Citat:
Du tog själv upp det tidigare. Minns du inte det? Håller du på att bli dement? Det skulle förstås kunna förklara en helt del i den här debatten.Alltså att pojkar och flickor börjar leka med barn av sitt eget kön runt skolstarten. Är det meningsfullt att debattera med dig, om du har så dåligt minne?
Citat:
App, app, app. Du "glömde" svara på frågan. Hur stor del av könet är socialt och hur stor del är biologi som du visste något säkert om, enligt dig själv.
Citat:
Frågan var, vilka idéer de har inom den feminismen som inte är vänster. "Glömde" du den frågan också?
Citat:
Du menar att den är felaktig för det finns nyare, ideologisk påverkad forskning som säger annat. Kan du visa att den äldre forskningen är felaktig och den forskning som passar era åsikter är korrekt och varför den är det?
Citat:
Men snälla lilla vännen, trots att du inte "minns" det, så har du faktiskt erkänt att det går tidigare.
Citat:
När det gäller det mentala? Du har sagt att skillnaderna till största delen är sociala i förra inlägget. "Minns" du inte det, det var bara någon timme sedan. Verkar allvarligt, det här med ditt minne.
Citat:
Hittar du på saker om vad jag skulle ha sagt, kan jag väl hitta på saker om dig. Minns du inte att du påstod att jag tjatade om patriarkat och matriarkat, trots att jag inte gjort det?
Citat:
Trots att jag förklarade det i svaret, klarar du inte det? Utifrån allt annat du inte vet vad man pratar om, eller som du glömmer, behöver du nog besöka en läkare.
Dina personliga åsikter om vad som hände förr, är inte intressanta, om du inte kan minnas annat, som debatterades bara för någon timma sedan. Eller hela tiden glömmer att svara på frågor, eller inte förstår enkla förklaringar Då är du nog inte tillräknelig. Inte heller kan du ses som någon som kan bedöma forskning och annat då. Så då går du nog inte att ta på allvar helt enkelt.
Senast redigerad av EnCarte 2024-11-28 kl. 22:33.
Senast redigerad av EnCarte 2024-11-28 kl. 22:33.