2024-11-30, 07:44
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Hasse har väl inte synts till på ett tag. Undra om han ens lever.
Enligt en nyligen publicerad video så är hon kanske gravid, men det är väl inte säkert det är Hassan som är skyldig.
Citera
2024-11-30, 10:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Hasse har väl inte synts till på ett tag. Undra om han ens lever.

Han har väl aldrig varit särskilt taggad på att synas men man hörde honom i ett klipp häromdagen när P är packad och frågar honom om de är ihop.
Citera
2024-11-30, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Personligen lutar jag åt det hållet som någon tidigare skribent nämnt i tråden...att Pia helt enkelt är sociopat.
Sociopat är väl att ta i. Felkopplad skulle jag säga.
Eller för att vara allvarlig. Den hon har blivit. Vi som följt henne har sett det sluttande planet. Hennes startplats är ganska långt från den hon är nu. Är övertygad om att hon på inget sätt har kunnat förhindra det som skett då det står över jaget. Dvs. det är en sjukdomsbild vi ser. Ett morbus som behöver medicineras för att dämpas. Kan bara hoppas att Hassan gör vad han förmår för att få Pia att söka hjälp.
Svårt men inte omöjligt.
Citera
2024-11-30, 11:42
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Kan bara hoppas att Hassan gör vad han förmår för att få Pia att söka hjälp. Svårt men inte omöjligt.

Hassan verkar själv ha problem med alkohol och faktum är att 1) missbrukare dras till varandra 2) de sällan hjälper varandra till nykterhet.
Citera
2024-11-30, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag påpekar "nästan" för jag tycker det är en väldig kontrast mellan hur hon ser ut idag och hur hon såg ut för bara tre år sedan. Jag tycker att hon gått ned sig ganska rejält på bara tre år. Vilket troligen hänger samman med att hon ökat sitt intag av vin under dessa tre år.
Kontrasten kallas smink.
Hon ser exakt likadan ut som idag.
Citera
2024-11-30, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Kontrasten kallas smink.
Hon ser exakt likadan ut som idag.

Ja, givetvis är det en aspekt. Men jag tycker ändå hon blivit schletnare än hon behöver vara under dessa tre år. Som jag förstår det bröt hon upp med sin man år 2019 och började bo själv i en bostadsrätt? I början hade de delad vårdnad om de gemensamma barnen, men att det någonstans på vägen inte gick längre då hon betraktas som en olämplig vårdnadshavare. Sedan dess har hon haft möjlighet att dricka alkohol varenda dag. Vilket hon i princip har gjort, då hon heller inte haft ett arbete att gå till.
Citera
2024-11-30, 12:57
Medlem
LenaLars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, givetvis är det en aspekt. Men jag tycker ändå hon blivit schletnare än hon behöver vara under dessa tre år.

Här finns ett klipp med några bilder på Gräddis från innan hon lämnade exmannen:

https://youtu.be/a-8JHlngmZE

När mer exakt vet jag ej. Hittar tyvärr inte inlägget som klippet kommer ifrån just nu. Där kanske det står mer info.
Citera
2024-11-30, 13:06
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Här finns ett klipp med några bilder på Gräddis från innan hon lämnade exmannen:

https://youtu.be/a-8JHlngmZE

När mer exakt vet jag ej. Hittar tyvärr inte inlägget som klippet kommer ifrån just nu. Där kanske det står mer info.

Coola pupiller vid 0:40.
Citera
2024-11-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Coola pupiller vid 0:40.
Horserumpan.
Citera
2024-11-30, 13:32
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Horserumpan.
Nog en och annan oxy i de där blodet
Citera
2024-11-30, 15:33
Medlem
I dagens story talar hon om att det är plättlätt att sluta snusa så nu har hon gjort det.Var det enda hon sa...syftet?
Citera
2024-11-30, 15:36
Medlem
MrsLibras avatar
OM nu Gräddis på riktigt tror att hon är gravid och inte i klimakteriet..borde hon då inte avstå vinet tills hon vet helt säkert?
I senaste storyn står hon och skryter att hon minsann slutat snusa. För det är "så lätt". Då kan hon väl göra detsamma med alkoholen och köpa sig ett graviditetstest istället. Men ny hade hon istället handlat mat, öl och vin och var på väg hem till Hassan igen, blir det livat ikväll tro...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in