2024-11-27, 22:30
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nintyeight
Nu har Dumpen lagt ut ett instagraminlägg. Varför skulle det vara dåligt att vara med i SVT? Gör ju bara reklam för Dumpen så förstår inte riktigt?

Jag är en av dem som öppnat mig och intervjuats av SVT, besvikelsen var total när det lades ner. Sara var djupt besviken då hon uppmanade oss som varit utsatta att delta i SVT:s planerade dokumentär som lades ner. Så Sara har rätt i det hon säger, en upprättelse för oss som vågade öppna sig och som de sedan bara struntade i.
Jag vet inte hur man gör för att få den man citerar som en egen grå ruta så det får bli så här tills jag vet hur man gör
Men fyfan jag beklagar.
Ja just ja, det hör man ju om ibland att viktiga saker har lagts ner.. SVT har alltså velat göra något runt Dumpen men inriktat på offren förut men valt att lägga ner, och nu istället rikta sig på medborgargardet. Då förstår jag att de inte är så sugna att jobba med SVT. Tack för förklaringen!
Citera
2024-11-27, 23:01
Medlem
Det lär ha begåtts fler självmord än vad som ännu framkommit vad med dödslistorna i andra tråden. Mörkertalet blir nog minskande med fler och fler anhöriga som hör av sig till Bodström allteftersom. Om det nu blir något. Han gav just ut sin självbiografi i dagarna, det ska krängas böcker, linslusen kanske vill synas i media av den anledningen. Tror suicid inte är helt ovanlig reaktion redan när uthängningen är nära förestående. Mig veterligen har ingen gädda postats som bekräftat tagit sig själv av daga inför publiceringen så nog har det väl då helt hoppats över klappade och klara s.a.s. Minska risken för badwill, skriverier.

I samtal med Aschberg från april ungefär sade Sara "vi har haft stora problem med folk som tagit livet av sig", en jävla grej att säga och just i inledningen av samtalet, det lät då lite som hon ville förekomma eller åtminstone fiska efter hur mkt Robert känner till.

Angående Dumpens skärmdumpar i publicerade chatloggar som diskuterades nyligen så är de väl fortfarande ofta i allt annat än kronologisk ordning - är detta verkligen rent slarv eller finnes andra diaboliska anledningar till all röran sista åren? Nu var det en tid sedan man plöjde igenom några iofs.
Senast redigerad av Uff99 2024-11-27 kl. 23:10.
Citera
2024-11-27, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uff99
Det lär ha begåtts fler självmord än vad som ännu framkommit vad med dödslistorna i andra tråden. Mörkertalet blir nog minskande med fler och fler anhöriga som hör av sig till Bodström allteftersom. Om det nu blir något. Han gav just ut sin självbiografi i dagarna, det ska krängas böcker. Tror suicid inte är helt ovanlig reaktion redan när uthängningen är nära förestående. Mig veterligen har ingen gädda postats som bekräftat tagit sig själv av daga inför publiceringen så nog har det väl då helt hoppats över klappade och klara s.a.s. Minska risken för badwill, skriverier.

I samtal med Aschberg från april ungefär sade Sara "vi har haft stora problem med folk som tagit livet av sig", en jävla grej att säga och just i inledningen av samtalet, det lät då lite som hon ville förekomma eller åtminstone fiska efter hur mkt Robert känner till.

Angående Dumpens skärmdumpar i publicerade chatloggar som diskuterades nyligen så är de väl fortfarande ofta i allt annat än kronologisk ordning - är detta verkligen rent slarv eller finnes andra diaboliska anledningar till all röran sista åren? Nu var det en tid sedan man plöjde igenom några iofs.

Ska vara 13-14 dödsfall. Men siffran officiellt ligger på 8 vill jag minnas.
Citera
2024-11-27, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RyudoMelfice
Här är en sak jag inte begriper: Varför ska man få alla gäddor sparkade från sina jobb? Visst om dom jobbar med barn/ungdommar. Men allt annat? Är det verkligen bättre att dom går arbetslösa hela sina liv och blir beroende av bidrag och tar våra skattepengar istället för att bidra?

En pedofil som betalar skatt är bättre än en pedofil som inte betalar skatt, sålänge dom inte är i närheten av barn? Inte som att dom kommer sluta vara pedofiler för att dom blir av med sina jobb.

