Citat:
Ursprungligen postat av
ABanderas68
Jänkarna styr ryzzhelvetet fullständigt.
Först provocerade jänkarna bajsputin att anfalla Ukraina. Bajsputin förstod aldrig att han blev lurad med andra ord. Han gick rakt i fällan.
Nu förlitar sig ryzzhelvetet på att jänkarna ska avsluta kriget.
Klarar dom värdelösa ryzzfittorna inte av nåt själva?
Jag anser att du överdriver något. Men det är ändå bra att du accepterar grundpremissen.
Citat:
Ursprungligen postat av
JagheterHenrik
Du vet alltså ingenting om vad nazism är och ändå anklagar du Ukraina för att vara just nazister. Börjar du förstå varför vi andra betraktar dig som lågintelligent?
Nästa fråga: Har du gjort lumpen?
Jag börjar misstänka att du inte har för avsikt att besvara min fråga eller att leda in diskussionen till trådämnet?
Är det möjligt att de ukrainska nazisterna, som kallar sig för nazister, inte vet vad nazism är? Annars är väl det här en ganska meningslös diskussion?
Citat:
Ursprungligen postat av
SkogsSaab
Om det finns någon sanning i ditt uttalande så ja:
Nu kör du snarare med några konspirationsteorier som dessutom redan förkatats av fakta.
Jag kan påstå att kriget startates av skogshuggarn3n och Akademikerfyllot efter att de övertygat Putin att det var dags att visa framfötterna efter en blöt natt på Reperbahn:
Men faktum är att sanningshalten i det är troligen ganska låg. Likaså ditt svammel.
Jag är glad att vi kommer till någorlunda samma slutsatser utifrån de givna premisserna.
Premisserna är odiskutabla, men jag utgår från att vi får spara det till nästa terapisession. Baby steps.