2024-11-28, 18:07
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Herregud hur tokigt är inte detta 😂 Precis som du säger hade hon köpt ett grav test direkt idag om hon misstänkte det.
Hon är i klimakteriet och inget annat
Att hon grät imorse beror som du säger på abstinens. Det är säkert mer för att klistra sig fast vid H som hon håller på så här

Tänkte på en annan sak. Är inte kunnig kring detta Men kan hon ha varit på läkarbesök och fått antabus utskrivet. Kanske H ställt ultimatum. Typ sluta supa om du ska bo hos mig.

Tror snarare psykisk kollaps är anledningen för utebliven mens (om hon nu ens talar sanning). Men såklart en del av klimakteriet.
Vibrationerna i fittan hon känner är nog diverse könssjukdomar hon dragit på sig.

Graviditetshistorian är nog bara ett spel, utpressning av Hasse. Inte första gången någon fakear graviditet för egen vinning.
Citera
2024-11-28, 18:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Tror snarare psykisk kollaps är anledningen för utebliven mens (om hon nu ens talar sanning). Men såklart en del av klimakteriet.
Vibrationerna i fittan hon känner är nog diverse könssjukdomar hon dragit på sig.

Graviditetshistorian är nog bara ett spel, utpressning av Hasse. Inte första gången någon fakear graviditet för egen vinning.
Ja jag läste också det. Det pirrar i fiffi och håller på Herregud 😂 Utpressning kan det säkert vara. Hon är väldigt slug och elak. Ja hon är i klimakteriet absolut
Vallningarna har säkert redan börjat.
Citera
2024-11-28, 18:23
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Tack själv <3

Jag skulle tro att H har något problem med hälsan. Kan vara allt från ryggskott till något allvarligare.

Har jävligt svårt att se att ett foster skulle fastna i den livmodern haha. Finns så många faktorer det kan vara men ja Klimakteriet är ett.

Ja ischias är det nog inte.. Tror faktiskt att det kallas Klimakteriet 🤔🙂

Hur gärna än Pia Nyberg tror att hon är 20 för Alltid?
🙂🙂
Citera
2024-11-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Hahaha... Otroligt! Tänkte skriva i går att det vore vackert om Hasan och Gräddis skaffade ett "kärleksbarn".

Tyvärr så skulle barnet med stor sannolikhet vara alkoholskadat.
Citera
2024-11-28, 19:16
Medlem
DenOtroligaStrutens avatar
Dumstruten, har funderat lite igen...
Är det tillåtet att ha en teori, som grundar sig på intuition ang Pia...

Alla tror, tycker, tänker och känner, så mycket här...
Så även jag...

Det alla, (nästan) här kallar, vidrig, elak, slug, beräknande, ond, och jag vet inte allt, har jag en annan teori om...

Jag tycker inte att Pia betedde sig bra härom kvällen när hon skrek, och pressade Hassan att säga att han är hennes pojkvän, men jag ser något annat också i Pia's beteende, som jag inte vet om ni andra ser...

Ser ni inte att hon själv är pressad, ömtålig, orolig, rädd, inte vet hur hon ska få sitt liv att fungera, och hon vill ha trygghet, kärlek, få höra till, ha gemenskap, och allt det många tar för givet...

Jag ser inte ondska, utan ett uppgivet beteende hos henne, i blicken, mimiken, kroppsspråket, och i det hon säger, och vill tvinga någon till att säga...
Som ett barn som tjatar sig till något gott, roligt, uppmärksamhet, och även tillhörighet med någon...

Jag känner igen detta beteendet så väl, hos nära anhörig, och vet att bakom det kan dölja sig något helt annat, en annan person och dens känsloliv, än vad ni tror...
En fin person...

