2024-11-29, 12:39
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Du spekulerar i hur det fungerar. Du har inte redovisat att det fungerar så som du hoppas. Detta är väl ganska typiskt för liberaler. Ni lever för ett idealistiskt önsketänkande med dålig koppling till verkligheten.

Även du har inte lyckats redovisa hir AI:n fungerar. Men ändå har du lyckats dra fram ut din söndersketna röv att AI:n är rasistisk. Grattis, din IQ ligger förmodligen runt 80.
Citera
2024-11-29, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
"Neger" kan vara en parameter, men det är i så fall en av tusentals parametrar så att bara den parametern kommer inte leda till att alla färgade får fler stickprovskontroller.

Jag vet inte riktigt hur jag skall kunna förklara det här för dig på en enklare nivå så att du förstår.
Du har inte förklarat någonting alls, du gissar och kallar det "förklaring", pga din personlighetsstörning, narcissism?
Citera
2024-11-29, 12:42
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Nu har du bevisat att du är en Flashbackrasist med många fördomar,
men det var ju inte on topic här.

Det vet ju inte du heller så du kan omöjligen säkert kunna veta att den är rasistisk.

Vem är det som hela tiden ropar rasist till allt och alla egentligen. Det verkar vara projicering. Du borde se dig själv i spegeln.

Hatar du Sverige och svenskar?
Citera
2024-11-29, 12:45
Medlem
Citat:
Nu har du bevisat att du är en Flashbackrasist med många fördomar,
men det var ju inte on topic här.

Vad är det rasistiska menar du?
Citera
2024-11-29, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Även du har inte lyckats redovisa hir AI:n fungerar. Men ändå har du lyckats dra fram ut din söndersketna röv att AI:n är rasistisk. Grattis, din IQ ligger förmodligen runt 80.
En AI kommer att ta genvägar, detta är helt grundläggande inom all datavetenskap. Detta förstår bara vi som har rätt utbildning och en IQ över 120. Rasister och idioter har inte den förmågan.
Citera
2024-11-29, 12:47
Medlem
Citat:
Vad fan vet du om det? Ingenting.

Det är mer troligt att ett datorprogram tar genvägar. Lärt sig från Flashback att neger är dålig. Neger är kriminell == true. Erkänn bara att du är rasist och attt du gillar analysen.
Det är uppenbart att du är jävligt korkad - och det är uppenbart att du kommer förbli så. AI:n vet inget om etnicitet eller ras (du verkar jävligt fixerad vid begreppet ras - som alla rasister inom vänstern).
Den samkör data för in och utbetalningar.
Citera
2024-11-29, 12:47
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Du har inte förklarat någonting alls, du gissar och kallar det "förklaring", pga din personlighetsstörning, narcissism?
Men sluta nu. Jag vet hur sådana här system är uppbyggda och hur de gör urval. Jag gissar inte alls.

Kan du inte försöka att i lite lugn och ro läsa igenom mina inlägg igen utan att vara i försvarsställning och försöka sätta dig in i det istället?
Citera
2024-11-29, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Men sluta nu. Jag vet hur sådana här system är uppbyggda och hur de gör urval. Jag gissar inte alls.

Kan du inte försöka att i lite lugn och ro läsa igenom mina inlägg igen utan att vara i försvarsställning och försöka sätta dig in i det istället?
Du vet alltså inte hur systemet fungerar.
Hade du vetat det hade du berättat det nu.
Citera
2024-11-29, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Skriker du rasist för att vinna en debatt? Se dig själv i spegeln din tölp.
Intressant argument
Citera
2024-11-29, 12:57
Medlem
tomperss avatar
Citat:
En AI kommer att ta genvägar, detta är helt grundläggande inom all datavetenskap. Detta förstår bara vi som har rätt utbildning och en IQ över 120. Rasister och idioter har inte den förmågan.

Så det enda du kan säga är att den tar genvägar . Om du nu är så smart, var god att förklara varför, hur genvägar gör den rasistisk och hur den skulle gjort istället. Vad ska den gå på?
Citera
2024-11-29, 12:59
Medlem
Jobbigt när verkligheten och statistik är rasistisk
Citera
2024-11-29, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Så det enda du kan säga är att den tar genvägar . Om du nu är så smart, var god att förklara varför, hur genvägar gör den rasistisk och hur den skulle gjort istället. Vad ska den gå på?
Efternamn, t,ex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in