Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Riktigt galen mer mindre perfekt debut av Carlgren, bara hoppas han får fortsätta, va ju riktigt jävla bra när u21 laget tog guld,men vad hände sen?
Kul för honom får göra sån match mot PSG med
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalikamar
På tal om svenska målvakter så har vår gamle u-21 hjälte Patrik Carlgren fått speltid i Nantes och gjort det bra nu på sistonde. Forsätter vi i Frankrike så fick Nanasi tydligen spela vänsterback i dag.
Carlgren höll nollan idag mot Rennes som Nantes vann med 1-0, han släppte in ett mål som visserligen inte räknades i slutminuten efter VAR.
Bra fråga om varför det är först nu 10 år efter U21-turneringen han får det där lyftet i karriären, kanske hade varit en annan sak om det hade varit Carlgren som Janne hade satsat på som målis istället för Olsen efter EM 2016, vad vet jag?