Med rätt stöttning, och mycket hjälp, skulle Pia kunna få ett mer värdigt liv igen, för hon behöver få allt på plats igen i livet, då skulle hon kunna bli en person som alla skulle kunna tycka om, (om nu alla kan tycka om alla,) men framför allt så skulle hon kunna börja att tycka om sig själv, för det tror jag inte hon gör nu, trots sin kaxighet...
Kaxigheten är en sorgsen fasad...
Ibland lyser ju ett självhat igenom...

Pia, jag tror på dig, men du måste komma till insikt om att, för din egen skull, så måste du göra en omstart i livet, vilket du förmodligen har svårt att göra helt på egen hand, men med hjälp, vilket kan vara vila, medicinering, terapi, banta ner ditt drickande rejält, m.m., så finns ett bättre liv framför dig...

Vi finns som tror på dig, vill dig väl, och önskar dig allt gott...

Du tackade idag i en TikTok för att många har sympati med dig, tro på det, ta till dig det, och var stark...

Som du själv sa, du hade behövt det redan 2022, men ingen visade dig det då...
Senast redigerad av DenOtroligaStruten 2024-11-28 kl. 19:19.
Citera
2024-11-28, 19:20
Medlem
MaeWests avatar
Om det nu har hänt Hassan något, så är det väl ryggskott eller diskbrock? Pia har väl under deras vilda älskogsvolter helt enkelt kastat ner Hassan från sängen när hon fått sina eruptioner...och ryggen hans gått i kras.

Gravid? Snarare labil klimakterie-tant. Som flera här tagit upp...Pias leverne främjar inte grånande hormoner...snarare det motsatta. Hennes vaginala pirrande är helt normalt när systemet är på G att koppla ner...en del kvinnor blir extremt sugna o vill ligga dygnet runt...lite som att kroppen lixom "vet" att den inom en snar framtid kommer att gå i träda.

Pia är kåt som en iller för att hon är i början av klimakteriet.
Citera
2024-11-28, 19:51
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Dumstruten, har funderat lite igen...
Är det tillåtet att ha en teori, som grundar sig på intuition ang Pia...

Alla tror, tycker, tänker och känner, så mycket här...
Så även jag...

Det alla, (nästan) här kallar, vidrig, elak, slug, beräknande, ond, och jag vet inte allt, har jag en annan teori om...

Jag tycker inte att Pia betedde sig bra härom kvällen när hon skrek, och pressade Hassan att säga att han är hennes pojkvän, men jag ser något annat också i Pia's beteende, som jag inte vet om ni andra ser...

Ser ni inte att hon själv är pressad, ömtålig, orolig, rädd, inte vet hur hon ska få sitt liv att fungera, och hon vill ha trygghet, kärlek, få höra till, ha gemenskap, och allt det många tar för givet...

Jag ser inte ondska, utan ett uppgivet beteende hos henne, i blicken, mimiken, kroppsspråket, och i det hon säger, och vill tvinga någon till att säga...
Som ett barn som tjatar sig till något gott, roligt, uppmärksamhet, och även tillhörighet med någon...

Jag känner igen detta beteendet så väl, hos nära anhörig, och vet att bakom det kan dölja sig något helt annat, en annan person och dens känsloliv, än vad ni tror...
En fin person...

Med rätt stöttning, och mycket hjälp, skulle Pia kunna få ett mer värdigt liv igen, för hon behöver få allt på plats igen i livet, då skulle hon kunna bli en person som alla skulle kunna tycka om, (om nu alla kan tycka om alla,) men framför allt så skulle hon kunna börja att tycka om sig själv, för det tror jag inte hon gör nu, trots sin kaxighet...
Kaxigheten är en sorgsen fasad...
Ibland lyser ju ett självhat igenom...

Pia, jag tror på dig, men du måste komma till insikt om att, för din egen skull, så måste du göra en omstart i livet, vilket du förmodligen har svårt att göra helt på egen hand, men med hjälp, vilket kan vara vila, medicinering, terapi, banta ner ditt drickande rejält, m.m., så finns ett bättre liv framför dig...

