2024-12-01, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Han (o Lisen) var väl där för att ta hand om barnet tills Julias mamma kom eftersom Julia skulle på förhör.. o det var även bestämt sedan tidigare att Julia skulle spela in den där videon ihop med Anjo den dagen…

Alltså hade han inte fått någon inbjudan utan var där av ren nyfikenhet.

Ja du ser, sedan passade han nog bara på att livesända lite och titta in genom fönstret medan han passade barnet. Arbete och nöje samtidigt.
Citera
2024-12-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Och hur tror du Chrippa och Linnea känner det när folk granskar dom med lupp, kryper in under skinnet på dom? Hur fan tror du det känns att inte få leva ett normalt liv pga en avundsjuk bror och hans flock med hyenor?
Jag har full koll på att han har kontakt med olika myndigheter, men vad har någon med det att göra.
Anjo som glor in genom fönstret, varför? Grannen som filmar in i lillens sovrum? Varför? Jocke utger sig som att vara en förstående person, men samtidigt ringer ner alla som möjligen kan ställa till det för Chrippa?? VARFÖR?
Är det inte dags att alla bara lägger av nu, ta hand om familjerna och firar jul.
Det här har blivit så djävla patetiskt så man undrar vad fan allt går ut på.
Vad vill Jocke?
Vad vill Anjo?
Vad vill Rask?
Vad vill Simon?
Vad vill alla dom andra som bara hänger på drevet?
Vad vill ni i chatten. Någon skrev att halvsyskonen skulle dras in i drevet, säger inte det en hel del om vilken nivå detta hamnat på?

du verkar helt ha missat att det ända chrippa vill ha är uppmärksamhet. det är ju HAN som triggar igång allt igen så fort det börjar tystna runt honom. då lägger han sina 2 fake klockor på ett bord vid datorn och säger att han sitter på tronen i slottet eller vad fan han skrev. om killen bara stängde ner sina konton och höll käften 3 dagar så skulle han vara glömd. men han är desperat på att försöka hålla sig relevant. men han är sedan länge passerad till en bakgård med 100 tittare på kick. och en 5-10 stycken som läser här. och det ända som drar med honom nu är när alla vill se han gå under. ingen tittar för att dom tycker om honom längre. han pissar på folk, och nu pissar folk tillbaka. finns inget han kan göra för att rädda det här. han är så rökt man kan bli på sociala medier.
Citera
2024-12-01, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
du verkar helt ha missat att det ända chrippa vill ha är uppmärksamhet. det är ju HAN som triggar igång allt igen så fort det börjar tystna runt honom. då lägger han sina 2 fake klockor på ett bord vid datorn och säger att han sitter på tronen i slottet eller vad fan han skrev. om killen bara stängde ner sina konton och höll käften 3 dagar så skulle han vara glömd. men han är desperat på att försöka hålla sig relevant. men han är sedan länge passerad till en bakgård med 100 tittare på kick. och en 5-10 stycken som läser här. och det ända som drar med honom nu är när alla vill se han gå under. ingen tittar för att dom tycker om honom längre. han pissar på folk, och nu pissar folk tillbaka. finns inget han kan göra för att rädda det här. han är så rökt man kan bli på sociala medier.

Du missförstod nog frågan du svarade.

Varför Chrippa gör som han gör svarar du relativt bra på.

Men du missade den relevanta frågan, varför gör alla andra som gör i detta dramat?

Det tror fan att Chrippa känner sig som den viktigaste i hela världen när hela hans värld kretsar kring han? Varför ger dom Chrippa denna uppmärksamhet som han uppenbarligen ber om?

Med hans värld menar jag den sociale media världen på youtube mest patetiska del.
Citera
2024-12-01, 19:47
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja du ser, sedan passade han nog bara på att livesända lite och titta in genom fönstret medan han passade barnet. Arbete och nöje samtidigt.

Just då va det nog Lisen som skötte passningen 😉

Sen har väl Anjo nästan haft en stående inbjudan av Chrippa 😂

Men passade på det gjorde han säkert… 😁
Citera
2024-12-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Du missförstod nog frågan du svarade.

Varför Chrippa gör som han gör svarar du relativt bra på.

