2024-12-02, 06:30
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Hennes vänner och även psykologen uppger det. Hur kommer det sig att du helt sågar deras upplevelse/vittnesmål kring detta? Ingår samtliga dessa i någonslags pakt, eller?

Finns det något beteende som en MÄ kan uppvisa i kontakt med "stödbevisningspersoner" efter en påstådd våldtäkt som kan tala för att en våldtäkt inte har begåtts? Eller är det så att alla typer av beteenden som MÄ visar kan tas som intäkt för att en våldtäkt har begåtts som MÄ hävdar?
Citera
2024-12-02, 06:33
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Att du och tillika andra incels, rättshaverister eller är totalt okunniga om hur rättsväsendets fungerar ska inte drabba ett Brottsoffer.

V!king är en notorisk våltäcktsman, läser man Domen och vad som framkommer här på tråden och framförallt dina egna inlägg som beskriver V!king så förstärker det Domen.

Hmmm på tal om det där med att sprida falska uppgifter och okunnighet om hur rättsväsendet fungerar!!!
Citera
2024-12-02, 06:35
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Varför sitter du och jiddrar och ljuger om vad andra säger

Vad är det jag ljuger om?

Citat:
Ja han har sagt det så det är bevisat. hon ville inte alltså är det våldtäkt. du kommer med ett fall som friat två kvinnor som dom inte kan visa har varit inne och det är inte samma sak som du försöker låtsas när du jiddrar.
Citera
2024-12-02, 07:21
Medlem
Citat:
Hur ser du på den grandiosa självbilden våldtäktsmannen har om sig själv?

Lite intressant i det stora hela.

Är det också missvisande tycker du?

Pengafrågan trodde jag var löst för länge sedan, har noll substans och ingen trovärdighet.

Men som du skriver ska man uppfatta det hela som en typ av hämndaktion från din sida att hänga ut ett brottsoffer?

Jasså varför skulle det ha noll substans att folk kan vara beredda att ljuga för en kvarts miljon? Du vet att folk rånar och mördar för mindre pengar än så?

En kvarts miljon för några timmars jobb är jävligt bra betalt och med tanke på att chansen att få "våldtäktskannen" fälld är jävligt stor medan risken för att åka dit för falsk tillvitelse är obefintlig har det jävligt mycket substans i sig.

Betydligt mer substans än vad någon av er tokfeminister lyckas visa på att det skulle skett en våldtäkt för där finns nämligen ingenting mer än fantasier och hörsägen
Citera
2024-12-02, 07:25
Medlem
Citat:
Att du tillåts att sprida uppgifter om BO är för mig en gåta!
Möjligen en glitch i fb bedömning vad vet jag?

Jag tänker inte klistra in vad du kommenterar, men jag uppfattar det som att du gör det med uppsåt då man läser din kommentar.

BO är inte misstänkt för brott eller blivit dömd för ett brott.

Att du och tillika andra incels, rättshaverister eller är totalt okunniga om hur rättsväsendets fungerar ska inte drabba ett Brottsoffer.

V!king är en notorisk våltäcktsman, läser man Domen och vad som framkommer här på tråden och framförallt dina egna inlägg som beskriver V!king så förstärker det Domen.

Well du använder ju det faktum att Viking är dryg som ett indicium på att han begått våldtäkt så undrar vem som har noll substans och trovärdighet att komma med, skrattretande ni har så dåliga argument att ni bara gör mig mer och mer övertygad om att det absolut inte skett någon våldtäkt här.

Som sagt jag sympatiserar inte med våldtäkt och jag har aldrig sagt att Viking inte skulle kunna våldta för det vet jag inget om. Bevisningen är dock obefintlig här och målsägandens version så osannolik att den kan lämnas utan avseende så i detta fallet är han uppenbart oskyldig
Citera
2024-12-02, 13:38
Avslutad
Otrolig samlig av män som aldrig bör få vara i närheten av en kvinna i den här tråden. Flashbacks våldtäktsapologeter samlade. Ganska uppenbart att våldtäktsmannen har våldtagit och kommer att dömas för våldtäkt även i hovrätten.
Citera
2024-12-02, 13:52
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Du jiddrar dynga. din fråga var varför tjejerna inte blev dömda för våldtäkt. det står i domen. det finns inga bevis för att dom stoppat något i henne. tror du att ditt jidder kommer ändra domen mot Viking.

