2024-11-28, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Tycker han ljuger rätt dåligt faktiskt.
Vem går på hans snack ?

Mr. Fejk /Christofer Berg.

Menade inte att han ljuger bra, men ATT han gör det.

My bad.
Citera
2024-11-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det tänker jag inte gå ut med en.
Så du går ut med det när det blir offentligt... Du sitter på mycket info du
Citera
2024-11-28, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast jag tror inte polisen kollar på Chrippas stream.
Även om Chrippa i stream säger att han fuskar med skatten och tar droger så är det inte bevis som är hållbart i en domstol.
Det enda jag kan komma på är ifall chrippa förtalar eller hotar någon i sin stream, men då är det offrets uppgift att leta fram tidsstämpel åt polisen. Polisen sitter inte och kollar på alla Chrippas streams.

Nej dom tittar nog inte på alla streama.
Tro mig eko har säkerligen på fötterna.
Väljer du att inte tro på de så kan jag inte göra något.
Citera
2024-11-28, 19:35
Medlem
Horrorgrams avatar
Är helt säker på att clownen fått reda på något från snuten. Han är en sådan som måste hävda sig, det han lagt upp både i går och idag på Instagram är hur han lurat alla, att han är bäst på det han gör osv.

Han skulle aldrig hålla på sådär ifall han inte fått reda på något.
Citera
2024-11-28, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Inte jagad av myndigheterna? Han har både skatteverket och soc efter sig.

En narcissist kan dessutom aldrig ha en god relation med sin familj, ditt hat mot Chrippie vet inga gränser.

Jättecoolt med följare när man betalat för dom, Chrippa är iaf en real one, Rask kommer aldrig vara något annat än en wannabe.

Soc har ju varit pga av er i rask tråden, ni har ju skrivit om de flera ggr och inte en enda gång har det lyckats med soc till skillnad från chrippa. Får han ens träffa sitt barn?

Du är medveten om att Chrippa har köpt extremt många följare till instagram, youtube och streamen, han köper till Linnea också.

Rask behöver ju inte springa till pappa & mamma så fort han inte har pengar.
Citera
2024-11-28, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hon har just brutit 100-vallen. Nedåt, alltså... Nu är publiken tvåsiffrig:
https://ibb.co/s643DMb

En vanlig lärare har en större publik än "Hinken".

Intressant.

Men som sagt inte förvånad då hon är tråkig, hon verkar inte tycka det är så kul.

Blir ju ännu mer uppenbart att dom köpt följare.
Citera
2024-11-28, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
eller så kanske det är för att många jobbar och pluggar mitt på dagen.

Går ju inte direkt bättre på kvällarna.
Citera
2024-11-28, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Tyvärr har du helt fel, det är otroligt långt ifrån exakt samma. Han snittar nog 20-60 sekunder prat om dom i veckan, det är ganska så inte exakt samma.

Släpp bara detta, Chrippa är dålig ändå fast Rask är sämre.

Man skall inte glömma att Rask njuter av att timme ut och timme in sitta och förnedra folk verbalt, speciellt sårade och trasiga människor, han njuter av att verbalt sparka på människor som ligger ner, så även hans tittare.

Det spelar ingen roll personerna han förnedrar och pissar på är dåliga eller bra, Rask njuter likväl, han släppte bland annat en video om en helt annan kille för ett tag sedan som han i 1 timme pissade på helt oprovocerat, så han skyller bara på att andra vill ha hans videos, ingen vill ha dom mer än Rask själv.

Varför ska jag släppa det? Jag tänker inte himla om att jag tycker om Rask, det är min fulla rätt.
Skulle välja honom alla dagar i veckan framför kräftan.
Citera
2024-11-28, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Varför är du då förvånad? Du tror dom är hjärndöda horor som knarkar hela tiden, men du har inte förståelse för att det kommer sådan inlägg då och då.

Jag har inte sagt att dom knarkar hela tiden, det hoppas jag inte med tanke på att han kör bil.
Varför skulle jag ha en förståelse för någon som beter sig som en skit mot barn?
Citera
2024-11-28, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
De barnen får ju åtminstone ha vänner och de har ju rum att vara på och dessutom existerar ju vardagsrummet fortfarande, även om det är på mindre yta.

Han vill, som vanligt, utge sig för att vara bättre, men verkligheten ser ju annorlunda ut.

Exakt, dom leker ofta med kompisar, minsta går på förskolan, dom barnen har det bra.

Hellre leva tillsammans med sin familj i ett boende där det finns kärlek och inte en massa våld där polisen kommer titt som tätt.
Citera
2024-11-28, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Så du går ut med det när det blir offentligt... Du sitter på mycket info du

Inte min sak att säga fören allt är klart.
Du tror vad du vill jag bryr mig faktiskt inte.
Citera
2024-11-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
så du var avundsjuk och nu är du skadeglad för att han fått mer än dig. det är inte samma sak som att han mår dåligt eller ångrar sig faktiskt. han verkar må mycket bättre än dig

Here we go again... 😏

Varför är alltid folk avundsjuka på de som de kritiserar?
Vad är det för barnsligt tänk?
Det går att kritisera utan att investera känslor i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in