Citat:
Ursprungligen postat av
gJg.Bania
Ska han podda också? Bara ytterligare bevis för att han inte har något jobb som inköpsansvarig på ICA, för mig i alla fall. Vem skulle vilja lyssna på en podd med honom?
Pernilla
Alla hennes felsägningar!!!!
Jag får inget ”övergrepp” när hon ska prata om bröllopet och dess planering
Så många konstiga felsägningar
Kvinner, viljer etc kommer inte ihåg alla hennes och Biancas konstiga felsägningar och konstiga ordalydelser de hävt ur sig. Borde skrivit upp den. Men ni vet.
Tål ingen motgång el att nån säger emot
Detta fettiga hår hon har med extensions och det riktiga håret slutar vid nacken
Uppriktigt sagt är hon inte vacker som hon skådas. Rynkig, fett hår, med extensions, elaka ögon, grov i kropp och händer, vaggar fram i högklackat.
Hon är ett bortskämt barn. Oh my GAD! Skriker hon. Vrålar sitt skrik bland sina vänner. Fnissar och spexar. Är hon så jäkla kul egentligen?
Tycker synd om Christian faktiskt.
Han försöker få ihop ett eget schema med henne men hon spelar sin mammaroll till sina vuxna barn som är miljonärer och tror de inte kan boka en taxiresa. Hon vill inte foga sig och vara helhjärtat med honom.
Hon spelar sitt eget race och tål inte motsägelser.
Inte heller hennes barn tål det.
Hon vill inte det ena eller det andra .
Alla beslut orkar hon inte med. Går och hämtar toarullar och fokuserar på det mitt i alla bröllopsplanerna.
(Typ som Bianca som helst vill jobba på ica och ställa upp produkter i hyllan, hennes primärfokus)
Fnissar bort sina misstag
Tror alla ska köpa det
Och hennes vänner gör det. Varför??????
Tjänar de på henne allihop i business? Äckligt i så fall.
Sofia Wistam oerhört mån vara i hennes närhet med allt.
Hennes managers fru Emilia med sina konstiga huvudbonader, verkar hysterisk
Denna Jennifer som är hennes vän och trygghet, vad får hon ut av denna vänskap????
Susanne den gamla modellen numera tanten också förtjust vara Pernillas vän och extramamma.
Och den riktiga mamman Christina vältrar sig som en valross i programmet så nöjd nöjd nöjd.
Träffar mediumet Benny och innan hon hälsar på honom kliar hon sig i stjärten och sträcker sen fram handen till honom.
Och i alla sammanhang väljer hon sin mobiltelefon och fokuserar på sitt fame över allt annat. Det är hennes prio och det hennes mor lärt henne..