Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Nu kommer det: HERREGUD!
Lever du i en bubbla eller är du kroniskt kristen?
Alla knullar! Graden av snuskighet varierar självklart, men din bild av föräldrar är helt åt helvete. Tror du att man automatiskt förvandlas till en sexuellt tillbakadragen person bara för att man har barn?
Jag är så långt ifrån kristen man kan bli och nej jag lever inte i en bubbla.
Klart att DOM FLESTA knullar, o jag har aldrig sagt nånting om att det är fel att ha sex om du kanske kollar igenom det jag har skrivit igen? Det enda jag har sagt är att bra föräldrar har sex
för det första säkert väldigt sällan (det har jag sett genom att mängden kondomer är de samma efter en viss tid och dom plannerar inte att skaffa några fler barn) för det andra när dom väl gör det är det när dom är ensamma hemma, precis som när jag har sex vill jag inte att mina föräldrar ska höra/se det. För föräldrar borde det vara ännu mer prioriterat att hålla det borta från barnen, speciellt när dom är i åldrarna 4-17 och fortfarande försöker vara barn så länge som möjligt utan att tänka på sex.
Jag kan dra ett exempel på att det kan framkalla negativa saker. T.ex när jag var runt 6 år hittade jag några vuxenfilmer hemma där man såg tjejers bröst o när dom hade sex (alltså vanliga 15års filmer här inga porrfilmer), sen på dagis började jag komma på lite konstiga ideer t.ex. gick jag o en tjej in i ett kuddrumm o drog ner byxorna o skulle slicka varann, o en annan gång skulle jag "ta in den i henne" medans dom andra barnen la en massa kuddar o filtar på oss o höll utkik efter fröknarna. Dom kom ändå på oss med det som hände i kuddrummet och våra föräldrar blev jätte arga på oss. Sen efter det gjorde jag inget sånt mer, men kan bara tänka mig vad jag hade gjort om jag hade sett mina föräldrar ha sex när jag var 10, 11, 12. Hade säkert börjat tänka jätte mkt på sex då o blivit nyfiken på att testa det själv, sen kanske jag hade fått en dålig relation med mina föräldrar efter det.
Självklart blir man mindre sexfixerad som äldre, det är nog mest i tonåren och upp till 30 elr något som man tänker mest på sex. Sen efter det tröttnar man nog lite och får andra intressen (Självklart gör man det fortfarande fast mer o mer sällan). Nån 40-80 åring får väl rätta mig om ja har fel^^