2024-12-01, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo åkte inte dit för han var inbjuden den gången han tittade in i fönstret. Så är det bara fråga Anjo själv.
Hm,ska kolla upp det o återkommer.
Citera
2024-12-01, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Verkligen, nu är det ju inte många som tror på honom iaf, hans bevis verkar ju vara lite sådär och han är jäkligt bra på göra bort sig när han pratar.

Munnen går i ett. Man kan ju höra när Linnéa streamar eller när hon kör live. Han måste bara höras. Han snarkar säkert jättehögt också 😄
Citera
2024-12-01, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Kan ju vara så att Anjo pillade lite på Julia när hon bodde hos honom?

Det tror jag knappast, känns ganska otroligt att han skulle göra de mot Lisen.
Citera
2024-12-01, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Munnen går i ett. Man kan ju höra när Linnéa streamar eller när hon kör live. Han måste bara höras. Han snarkar säkert jättehögt också 😄

Ja han måste verkligen lägga sig när hon kör en stream, dock har jag aldrig lyckat lyssna så länge för det är så långtråkigt.
Jag tror säkerligen att han snarkar 😀

Han verkar inte komma med en fortsättning på sin story, kom han på att han inte kan bevisa något att folk ska förstå att han ljuger.
Citera
2024-12-01, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Var det inte efter Julia bott hos Anjo det började ryktas att Julia var gravid?

Ja hon blev ju gravid med Chrippa.
Citera
2024-12-01, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför ringer/messar Jocke Linnea?

Du är väldigt bra på att ställa en massa frågor men inte besvara frågor du får, hur kommer de sig?

Du kanske ska tänka på att Linnea valde att ringa Jocke när det krisar med chrippa och hon är rädd.
Citera
2024-12-01, 19:08
Medlem
Citat:
Du är väldigt bra på att ställa en massa frågor men inte besvara frågor du får, hur kommer de sig?

Du kanske ska tänka på att Linnea valde att ringa Jocke när det krisar med chrippa och hon är rädd.

Fiskmåsen tar inte upp att Linnea ringer Jocke när det krisar och passar henne. Hade jag varit Jocke hade jag gett fan i att svara!
Citera
2024-12-01, 19:11
Medlem
Citat:

Hon sa just så och jag tror inte Anjo skulle gjort en grej av det om det är han.

Sen tror jag faktiskt att Julia ljög, men det är bara en tanke som jag fångar i luften.
Citera
2024-12-01, 19:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja, det var vad Julia sa. Men chrippa förnekade det.
Sen vet jag inte om Julia ljög om graviditeten, eller om hon fick missfall eller abort. Men idag är ju Julia inte gravid med det barnet/påstådda barnet från början på året iallafall.
Citera
2024-12-01, 19:18
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Det tror jag knappast, känns ganska otroligt att han skulle göra de mot Lisen.
Det är säkert lögn. Chrippa gör allt för att dramat ska fortsätta.
Vad är egentligen sant som han säger?!

Efter senaste beslaget med tv,dator,telefoner, kamera m.m sade Chrippa att han pratat med polisen och skulle få tillbaka allt på Tisdag (den Tisdagen har varit-inte sant)

Grannen med drönaren, sade han att de filmade lilla C utanför hennes fönster ( polisen kom och ljudfiler finns. Det var inte alls så - inte sant)

Linnea är gravid,sade han för inte så längesedan i stream ( efter uttalandet festar hon - inte sant)

Hans luftslott har fått punktering.
Och detta eviga, peka finger på andra. Men dom då...De gör si, de gör så..
Spelar ingen roll vad andra gör.
Vad Chrippa gör och säger är hans ansvar. Och bara hans ansvar.

Kan någon berätta för mig vad som är sant,som han sagt? ( förutom gå på gym och äta på restaurang)
Citera
2024-12-01, 19:25
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Jo...jag såg den själv.

Snälla du. Var inte så jävla naiv och tro på hans jävla skit. Han har försökt nu ett år att hitta sina ”bevis” på saker och ting men han är bara stor i orden och jävligt liten på jorden.
Citera
2024-12-01, 19:28
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo var väll där för att live sända? Eller minns jag helt fel? För att grannarna hade hört av sig att Chrippa blev ”gripen”
Anjo rapporterade iaf att dom var gripna innan han lade ut bilden på att han tittade in genom rutan.

Jag tror du blandar ihop detta med när han kom till deras förra lägenhet när Linnea hade bjudit in honom.

Han (o Lisen) var väl där för att ta hand om barnet tills Julias mamma kom eftersom Julia skulle på förhör.. o det var även bestämt sedan tidigare att Julia skulle spela in den där videon ihop med Anjo den dagen…

Alltså hade han inte fått någon inbjudan utan var där av ren nyfikenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in