2024-11-28, 16:36
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Så märkligt hur korkad hon blivit,hon var ju smart förr.Att inte veta nåt om klimakteriet när man är 50 är ju mycket underligt.
Tror dessa tillfällen så söker hon reaktion. Tror hon är väldigt medveten om klimakteriet. Men hon är så beroende av reaktioner så hon väljer att säga att hon kan vara gravid istället.
Citera
2024-11-28, 16:38
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Känns väldigt rimligt!
Hoppas på en live så vi kan få veta alla detaljer!

Tack Marcus! För upplägg på YT, som alltid!

Hon hjälpt Hassan med något ” hemligt”, som han bad henne lösa då?

Tror att hon är gravid, då mens är sen?

Damen fyller 50 i dagarna, och är i klimakteriet? Som alla andra kvinnor i 50-årsåldern är??
Glitterklänningar och utsvävande Leverne, så även Pia Nyberg?
Citera
2024-11-28, 16:41
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Tack Marcus! För upplägg på YT, som alltid!

Hon hjälpt Hassan med något ” hemligt”, som han bad henne lösa då?

Tror att hon är gravid, då mens är sen?

Damen fyller 50 i dagarna, och är i klimakteriet? Som alla andra kvinnor i 50-årsåldern är??
Glitterklänningar och utsvävande Leverne, så även Pia Nyberg?

Tack själv <3

Jag skulle tro att H har något problem med hälsan. Kan vara allt från ryggskott till något allvarligare.

Har jävligt svårt att se att ett foster skulle fastna i den livmodern haha. Finns så många faktorer det kan vara men ja Klimakteriet är ett.
Citera
2024-11-28, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Tror dessa tillfällen så söker hon reaktion. Tror hon är väldigt medveten om klimakteriet. Men hon är så beroende av reaktioner så hon väljer att säga att hon kan vara gravid istället.
Håller med dig till 100 %
Citera
2024-11-28, 16:44
Avstängd
vichy6s avatar
Tantaluran Gräddis har hallucinationer som följer efter abstinens. Och ett ego som göds på TT ( blonda tjejer som surfar på en tillfällig våg som trendar )
Citera
2024-11-28, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Herregud hur tokigt är inte detta 😂 Precis som du säger hade hon köpt ett grav test direkt idag om hon misstänkte det.
Hon är i klimakteriet och inget annat
Att hon grät imorse beror som du säger på abstinens. Det är säkert mer för att klistra sig fast vid H som hon håller på så här

Tänkte på en annan sak. Är inte kunnig kring detta Men kan hon ha varit på läkarbesök och fått antabus utskrivet. Kanske H ställt ultimatum. Typ sluta supa om du ska bo hos mig.

När man tror att det inte kan bli mer destruktivt så är det klart hon ska gå och bli gravid 😅

Jag är dåligt insatt i detta med antabus. Det skulle hon verkligen behöva! Men jag tvivlar på att hon skulle gå med på det.. iaf i dagsläget.
Citera
2024-11-28, 17:33
Avslutad
Måste bara ge er alla här inne lite kärlek och cred för den goda stämningen som är här inne nu. Jag skrattar gott åt vartenda inlägg numera. Alla tillför verkligen något underhållande eller tänkvärt, och det känns som de flesta här ändå känner sympati för vår gräddis.
Blandat med massa frustration såklart! 😅
Citera
2024-11-28, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
När man tror att det inte kan bli mer destruktivt så är det klart hon ska gå och bli gravid 😅

Jag är dåligt insatt i detta med antabus. Det skulle hon verkligen behöva! Men jag tvivlar på att hon skulle gå med på det.. iaf i dagsläget.
Hahahaha 😂 Ja hon är helt otrolig

Är också väldigt dålig på detta. Dom personer jag vet som haft svåra alkoholmissbruk har lagt in sig Men har ett svagt minne att en annan person som hade druckit i ett år fick antabus och gick på 12 stegsprogrammet.

Kanske någon här som vet mer
Senast redigerad av tindraninni 2024-11-28 kl. 17:44.
Citera
2024-11-28, 17:45
Avslutad
Sjukare saker har hänt än att en 50-åribg blir gravid men sannolikt har hon bara slutat få mens för att hon är i klimakteriet. Lägg på enorm stress och ett alkoholmissbruk på det. Inga underverk för fertiliteten direkt.
Citera
2024-11-28, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Hahahaha 😂 Ja hon är helt otrolig

Är också väldigt dålig på detta. Dom personer jag vet som haft svåra alkoholmissbruk har lagt in sig Men har ett svagt minne att en annan person som hade druckit i ett år fick antabus och gick på 12 stegsprogrammet.

Kanske någon här som vet mer

Antabus är kanon för de som har motivation att sluta dricka, det är ju fortfarande medicin som måste tas regelbundet så den som inte själv vill bli nykter kommer inte medicinera. Det som händer på antabus är att man mår pissssss när man dricker men det ska inte ta bort viljan att dricka. (Finns andra läkemedel som gör det, men de måste också tas frivilligt)
Citera
2024-11-28, 17:59
Medlem
JerryCottons avatar
Hahaha... Otroligt! Tänkte skriva i går att det vore vackert om Hasan och Gräddis skaffade ett "kärleksbarn".
Citera
2024-11-28, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Antabus är kanon för de som har motivation att sluta dricka, det är ju fortfarande medicin som måste tas regelbundet så den som inte själv vill bli nykter kommer inte medicinera. Det som händer på antabus är att man mår pissssss när man dricker men det ska inte ta bort viljan att dricka. (Finns andra läkemedel som gör det, men de måste också tas frivilligt)
Aha då förstår jag. Tack snälla du för informationen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in