Citat:
Ursprungligen postat av
MachDiamonds
Vilka brott? De 34 hemska brotten som alla utgår från ett (1) enda bokföringsbrott? Samma bokföringsbrott som Hillary Clintons kampanj gjorde och fick $100000 i böter, då hon bokförde finansieringen av Steeledossiern som något annat. Felaktig bokföring, ett brott som du garanterat hittar i alla kampanjkassor.
Ingen går på tramset längre, alla fattar att det är charader. Men nu har ju Joe visat vägen, Trump kan ju benåda sig själv för alla brott(1st). Det ser också ut som att Joe tänker benåda folk som inte är dömda för något(tex Fauci, Cheney, Schiff). Vilket är märkligt. Han tänker alltså ge immunitet till icke dömda personer. Det bör betyda att de här personerna har begått brott som inte har åtalats än. Väldigt farlig utveckling av de kriminella demokraterna, när man ger immunitet till brottslingar. Demokraterna skapar en bananrepublik på detta sättet.
Vi får hoppas att Trump tar sig runt detta och fängslar brottslingarna ändå, det ska nog gå.
Bara för du kör fascisten och låtsas inga brott finns, så ändrar det ingenting.
Inser också med din återgivning av brottmålet att du inte verkar veta något om brotten, eller att du ens förstår USA rättsväsenden och åtalspunkter fungerar, för där blev det rätt komiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Roggaluktargris
Ja Donalds gjorde fel
Donalds är inte så snäll
Donalds är en fuskare

Joe biden och Hunter Biden är felfria jättefina människor
Skrev jag förresten Donalds ?
Ah just d Donalds
Donalds är orange
Åh Donalds
Jag skrev:
"
Att Hunter åtalas för brott, ja, det sker ju som jag berättade för dig ovan som sker när brott begås, ingen tvingade någon av dom att göra brott, men ändå gjorde."
Men antar du bara försökte vara löjlig.
Och två, det jag skrev om donalds är allt sakligt korrekt, men vet att verkligheten är jobbig.
Och det är bra Joe stänger dörren för mer nonsens om Hunter, för detta är vad man kallar för politisk häxjakt och när man från politiken jagar släktingar till den man ogillar.
Det är ju själva definitionen av politisk häxjakt också och jaga en irrelevant Hunter för politiken, det är inte politikers plats att leka rättsväsende.
Utan det har man riktiga åklagare, riktig åtalsjury, jury och domare, eller försöker du inbilla dig annat?
Citat:
Ursprungligen postat av
throwawayaccount1
Nej, Hunter är inte "i politiken" men hans käre far är.
Så anledningen till varför man inte hittade något i Winter White House
är alltså att någon "smög dit på natten" och hämtade just de specifika dokumenten, det låter som någonting du sett på film.
Jag förstår att du bara spekulerar men det går inte direkt bäst när du försöker.
Som tidigare ostraffad hade Hunter inte fått max-straff, knappt troligt att han ens hade behövt sitta av tid i fängelse så det är lite av en överdrift att påstå att han skulle klämmas åt pga sitt efternamn.
"Det komiska är", Donalds, Dubbla måttstockar, sila mygg och svälja kameler,

Annars är det vad MÅNGA vittnesmål skedde och därför FBI åkte till golfklubben och tog tillbaka de dokument donalds stal.
Vet du ingenting om dom stulna dokumenten som skulle tillbaka till NARA, och hur dom dokumenten blev föremål för åtal pga donalds stal dom ifrån denna hög i danslokalen med obefintlig skydd mot var dom ska förvaras.
Undrar vad som spekuleras, du gkömde av detta.
Och vapenbrottet är ett inte alls så allvarligt i straffskalan för andra vapenbrott.
Men inget du behöver oroa dig över mer