Citat:
Jag har tittat igenom en hel del filmer från 2022 och visst har hon haft stöttning redan då av följare. Så det hon säger ang det verkar inte stämma.Dumstruten, har funderat lite igen...
Är det tillåtet att ha en teori, som grundar sig på intuition ang Pia...
Alla tror, tycker, tänker och känner, så mycket här...
Så även jag...
Det alla, (nästan) här kallar, vidrig, elak, slug, beräknande, ond, och jag vet inte allt, har jag en annan teori om...
Jag tycker inte att Pia betedde sig bra härom kvällen när hon skrek, och pressade Hassan att säga att han är hennes pojkvän, men jag ser något annat också i Pia's beteende, som jag inte vet om ni andra ser...
Ser ni inte att hon själv är pressad, ömtålig, orolig, rädd, inte vet hur hon ska få sitt liv att fungera, och hon vill ha trygghet, kärlek, få höra till, ha gemenskap, och allt det många tar för givet...
Jag ser inte ondska, utan ett uppgivet beteende hos henne, i blicken, mimiken, kroppsspråket, och i det hon säger, och vill tvinga någon till att säga...
Som ett barn som tjatar sig till något gott, roligt, uppmärksamhet, och även tillhörighet med någon...
Jag känner igen detta beteendet så väl, hos nära anhörig, och vet att bakom det kan dölja sig något helt annat, en annan person och dens känsloliv, än vad ni tror...
En fin person...
Med rätt stöttning, och mycket hjälp, skulle Pia kunna få ett mer värdigt liv igen, för hon behöver få allt på plats igen i livet, då skulle hon kunna bli en person som alla skulle kunna tycka om, (om nu alla kan tycka om alla,) men framför allt så skulle hon kunna börja att tycka om sig själv, för det tror jag inte hon gör nu, trots sin kaxighet...
Kaxigheten är en sorgsen fasad...
Ibland lyser ju ett självhat igenom...
Pia, jag tror på dig, men du måste komma till insikt om att, för din egen skull, så måste du göra en omstart i livet, vilket du förmodligen har svårt att göra helt på egen hand, men med hjälp, vilket kan vara vila, medicinering, terapi, banta ner ditt drickande rejält, m.m., så finns ett bättre liv framför dig...
Vi finns som tror på dig, vill dig väl, och önskar dig allt gott...
Du tackade idag i en TikTok för att många har sympati med dig, tro på det, ta till dig det, och var stark...
Som du själv sa, du hade behövt det redan 2022, men ingen visade dig det då...
Är det tillåtet att ha en teori, som grundar sig på intuition ang Pia...
Alla tror, tycker, tänker och känner, så mycket här...
Så även jag...
Det alla, (nästan) här kallar, vidrig, elak, slug, beräknande, ond, och jag vet inte allt, har jag en annan teori om...
Jag tycker inte att Pia betedde sig bra härom kvällen när hon skrek, och pressade Hassan att säga att han är hennes pojkvän, men jag ser något annat också i Pia's beteende, som jag inte vet om ni andra ser...
Ser ni inte att hon själv är pressad, ömtålig, orolig, rädd, inte vet hur hon ska få sitt liv att fungera, och hon vill ha trygghet, kärlek, få höra till, ha gemenskap, och allt det många tar för givet...
Jag ser inte ondska, utan ett uppgivet beteende hos henne, i blicken, mimiken, kroppsspråket, och i det hon säger, och vill tvinga någon till att säga...
Som ett barn som tjatar sig till något gott, roligt, uppmärksamhet, och även tillhörighet med någon...
Jag känner igen detta beteendet så väl, hos nära anhörig, och vet att bakom det kan dölja sig något helt annat, en annan person och dens känsloliv, än vad ni tror...
En fin person...
Med rätt stöttning, och mycket hjälp, skulle Pia kunna få ett mer värdigt liv igen, för hon behöver få allt på plats igen i livet, då skulle hon kunna bli en person som alla skulle kunna tycka om, (om nu alla kan tycka om alla,) men framför allt så skulle hon kunna börja att tycka om sig själv, för det tror jag inte hon gör nu, trots sin kaxighet...
Kaxigheten är en sorgsen fasad...
Ibland lyser ju ett självhat igenom...
Pia, jag tror på dig, men du måste komma till insikt om att, för din egen skull, så måste du göra en omstart i livet, vilket du förmodligen har svårt att göra helt på egen hand, men med hjälp, vilket kan vara vila, medicinering, terapi, banta ner ditt drickande rejält, m.m., så finns ett bättre liv framför dig...
Vi finns som tror på dig, vill dig väl, och önskar dig allt gott...
Du tackade idag i en TikTok för att många har sympati med dig, tro på det, ta till dig det, och var stark...
Som du själv sa, du hade behövt det redan 2022, men ingen visade dig det då...
Jag tycker att många här ser djupare i hennes beteende.Du tolkar på ditt sätt att se hennes beteende och jag på mitt sätt samt resten av människorna härinne.
Du känner igen beteendet som liknar en anhörig till dig . Jag tolkar hennes beteende genom människor jag har träffat och även vad jag läst mig till.
Svårigheten med Gräddis är att hon har erbjudits väldigt mycket hjälp men inte tagit emot den Hon har enligt mig väldigt mycket drag av narcissist i sitt beteende.
Har själv råkat ut för en fd kompis som hade det och jag valde avsluta kontakten med den personen.
När Gräddis var aspackad i videon var hennes syfte att få klänningen. Hon betedde sig urdåligt och blev utslängd.
Finns mycket mer som tyder på narcissist
Hon tvingade H att säga att han var hennes pojkvän så hela tiktok skulle höra.
Varför Jo för att slänger han ut henne en gång till kommer hon att visa sina följare att han säger att han är hennes pojkvän. Som bevis.Allt för att visa hur jäklig han är och hur synd det är om henne . För allt är alltid någon annans fel.
Hon var idag hyfsat nykter och går ut på tiktok och undrar om hon kan vara gravid.
Vad säger hennes barn när dom läser detta på tiktok
Istället kunde hon gått in på apoteket och frågat efter gravtest och redan imorgon hade hon kunnat få svar. Det finns idag tester som visar gravid eller inte tidigt än vad det gjorde förut.
Din tolkning respekterar jag. Vi är alla olika personer och det betyder inte att någon ska mästra över någon. Så jag har min också
Jag tittar på hennes ansiktsmimik, kroppsspråket, hur hon beter sig, vad hon säger mm
Sen är jag ingen läkare inom psykiatrin men har gått på flertalet kurser för ett par år sedan
Har lite egna tankar vad hon har för typ av ohälsa förutom narcissist personlighet.
Hon är komplex
Medan du inte ser någon ondska så ser jag det som ett narcissistist beteende
Senast redigerad av tindraninni 2024-11-28 kl. 21:24.
Senast redigerad av tindraninni 2024-11-28 kl. 21:24.