Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Vem skrev anmälan som Thomas gastade om? Det är en viktig del.
Tyvärr tror jag att Linnéa ligger bakom den.
Vi kan nog ta micro på orden här. Hon vet att både polis och socialtjänsten har fått den. Det säger ju en hel del vad den handlar om. Det är klara brottsliga handlingar som beskrivs. Barnet får sprit, pappan tar henne på brösten, magen och mera, säger Tomas i samtalet med Julia.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
den falska anmälan är något av det lägsta jag sett -- dessutom ett dåligt försök, för både polis och Socialtjänst ser redan/eller kommer, se igenom den.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Falsk anmälan är det - och det syns tydligt att Julia är endera gjort den själv eller varit med och låtit någon annan göra det officiellt.
Det syns tydligt nu igen ...
Jag tror att den som är den styrande här är Linnea. Hon tål inte att Julia är inblandad i hennes liv på det sätt man blir om är tillsammans med någon som har barn. Jag är övertygad om att de använder språkexperter, handskriftanalytiker, frimärken, fingeravtryck och allt annat de har bland sina resurser.
Och att de gör det beror ju på deras sinnessjuka beteenden förra julen.
Och sen allt annat. De här extra två dagarna som barnet var hos Chrippa borde också utredas. Dessa tider ska inte ändras i för annars börjar ju allt om igen.
Och Julia har betydligt fler inspelningar på den hotande galningen med den nollade bruden finns det. För hotad är något dessa två sysslar med. Det ingår i deras MO.
Så soc. gav dem en vecka var, Chrippa kunde inte hålla fast vid detta. Allt börjar om men den här gången så får de vända på varenda sten. Ser bara framför mig hur Julia springar och Chrippa öppnar dörren och drar med sig kvinna och barn skrikandes om vårdnaden. Och hånar henne i samtal direkt till dotterna, visst är mamma dum, visst mamma har aldrig fixat något, det är sån hon är, det är alltid pappa ....
Jag tycker att vi nu är på LEVEL 2225 *ding dong* PpppPPPOOOFF