Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-06, 09:37
Medlem
majaparonpajs avatar
Har sett en gång.

Hörde ena föräldern varje helg med sin nya sambo. Ingen tog upp det så det fortgick under flera år... lol
Citera
2024-11-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvimpen
Aldrig hört/sett något men vet att de har sex regelbundet vilket glädjer mig! Sex är både gott och nyttigt

För va. 75 år sedan såg jag min mor och far ha sex ett stort antal gånger, smög mig ofta tillsammans med min syster fram till deras sovrum, dörren var aldrig stängd, syrran och jag lärde oss mycket av vad vi fick se.
När jag blev 14 år så dog min pappa och efter en tid började vi åka till en släkting på landet, min mamma gick då och hälsade på hos mjölnaren, vid ett tillfälle öppnade jag lagårdsdörren då hoppade mamma upp ur halmen med sina trosor kring knäna, jag stängde snabbt och sprang runt till andra sidan och då såg jag hur de härjade i halmen, vet att jag blev rädd att mor skulle ta skada då han hade en jättestor kuk som han hade helt inne i mor, efter det förstod jag varför vi var annan lördag skulle åka till landet, men mor var alltid på bra humör när vi åkte dit och hem.
Har ej tagit skada av all sex som mor, far och mjölnaren visade mig.
Citera
2024-11-29, 19:24
Medlem
roombaclocks avatar
jag kan inte beskriva i ord hur glad jag är över att aldrig ha fått varken bevittna med mina ögon eller höra mina föräldrar knulla...
Citera
2024-11-30, 00:18
Medlem
😂 Shit vilket ämne. Tack till TS och alla som bidragit. Själv har jag aldrig sett mina föräldrar pirra men jag är traumatiserad på multipla andra sätt. Tack som fan allihopa iaf, bästa tråden på länge.
Citera
2024-12-03, 22:42
Medlem
Rumpkorvens avatar
Jag sov i deras sovrum som barn när mitt rum renoverades. Jag vaknade mitt i natten av att de knullade. Är en syn som har etsat sig fast i mig.
Citera
2024-12-03, 23:02
Medlem
Så otroligt white trash att låta sina barn höra

Äckliga människor
Citera
2024-12-04, 06:10
Medlem
sophrosynes avatar
Det hände när jag var i början av 20-årsåldern och hade flugit ur boet sedan några år.
Var hemma på besök, i ett stort och ganska tomt hus.
Tanken på att mina föräldrar skulle idka könsakter hade faktiskt aldrig kommit mig på tanken.

Jag var nere i köket på förmiddagen för att tillreda frukost åt mig själv när telefonen ringde. Det var någon för mig obekant som bad att få tala med nån av mina föräldrar.

Jag går bort och öppnar dörren till deras sovrum och börjar säga "det är nån på telefon..." när jag i dunklet hör ett "fan!" och ser i ljuset från dörröppningen min fars håriga ändalykt som just avbryter ett juckande mot baksidan av ett par uppåtsträckta skinkor/lår, tillhörande min på rygg liggande moder.

Jag stänger blixtsnabbt dörren, går tillbaka till telefonen, sluddrar fram "de är upptagna just nu" och slänger på luren utan att invänta svar. Smygspringer upp till mitt gamla pojkrum och stänger dörren.

Hör hur mina föräldrar börjat klampa omkring därnere och strax därefter ropar mor från nedanför trappan nånting i stil med "var det nåt särskilt eller?".

Det har varit plågsamt för mig att återkalla detta starkt visuella minne i detalj.

Samtidigt är jag ju glad över att mina föräldrar tycks ha ett sexliv.
Det hade ju varit konstigt om de kunnat hålla ihop ett 30 år långt äktenskap annars, och det är även konstigt hur svårt det tycks vara för oss som postar i denna tråd att hantera detta faktum!?
Senast redigerad av sophrosyne 2024-12-04 kl. 06:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in