Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Jag? Du vet väl inget om mitt liv.
Ja istället för att hålla på att tjata om andra så tänker jag att han har en hel del att lösa i sitt eget liv istället. Du har väl inte missat att han är under utredning och att han har en dotter som han inte verkar få träffa. Är inte det viktigare tycker du?
Och hur tror du Chrippa och Linnea känner det när folk granskar dom med lupp, kryper in under skinnet på dom? Hur fan tror du det känns att inte få leva ett normalt liv pga en avundsjuk bror och hans flock med hyenor?
Jag har full koll på att han har kontakt med olika myndigheter, men vad har någon med det att göra.
Anjo som glor in genom fönstret, varför? Grannen som filmar in i lillens sovrum? Varför? Jocke utger sig som att vara en förstående person, men samtidigt ringer ner alla som möjligen kan ställa till det för Chrippa?? VARFÖR?
Är det inte dags att alla bara lägger av nu, ta hand om familjerna och firar jul.
Det här har blivit så djävla patetiskt så man undrar vad fan allt går ut på.
Vad vill Jocke?
Vad vill Anjo?
Vad vill Rask?
Vad vill Simon?
Vad vill alla dom andra som bara hänger på drevet?
Vad vill ni i chatten. Någon skrev att halvsyskonen skulle dras in i drevet, säger inte det en hel del om vilken nivå detta hamnat på?