Men du missade den relevanta frågan, varför gör alla andra som gör i detta dramat?

Det tror fan att Chrippa känner sig som den viktigaste i hela världen när hela hans värld kretsar kring han? Varför ger dom Chrippa denna uppmärksamhet som han uppenbarligen ber om?

Med hans värld menar jag den sociale media världen på youtube mest patetiska del.

ok vi ser det från den vinkeln. sanningen är väl att folk vill ha pengarna. plus det jag sa att han faller så hårt. jag tror det drar tittare då han är så sjukt hatad av så många nu. sen vad alla säger som kablar ut det här dramat om att dom kan skita i honom hit och dit och klarar sig utan honom. njae.. dramat drar pengar och folk är gnidna jävlar som vill mjölka detta till absurdum. rask i spetsen då såklart.
Citera
2024-12-01, 19:57
Medlem
Sjukt svårt att hänga med i denna tråd.

Chrippa vill bara plantera frö som sen massor av personer skall komma in och ställa frågor om i stream.
Citera
2024-12-01, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Just då va det nog Lisen som skötte passningen 😉

Sen har väl Anjo nästan haft en stående inbjudan av Chrippa 😂

Men passade på det gjorde han säkert… 😁

Inte bara stående - flera gånger erbjöd han 5000 kr som motivationspengar till både Anjo och Rask om de vågade komma på besök.
Citera
2024-12-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Sjukt svårt att hänga med i denna tråd.

Chrippa vill bara plantera frö som sen massor av personer skall komma in och ställa frågor om i stream.

Jag tror också han gör såhär för att få tittare till streamen, och samtidigt så pratar ju inte Anjo lika mycket om honom och då får han inte uppmärksamheten han vill ha.
Citera
2024-12-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Snälla du. Var inte så jävla naiv och tro på hans jävla skit. Han har försökt nu ett år att hitta sina ”bevis” på saker och ting men han är bara stor i orden och jävligt liten på jorden.
Såg det själv dessutom upplagt i Anjos förrförra video.
Citera
2024-12-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Det är säkert lögn. Chrippa gör allt för att dramat ska fortsätta.
Vad är egentligen sant som han säger?!

Efter senaste beslaget med tv,dator,telefoner, kamera m.m sade Chrippa att han pratat med polisen och skulle få tillbaka allt på Tisdag (den Tisdagen har varit-inte sant)

Grannen med drönaren, sade han att de filmade lilla C utanför hennes fönster ( polisen kom och ljudfiler finns. Det var inte alls så - inte sant)

Linnea är gravid,sade han för inte så längesedan i stream ( efter uttalandet festar hon - inte sant)

Hans luftslott har fått punktering.
Och detta eviga, peka finger på andra. Men dom då...De gör si, de gör så..
Spelar ingen roll vad andra gör.
Vad Chrippa gör och säger är hans ansvar. Och bara hans ansvar.

Kan någon berätta för mig vad som är sant,som han sagt? ( förutom gå på gym och äta på restaurang)

Jag håller med dig i allt, sakerna kom inte tillbaka de ska väl antagligen till Kronofogden eller förverkas.

De där med grannen var ju inte alls som han la fram det, så pinsamt att han inte förstår att sanningen kommer alltid fram.
Citera
2024-12-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, det var vad Julia sa. Men chrippa förnekade det.
Sen vet jag inte om Julia ljög om graviditeten, eller om hon fick missfall eller abort. Men idag är ju Julia inte gravid med det barnet/påstådda barnet från början på året iallafall.

Julias mamma sa det i en live med Julia att hon hade varit gravid men fått missfall och chrippa och Julia hade ju sex några ggr så det kan ju mycket väl stämma att det var så.
Citera
2024-12-01, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det förbises av Goldie att hon gjort det flera gånger. Anledningen kvittar utan ATT hon väljer att göra det är mer intressant.

Kan känna mig otroligt irriterad när man tjatar i tråden om att Jocke ringer Linnea och skickar SMS, men skulle Linnea må dåligt av Jocke skulle väl han inte vara den första hon ringer när hon vill ha hjälp? Eller tänker jag fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in