Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Och försöken från Chrippas sida att KÖPA sitt barn om han anses vara olämplig från soc. sida gör ju nu att hans chanser inte är så stora.
Om Chrippa hade kunna sätta barnet i första rummet så hade han kunnat ha sin dotter mer, nu blir det mindre.
Så han hotar Julia, försöker köpa sin dotter ... han verkar inte vara i ordning.
Hur mycket av planen är Linnea tror ni?
Tyvärr måste jag nog säga att väldigt mycket av detta är Linnéas verk. Hon sa ju att hon skulle se till att både Chrippa och Julia skulle bli av med flickan och att Chrippa skulle krossas eller hur hon uttryckte det.
Men trots allt är det två föräldrar som i detta fallet borde sett det och gjort allt för sitt barn.
Soc har, i mina ögon, misslyckats grovt med att förstå situationen.
Vem skrev anmälan som Thomas gastade om? Det är en viktig del.
Tyvärr tror jag att Linnéa ligger bakom den.
Och Chrippa ditt dumhuvud. Detta riktar jag till dig Chrippa.
Vakna förihelsike! Jorden anropar!
Du har själv valt att inte göra din samhällstjänst. Trodde du verkligen att det bara är att strunta i? Trodde du verkligen att du skulle slippa undan?
Och anabola. Varför i hela helsifyr håller du på med den skiten? Du skulle inte göra det för ditt barns skull. Är hon inte värd bättre än detta?
Sen vill du betala månadslön till Julia om hon samarbetar mot myndigheten med dig.
Och du, den där kvinnan från dumpen skulle du dumpat för länge sedan. Jag vill inte gå ut med namn eftersom det stundar en massa för den och jag vill inte vara delaktig i att förstöra något.