Citat:
Ursprungligen postat av
otello
Du nämnde inte Burisma ö.h.t., du frågade hur det gick på den Ukrainska fronten.
Som svar på din fråga; den olagliga Ryska invasionen står och trampar på samma ställe som för tre år sedan. Ganska bra gjort av Ukraina, som ju är Europas fattigaste land, att lyckas hålla emot världens till ytan överlägset största land, som dessutom får hjälp av andra skurkstater (Nordkorea, Kina och Iran).
Jaha, så nu plötsligt passar det att svara på frågan?
Du påstår alltså att Ryssland ockuperat 20% av Ukraina i December 2021, jag är föga förvånad egentligen.
Om Ryssland intar Velyka Novosilka, har man gått ett eller inget tramp framåt då heller?
Härligt formulerat, fattigt mot landmassa. Ukraina är såklart fattigt när det är ett korrupt skithål.
Hunter Biden anslöt till Burismas styrelse Maj 2014, man får ju anta att benådningen talar sitt tydliga språk i och med att man gått ända bak till Januari samma år, medans vapenbrottet och skattesmitningen hände långt senare.
Du måste ju ändå hålla med om att det är lite underligt eller är det för svårt att förstå?
Det är inte meningen att göra det jobbigt för dig kognitivt så jag slutar mer än gärna ställa frågor om du känner att det blir lite tufft att hänga med.
Jag gissar att du inte väljer/klarar att bemöta någonting av ovanstående och istället kommer med någon ny irrelevant sak (gissningsvis: "MEN TRUMP DÅ") för att öka ditt inläggantal ytterligare.
Patetiskt, adjö