2024-11-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Vad vet du om mina avsikter...?

Jag har väl lika stor rätt som er andra att uttrycka en, om än annan åsikt, än vad de allra flesta här har...

Ser ju vilka 'nick' som återkommer oftast som 'mina fiender,' så ni är väl 'de som bestämmer' här i tråden, då eller...?

Ingen bestämmer något i tråden. Men ditt syfte är något oklart. Gillar du Gräddis så gör något för henne då? Det hjälper väl knappast henne att du sitter här och kör motvallsracet.
Citera
2024-11-29, 20:17
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Motvallsracet...?

Ok, då bekräftar ju du nu att enbart en åsikt får finnas i den här tråden...

Kärringen är djävulen själv, vet inte vad du inte förstår.
Citera
2024-11-29, 20:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Kärringen är djävulen själv, vet inte vad du inte förstår.

Personligen lutar jag åt det hållet som någon tidigare skribent nämnt i tråden...att Pia helt enkelt är sociopat.
Citera
2024-11-29, 20:59
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Personligen lutar jag åt det hållet som någon tidigare skribent nämnt i tråden...att Pia helt enkelt är sociopat.

Ja, det är hon verkligen.
Citera
2024-11-29, 21:34
Medlem
Hittade ett gammalt konto med Gräddis. Finns shorts där. Här är en med ganska exakt 3 år på nacken:

https://www.youtube.com/shorts/-D9i2azGkjM

Hon ser ju nästan lite fräsch ut där. Hade lätt kunnat gissa att hon var 39-40 år, då hon i själva verket var nästan 46, hon har rätt så fin hy och ser ungdomlig ut. Något som förstås påverkas en del av hennes ungdomliga klädsel.

Tycker hon ser ut att ha åldrats med 10-15 år på bara dessa tre åren:

https://www.youtube.com/watch?v=fsGNSeIwuiM

Om hon såg ut som 40 vid 46 ser hon idag ut som närmare 60 än 50 när hon inte ens är 50 år fyllda. Nu förstår jag att alkohol inte är en hälsokur, och att hon måste ha ökat sitt intag av det kraftigt under dessa åren. Detta har verkligen tagit ut sin rätt på henne.
Citera
2024-11-29, 21:43
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hittade ett gammalt konto med Gräddis. Finns shorts där. Här är en med ganska exakt 3 år på nacken:

https://www.youtube.com/shorts/-D9i2azGkjM

Hon ser ju nästan lite fräsch ut där. Hade lätt kunnat gissa att hon var 39-40 år, då hon i själva verket var nästan 46, hon har rätt så fin hy och ser ungdomlig ut. Något som förstås påverkas en del av hennes ungdomliga klädsel.

Tycker hon ser ut att ha åldrats med 10-15 år på bara dessa tre åren:

https://www.youtube.com/watch?v=fsGNSeIwuiM

Om hon såg ut som 40 vid 46 ser hon idag ut som närmare 60 än 50 när hon inte ens är 50 år fyllda. Nu förstår jag att alkohol inte är en hälsokur, och att hon måste ha ökat sitt intag av det kraftigt under dessa åren. Detta har verkligen tagit ut sin rätt på henne.

🤢

Du är då inte kräsen, eller så är du jävligt onykter...
Citera
2024-11-29, 21:54
Medlem
Är hon orolig för att var på tjocken nu eller? Hassan, snickarben eller Volvo-mannen?
Citera
2024-11-29, 22:11
Medlem
Jovisst finns det mycket historik att grotta ner sig i, för nytillkomna följare, men ont: är hon fortfarande hos Hasan (som antagligen stukat foten på fyllan eller nåt liknande och därmed behöver Gräddis omvårdnad), eller är de vräkta?
Citera
2024-11-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
🤢

Du är då inte kräsen, eller så är du jävligt onykter...

Jag påpekar "nästan" för jag tycker det är en väldig kontrast mellan hur hon ser ut idag och hur hon såg ut för bara tre år sedan. Jag tycker att hon gått ned sig ganska rejält på bara tre år. Vilket troligen hänger samman med att hon ökat sitt intag av vin under dessa tre år.
Citera
2024-11-29, 23:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AP1975
Är hon orolig för att var på tjocken nu eller? Hassan, snickarben eller Volvo-mannen?

Precis som andra fruntimmer i hennes ålder, så är det helt enkelt klimakteriet, som drabbat Pia. Visst kan hon vara gravid, tokigare saker har hänt, men jag tippar på klimakteriet.
Citera
2024-11-29, 23:29
Medlem
Objektet har en klädstil som speglar det inre, fullständigt kaos. Ser ut som hon rullat sig i lim sen en UFF container. Varför spårar en del kvinnor ut på just kläderna..jag tror nyckeln till enigman "Gräddrumpan" ligger just i kläderna som hon (delvis) skyler sin kropp med.
Citera
2024-11-30, 07:34
Medlem
andrewcs avatar
Hasse har väl inte synts till på ett tag. Undra om han ens lever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in