2024-11-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt, dom leker ofta med kompisar, minsta går på förskolan, dom barnen har det bra.

Hellre leva tillsammans med sin familj i ett boende där det finns kärlek och inte en massa våld där polisen kommer titt som tätt.

Eller hur?!
Hade också valt Rask, alla dar i veckan, före Chrippa. Chrippa har absolut ingenting att avundas över.

Att han inte vill/tänker göra rätt för sig, för att inte tala om att han går ut med det offentligt, säger mer om honom, än man behövde veta.
Citera
2024-11-28, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Eller hur?!
Hade också valt Rask, alla dar i veckan, före Chrippa. Chrippa har absolut ingenting att avundas över.

Att han inte vill/tänker göra rätt för sig, för att inte tala om att han går ut med det offentligt, säger mer om honom, än man behövde veta.

Precis, och hans kvinnosyn kan man ju också ifrågasätta, hans tjejer verkar ju inte ens få ha egna pengar allt ska till honom sen ger han en viss lön till dom.
Citera
2024-11-28, 20:00
Medlem
Citat:
Varför ska jag släppa det? Jag tänker inte himla om att jag tycker om Rask, det är min fulla rätt.
Skulle välja honom alla dagar i veckan framför kräftan.

Klart att det är din fulla rätt.

Men du kan inte tycka att det är exakt samma beteende på dessa två herrar, vilket var det jag berättade för dig att du hade totalt exakt fel om.

Så släpp inte detta nu utan känn dig fri att försvara Rask av någon anledning som just du känner dig trygg och nöjd över.

Jag tänker släppa det iaf, diskussionen uppstod av att någon trodde Chrippa var avundsjuk på Rask jag tror inte han är det.
Citera
2024-11-28, 20:02
Medlem
Citat:
Precis, och hans kvinnosyn kan man ju också ifrågasätta, hans tjejer verkar ju inte ens få ha egna pengar allt ska till honom sen ger han en viss lön till dom.

Ja, bara den är ju vidrig.

Kan inte avgöra vem av dem som är ”överhuvud” över vem, men de har nog olika delar i förhållandet..
Citera
2024-11-28, 20:05
Medlem
Citat:
Jag har inte sagt att dom knarkar hela tiden, det hoppas jag inte med tanke på att han kör bil.
Varför skulle jag ha en förståelse för någon som beter sig som en skit mot barn?

Förvånad, inte förståelse.

Inget som Chrippa gör förvånar mig.

Känns som alla här inne blir förvånade varenda gång han gör något, eller att tittar siffror sjunker med mera.

Så jag har förståelse för att han gör korkade och dumma beslut dagligen.
Citera
2024-11-28, 20:05
Medlem
Finns det någon annan, än Chrippa själv, som tycker att han liknar Leonardo DiCaprio? Antar att det är därför han fyller på sin Instagram med bilder på honom..
Citera
2024-11-28, 20:08
Medlem
Citat:
Finns det någon annan, än Chrippa själv, som tycker att han liknar Leonardo DiCaprio? Antar att det är därför han fyller på sin Instagram med bilder på honom..

Han har en grandios självbild och är narcissist.
Citera
2024-11-28, 20:10
Medlem
Citat:

Ja det är nog både det, och att han tror han är som wolf of walstreet gubben, han tänker nog inte på att han åker dit så det ryker om det på slutet.

Är väll någon konstig självbild han har att han vill att folk skall jämföra han med dom två. Jag ser 0 likheter iaf
Citera
2024-11-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han har en grandios självbild och är narcissist.

Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ja det är nog både det, och att han tror han är som wolf of walstreet gubben, han tänker nog inte på att han åker dit så det ryker om det på slutet.

Är väll någon konstig självbild han har att han vill att folk skall jämföra han med dom två. Jag ser 0 likheter iaf

Ni har nog båda rätt.

Med den självbilden, lär fallet bli hårt.
Mycket hårt.
Citera
2024-11-28, 20:18
Medlem
Ny video av cluee bl a med klipp från J&J-podden.

Cluee reflekterar inte över hur han själv framstår - när han har sett Linnea misshandlad utan att agera på annat sätt än att ringa Jocki om saken - medan Jocki nu är beredd att vittna till Linneas fördel.
Citera
2024-11-28, 20:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Du fortsätter fantisera. Kämpar på mot 4000 inlägg/år eller vad är ditt mål?
Vad i Chrippas stream tror du polisen kan använda i en domstol?
Citera
2024-11-28, 20:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Nej dom tittar nog inte på alla streama.
Tro mig eko har säkerligen på fötterna.
Väljer du att inte tro på de så kan jag inte göra något.
Jag har ju redan sagt att chrippa kommer bli dömd för skattefusk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in