Det finns mycket mer omfattande och graverande bevisning i det andra målet men ändå är det Viking som blir dömd. Åtminstone tycker jag att det är uppseendeväckande!!!

Dessutom skulle jag gärna vilja att du visar var det står att penetration måste föregå för att det ska kunna räknas som våldtäkt.

Finns ett annat fall här på flashback där det räckte att könsorganen rörde varandra för att det skulle räknas som samlag.

Om domen ändras i HR ska det bli intressant att ha vidare diskussion med dig.
Citera
2024-12-02, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Det finns mycket mer omfattande och graverande bevisning i det andra målet men ändå är det Viking som blir dömd. Åtminstone tycker jag att det är uppseendeväckande!!!

Dessutom skulle jag gärna vilja att du visar var det står att penetration måste föregå för att det ska kunna räknas som våldtäkt.

Finns ett annat fall här på flashback där det räckte att könsorganen rörde varandra för att det skulle räknas som samlag.

Dom blev dömda så varför ljuger du. det va inga könsorgan som rört vid varandra därför blev dom inte dömda för våldtäkt. kan du inte läsa
https://www.domstol.se/nyheter/2024/10/tva-kvinnor-doms-for-grovt-sexuellt-overgrepp-och-misshandel-mot-en-annan-kvinna/
varför tjatar du om dom det har inget att göra med att Viking våldtog den där tjejen
Citera
2024-12-02, 14:30
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Dom blev dömda så varför ljuger du. det va inga könsorgan som rört vid varandra därför blev dom inte dömda för våldtäkt. kan du inte läsa
https://www.domstol.se/nyheter/2024/10/tva-kvinnor-doms-for-grovt-sexuellt-overgrepp-och-misshandel-mot-en-annan-kvinna/
varför tjatar du om dom det har inget att göra med att Viking våldtog den där tjejen

De blev ej dömda för våldtäkt, inte heller oaktsam våldtäkt. Och du kan tydligen inte läsa vad jag skriver.
Citera
2024-12-02, 14:51
Medlem
Citat:

Våldtäktsbegreppet innebär enligt praxis att någon ska ha utsatts för ett kränkande övergrepp som är jämförligt med ett ofrivilligt samlag.

Ett par fingrar upp i fittan är därför en solklar våldtäkt medan ett finger mellan blygdläpparna inte riktigt når upp till att vara en våldtäkt i lagens praxis.
Det var denna gräns som ”snippa-målet” egentligen om även om media försökte få det till att domarna i hovrätten inte förstod vad ordet snippa betydde.
Citera
2024-12-02, 15:02
Medlem
Citat:
De blev ej dömda för våldtäkt, inte heller oaktsam våldtäkt. Och du kan tydligen inte läsa vad jag skriver.
Nej eftersom man inte kunde bevisa att de gjort någon våldtäkt. dom blev dömda till fängelse för dom brott som dom hade gjort. du jiddrar bara och verkar inte fatta vad som står.
Citera
2024-12-02, 15:05
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej eftersom man inte kunde bevisa att de gjort någon våldtäkt. dom blev dömda till fängelse för dom brott som dom hade gjort. du jiddrar bara och verkar inte fatta vad som står.

Och på vilket sätt tycker du att det är mer bevisat i Chalmeristmålet att en våldtäkt har begåtts jämfört med det andra målet?

Att MÄ hade blånader på höften? Kolla i det andra målet så ska du få se på hur många ställen den personen hade blånader på kroppen.
Att MÄ säger sig ha varit rädd i Chalmeristfallet? Kolla vilken situation MÄ hade i det andra fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in