2005-09-18, 19:44
Medlem
Jag har haft turen att inte sett dem när dem har sex. Men min mamma kom in när jag och tjejen håll på.
Citera
2005-09-18, 21:14
Medlem
Scans avatar
En natt när jag var ca: 7-8 år skulle jag gå på toa, rummet jag hade för tillfället var man tvungen att gå igenom min mor och fars sovrum för att komma ut till hallen och toan.. Det är mörkt och jag hör konstiga ljud i sovrummet, tittar åt sängen och ser min farsa dra över morsan doggystyle.. Nästan så man fortfarande har hemska flashbacks..
Citera
2005-09-18, 22:36
Medlem
Beldarans avatar
Jo, det har man ju. Både hört och sett...

Svårt att fatta bara då mina föräldrars förhållande inte var det mest kärleksamma som funnits...

Märkligt nog så tyckte farsan det var mer jobbigt när jag sprang på honom naken efter en dusch än när jag sprungit på dom idka älskog... (Bör kanske tillägga att jag var ung när detta utspelade sig)
Citera
2005-09-18, 22:42
Medlem
När jag var mindre så låg föräldrarna i samma säng och höll om varandra... Har nog fortfarande ärr på näthinnan.
Och en annan gång så pussade de varandra i hallen när morsan hade varit bortrest ett tag.

Idag är de lyckligt skillda, och jag glädjer mig.
Citera
2005-09-18, 23:06
Medlem
Banneds avatar
Lyckligtvis har jag sluppit. Det verkar vara en upplevelse som sätter djupa spår och som kan få vådliga följder. Thåström lär ha sett sina föräldrar idka oralsex när han var småtting. Ett antal år senare skrev han skitlåten "Het choklad" om den traumatiska upplevelsen - en låt som vi alltså hade sluppit om hans sedeslösa föräldrar hade levt lite mer Lutheranskt.
Citera
2005-09-19, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
Så du blev befruktad i ett labb

Du verkar inte vara så mycket smartare än Borat.
Alltså klart odm hade sex,men jag menar under
tiden jag var medveten om vad sex var och hur
och när det gick till.
Jag bodde hemma tills jag var 16 och såg ALDRIG min
mamma göka/pussa sin man.
Citera
2005-09-19, 11:41
Medlem
Ho2s avatar
Har hört dom en gång, var ingenting.

Sprang däremot in i min storasyrras rum när jag var 10 bast, hon låg och fick dolme, jag var helt oförberedd, det var jävligt jobbigt.

Men värst av allt var nog när jag insåg hur lyhört det var från mitt tonårsrum ner till föräldrarnas sovrum, minsta viskning hördes!

Där hade jag knullat som en kanin, minsta lilla stön hördes tydligt, herregud vad pinsamt det var att inse det.

Nåja, nuförtiden är problemet snarast att inte bli upptäckt av sina egna barn :-)
Citera
2005-09-19, 12:26
Medlem
skvimpens avatar
Aldrig hört/sett något men vet att de har sex regelbundet vilket glädjer mig! Sex är både gott och nyttigt
Citera
2005-09-19, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Mina föräldrar har aldrig haft sex.
hur finns du då?
Citera
2005-09-19, 14:22
Medlem
min kompis hörde sina föräldrar ha sex så mycket att han inte kunde sova så gick han in i deras rum och kasta en pocket bok i huvudet på sin mamma som red hans pappa sedan la han sig igen men dom bara fortsatte sedan tog han sin mp3 så han inte hörde dom.

själv har jag varken sett eller hört dom men min bror råka jag se bli riden av sin flickvän när jag gick in i hans rum kanske inte den vackraste syn direkt.
Citera
2005-09-19, 14:26
Medlem
occasuss avatar
Aldrig.
Citera
2005-09-19, 18:05
Medlem
Pojkvännens 7 åriga lillasyster kom på oss igår, var helt övertygad om att jag låst dörren!
Tror iof inte att hon förstod speciellt mycket av det hon såg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in