemute123 2024-12-04 kl. 08:09.
Citera
2024-12-04, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Precis de jag reagerade på, hon lämnade rummet när bilderna skulle visas, inte en chans att hon mådde så dåligt för Therese skull.
Kanske va som hon lovade nu har han ingenting kvar.

Kan Rask anmäla dessa bilder också? även fast dom är maskade så är det ju känsliga bilder.

Ser ju knappast bättre ut för chrippas roll som pappa när han gör en sån här sak.

Jo det ser bättre ut, försvar är en självbevarelsedrift skulle han däremot inte hämnas, då skulle det vara ett tecken på att han slut som man.

Sen att Chrippa bara visar bilderna säger som det är och inte analyserar, och hittar på 100 äckliga saker att säga om Rask. Det gör Chrippa till ärligare och bättre krigaren i detta dramat.
Citera
2024-12-04, 08:25
Avslutad
Citat:
Tyvärr måste jag nog säga att väldigt mycket av detta är Linnéas verk. Hon sa ju att hon skulle se till att både Chrippa och Julia skulle bli av med flickan och att Chrippa skulle krossas eller hur hon uttryckte det.

Men trots allt är det två föräldrar som i detta fallet borde sett det och gjort allt för sitt barn.

Soc har, i mina ögon, misslyckats grovt med att förstå situationen.

Vem skrev anmälan som Thomas gastade om? Det är en viktig del.
Tyvärr tror jag att Linnéa ligger bakom den.

Och Chrippa ditt dumhuvud. Detta riktar jag till dig Chrippa.
Vakna förihelsike! Jorden anropar!
Du har själv valt att inte göra din samhällstjänst. Trodde du verkligen att det bara är att strunta i? Trodde du verkligen att du skulle slippa undan?
Och anabola. Varför i hela helsifyr håller du på med den skiten? Du skulle inte göra det för ditt barns skull. Är hon inte värd bättre än detta?
Sen vill du betala månadslön till Julia om hon samarbetar mot myndigheten med dig.
Och du, den där kvinnan från dumpen skulle du dumpat för länge sedan. Jag vill inte gå ut med namn eftersom det stundar en massa för den och jag vill inte vara delaktig i att förstöra något.

Kvinnan från dumpen är ju verkligen intressant, tänk att flera kvinnor i chrippas liv lurar skiten ur honom och han går på allt.
Citera
2024-12-04, 08:39
Medlem
Tyckte inte Chrippa att det var roligt att lägga ut instastorys längre, efter ljudklippen eller hade han inget mer att komma med?
Citera
2024-12-04, 08:51
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tyckte inte Chrippa att det var roligt att lägga ut instastorys längre, efter ljudklippen eller hade han inget mer att komma med?

Som vanligt knäcker anjo honom. Dock borde anjo gå ut med allt så han för en gångs skull håller sin stora käft stängd. Att inte clownen blivit plockad på stan eller påhoppad är för mig ett mysterium.
Citera
2024-12-04, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Som vanligt knäcker anjo honom. Dock borde anjo gå ut med allt så han för en gångs skull håller sin stora käft stängd. Att inte clownen blivit plockad på stan eller påhoppad är för mig ett mysterium.

Ja, det är ganska oväntat.
Citera
2024-12-04, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Det är nog inte så konstigt, tror dom som hatar han mest och vill spöa han knappt aldrig är ute på stan. Och skulle dom vara det så är dom nog inte förmögna att slå någon.
Citera
2024-12-04, 09:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Soc. kan ansöka om LVU och placera hos Julia.
Alltså omhänderta lilla C från Chrippa. Kanske därför hon inte är lika upprörd?
Fast det står i meddelanden gällande LVU
Citat:
att vi ser brister hos er båda och att dessa risker funnits över tid. Det är en anledning till att vi nu står i att ansöka om LVU i Förvaltningsrätten.
Så om meddelandet är äkta är det både chrippa och Julia som kommer bli av med vårdnaden
Citera
2024-12-04, 09:21
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det är nog inte så konstigt, tror dom som hatar han mest och vill spöa han knappt aldrig är ute på stan. Och skulle dom vara det så är dom nog inte förmögna att slå någon.

Med tanke på hans uttal om invandrare osv, och med tanke på att gängkriminaliteten styr Sverige så tycker ja det är konstigt att inget gäng gett sig på han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in