2024-12-01, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu fäktas det hej vilt. När man inte kommer åt Chrippa, ger man sig på flickvännen. När inte det fungerar ger man sig på familjer och till och med barn.
Frågan jag ställer mig är VARFÖR? Vad är syftet?

Vad var ditt syfte när du i princip slaktade Chrippa öppet i tråden?
Citera
2024-12-01, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Skulle väl vara Rask då, han hänger ut vem som helst, jag är faktiskt förvånad att han inte hängt ut någon döing ännu.

https://youtu.be/BKHUIgt_-8o?si=vgRlWSHkF5KFtJtY

De två är ganska lika varann ändå på många punkter.
Citera
2024-12-01, 12:52
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
De två är ganska lika varann ändå på många punkter.

Jävlar va svullen i ansiktet!
Citera
2024-12-01, 14:05
Medlem
I Chrippas senaste story hintar han om att nån av männen Anjo eller Rask varit otrogen det senaste året vilket han tänker avslöja.Får se om det kommer några be is eller bara svammel som vanligt.
Citera
2024-12-01, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
I Chrippas senaste story hintar han om att nån av männen Anjo eller Rask varit otrogen det senaste året vilket han tänker avslöja.Får se om det kommer några be is eller bara svammel som vanligt.

Hahaha ska bli intressant. 😂 Men vet redan att det inte kommer vara sant, eller innehålla en rejäl omgång hjärngympa.
Citera
2024-12-01, 14:12
Medlem
Citat:

Han påstod ju också att Lisen varit otrogen och att Anjo inte skulle vara säker på att han var pappa till alla barnen. Han borde istället försöka lösa sitt eget liv.
Citera
2024-12-01, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Hahaha ska bli intressant. 😂 Men vet redan att det inte kommer vara sant, eller innehålla en rejäl omgång hjärngympa.

Känns som alla dessa personer går i grundskolan och inte ens kan tänka rakt. Omoget och idiotiskt beteende från alla och ingen är bättre än någon annan på denna front heller
Citera
2024-12-01, 14:43
Medlem
Citat:
"Lösa sitt eget liv"?? Så som du gör menar du?

Han bör väl försöka få lite ordning på sitt liv, han är ute på ganska hal is.

Jag ställde en fråga till dig igår om varför du ljuger om chrippa & barnet men fick inget svar kan du tänka dig att svara nu?

Allt hat du kände för chrippa för ca 1 år sedan har de bara försvunnit?
Citera
2024-12-01, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han påstod ju också att Lisen varit otrogen och att Anjo inte skulle vara säker på att han var pappa till alla barnen. Han borde istället försöka lösa sitt eget liv.

Just de där med Anjo släppte han snabbt för ingen gick på det.
Citera
2024-12-01, 14:54
Medlem
Citat:

Har du en länk?

Jaha han kan inte bara vara tyst. DRAMAAAAAAAAAAA
Citera
2024-12-01, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag? Du vet väl inget om mitt liv.

Ja istället för att hålla på att tjata om andra så tänker jag att han har en hel del att lösa i sitt eget liv istället. Du har väl inte missat att han är under utredning och att han har en dotter som han inte verkar få träffa. Är inte det viktigare tycker du?

Och hur tror du Chrippa och Linnea känner det när folk granskar dom med lupp, kryper in under skinnet på dom? Hur fan tror du det känns att inte få leva ett normalt liv pga en avundsjuk bror och hans flock med hyenor?
Jag har full koll på att han har kontakt med olika myndigheter, men vad har någon med det att göra.
Anjo som glor in genom fönstret, varför? Grannen som filmar in i lillens sovrum? Varför? Jocke utger sig som att vara en förstående person, men samtidigt ringer ner alla som möjligen kan ställa till det för Chrippa?? VARFÖR?
Är det inte dags att alla bara lägger av nu, ta hand om familjerna och firar jul.
Det här har blivit så djävla patetiskt så man undrar vad fan allt går ut på.
Vad vill Jocke?
Vad vill Anjo?
Vad vill Rask?
Vad vill Simon?
Vad vill alla dom andra som bara hänger på drevet?
Vad vill ni i chatten. Någon skrev att halvsyskonen skulle dras in i drevet, säger inte det en hel del om vilken nivå detta hamnat på?
Citera
2024-12-01, 15:05
Medlem
Citat:
Och hur tror du Chrippa och Linnea känner det när folk granskar dom med lupp, kryper in under skinnet på dom? Hur fan tror du det känns att inte få leva ett normalt liv pga en avundsjuk bror och hans flock med hyenor?
Jag har full koll på att han har kontakt med olika myndigheter, men vad har någon med det att göra.
Anjo som glor in genom fönstret, varför? Grannen som filmar in i lillens sovrum? Varför? Jocke utger sig som att vara en förstående person, men samtidigt ringer ner alla som möjligen kan ställa till det för Chrippa?? VARFÖR?
Är det inte dags att alla bara lägger av nu, ta hand om familjerna och firar jul.
Det här har blivit så djävla patetiskt så man undrar vad fan allt går ut på.
Vad vill Jocke?
Vad vill Anjo?
Vad vill Rask?
Vad vill Simon?
Vad vill alla dom andra som bara hänger på drevet?
Vad vill ni i chatten. Någon skrev att halvsyskonen skulle dras in i drevet, säger inte det en hel del om vilken nivå detta hamnat på?

Har du inte hört samtalet med grannen och polisen? gick väl inte riktigt till sådär som du vill påstå. För då kanske du också ska berätta att det fanns en oro från grannen ang Linnea, att hon är utsatt för våld.
Du ska inte lita på allt kräftan säger.

Ingen har skrivit att halvsyskon ska dras in i detta någon frågade om den inte fanns en syster med i bilden och andra skrev att man ska hålla halvsyskonen utanför detta.
Du försöker skapa egna sanningar här som inte finns.

Du undrar vad Jocke, Simon, Anjo och rask vill med detta och då undrar jag vad vill kräftan med alla storys han lagt upp dom senaste dagarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in