Vi finns som tror på dig, vill dig väl, och önskar dig allt gott...

Du tackade idag i en TikTok för att många har sympati med dig, tro på det, ta till dig det, och var stark...

Som du själv sa, du hade behövt det redan 2022, men ingen visade dig det då...

Mycket ord och funderingar!

Ja att hon beter sig som ett barn är ganska uppenbart! Ta bara "klänning gate" så beter sig mitt barn...'

Men att hon skulle ha en påklistrad självkänsla ser jag som orimligt. Hon har en övertro på sig själv.
Sen att hennes livssituation lyser igenom ibland är inget konstigt. "Post nut clarity".

Det är inte sant att hon inte fick sympatier och hjälp 2022. Jag har försökt guida henne länge! Hon lyssnar ibland och ibland skiter hon blankt i allt man säger för då har hon fått för sig att H och H2 är ute efter henne tillsammans med polis och armen.

Som jag uttryckt innan. Hon är mycket mer komplex den bara det vi ser.
Citera
2024-11-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Mycket ord och funderingar!

Ja att hon beter sig som ett barn är ganska uppenbart! Ta bara "klänning gate" så beter sig mitt barn...'

Men att hon skulle ha en påklistrad självkänsla ser jag som orimligt. Hon har en övertro på sig själv.
Sen att hennes livssituation lyser igenom ibland är inget konstigt. "Post nut clarity".

Det är inte sant att hon inte fick sympatier och hjälp 2022. Jag har försökt guida henne länge! Hon lyssnar ibland och ibland skiter hon blankt i allt man säger för då har hon fått för sig att H och H2 är ute efter henne tillsammans med polis och armen.

Som jag uttryckt innan. Hon är mycket mer komplex den bara det vi ser.

Ja, att Pia är en mycket mer komplex person än vad det kan se ut som vid första anblicken, och/eller om man inte bemödar sig om att se lite djupare än till ytan, det håller jag med om...
Mycket det jag menar...

Och du verkar ju ha/ha haft direktkontakt med Pia så att du har mer kännedom om henne det förstår, och respekterar jag, och ska inte svara emot, angående...

Känns som om du försöker/har försökt en hel del med att hjälpa henne till insikt om sitt liv...
Citera
2024-11-28, 20:26
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ja, att Pia är en mycket mer komplex person än vad det kan se ut som vid första anblicken, och/eller om man inte bemödar sig om att se lite djupare än till ytan, det håller jag med om...
Mycket det jag menar...

Och du verkar ju ha/ha haft direktkontakt med Pia så att du har mer kännedom om henne det förstår, och respekterar jag, och ska inte svara emot, angående...

Känns som om du försöker/har försökt en hel del med att hjälpa henne till insikt om sitt liv...

En 50-årig,nu hemlös dam, som sitter ” vinpåverkad” hos sin
73-åriga ”kille”.
I otvtättade Adidasbyxor, som hon fick förra helgen, hos unga tjejen som hon tafsade på?
Ok.
Citera
2024-11-28, 20:29
Medlem
Bara att titta på hennes klädsmak. Antingen klär hon sig så jävla illa för att retas eller så tycker hon att det verkligen är snyggt..vad är värst?
Citera
2024-11-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
En 50-årig,nu hemlös dam, som sitter ” vinpåverkad” hos sin
73-åriga ”kille”.
I otvtättade Adidasbyxor, som hon fick förra helgen, hos unga tjejen som hon tafsade på?
Ok.

Vet inte vart du vill komma med ditt inlägg, men så ser du på Pia och situationen då...

Svarar dig, eftersom du citerar mig...
Citera
2024-11-28, 20:37
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Mycket det jag menar...

Att få henne att förstå de enklaste saker är inte lätt. För hennes vanföreställningar och grandiosa självbild! Ibland vill hon bara inte. Hon anser precis som många andra skrattkor att saker skall serveras till henne utan att staten vet att hon behöver hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in