Och mer tid åt att dränka sig i barnporr och destruktivitet. Bättre de jobbar.
Citera
2024-11-27, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Men fyfan jag beklagar.
Ja just ja, det hör man ju om ibland att viktiga saker har lagts ner.. SVT har alltså velat göra något runt Dumpen men inriktat på offren förut men valt att lägga ner, och nu istället rikta sig på medborgargardet. Då förstår jag att de inte är så sugna att jobba med SVT. Tack för förklaringen!

Hur ser du på att Dumpens barn är fiktiva och att ingen räddas? Samtidigt som barnen till gäddorna får sina liv förstörda pga Dumpen?
Citera
2024-11-27, 23:18
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Men fyfan jag beklagar.

Offren? Det är väl paradoxalt nog då gäddorna?

Att det finns andra som råkat ut för predatorer och sexuella övergrepp är hemskt, men knappast en anledning till att acceptera Dumpens aktiviteter.

Om traumatiserade personer - om det är offer för sexuellt våld eller andra övergrepp - ska ta ut det på andra "potentiella förövare", eller vad man ska kalla det, hamnar vi i precis en så sinnessjuk värld dom Dumpen är.
Citera
2024-11-27, 23:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Det förutsätter att folk tror på dem, tänk efter hur många är i denna, den andra tråden och på Telegram.
Det är 0 tolerans, så fort Dumpen publicerat så är de skyldiga och ingen tror något som sägs, och slänger ur sig saker som att det ända dem kan göra är att ta livet av sig eller häng dom.
Att yttra sig om ämnet är att göra sig skyldig även om man inte blivit uthängd, det är stilen. Hur skall då någon som blivit oskyldigt uthängd som faktiskt ligger uppe kunna bevisa sin oskyldighet?
[...]
Hör du inte själv hur jävla idiotiskt det låter, det är bara ett rent kasst jävla berättigande för att få fortsätta skada dessa barn i HOPP om att de skyddar andra barn.

REN IDIOTI!

! Toppen-inlägg!
Citera
2024-11-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nintyeight
Nu har Dumpen lagt ut ett instagraminlägg. Varför skulle det vara dåligt att vara med i SVT? Gör ju bara reklam för Dumpen så förstår inte riktigt?

Jag är en av dem som öppnat mig och intervjuats av SVT, besvikelsen var total när det lades ner. Sara var djupt besviken då hon uppmanade oss som varit utsatta att delta i SVT:s planerade dokumentär som lades ner. Så Sara har rätt i det hon säger, en upprättelse för oss som vågade öppna sig och som de sedan bara struntade i.
Jag vet inte hur man gör för att få den man citerar som en egen grå ruta så det får bli så här tills jag vet hur man gör

Jo SVT följde Dumpen men farfar Sjöberg i England är heta nyheter hemma i Sverige, han skulle inte ens orka jogga en mile idag, rökhosta.
Hans sambo Ida var yngre än hans dotter. Ska han vara front för Dumpen?
Du tror väl inte att Patrik var en gentleman på krogen?

Dumpen sparkades igång som något efterblivet högstadieprojekt och Sara roffade åt sig ett utgivarbevis av bara farten och nu är Patrik och Sara journalister.
Det är något slags skämt som gått förr långt.

Jag gillar Sara och hon vill säkert göra rätt men vad är detta för freakshow egentligen, den här skiten blir vardag för svenska folket - sätt stopp!

Dumpen skriver snygg, sexig mm till mannen trots att han är smällfet sen lockar Dumpen till sig en knullträff ”Du söker barn!”, vi har alla hört Patrik rapa det där.

Hela familjen är fuckad och det är Dumpen som runkat upp i chatten.
Citera
2024-11-28, 00:17
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Gäddorna får ju konsekvenser efter att ha blivit uthängda. Vänner, familj, osv. Vi vet allihopa att polisen aldrig skulle göra ett sånt här arbete.
Jobbar inte dumpen lite politiskt också? Att ändra lagarna så att de kan få straff-konsekvenser av att bli tagna också, oftare.

Snyft! Hade mansäcklen hållt sina intorkade sparrisar i kontroll och inte sexchattat med barn hade inget hänt! Sara tackade nej nu till SVT, det är starkt, om en vet vad som är rätt, kör! Det är första gången en hört medborgargarde om dumpen, 🤣🤣. Lämna Sara och Patrik nu, dom behöver arbetsro. 🏳️‍🌈
Citera
2024-11-28, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
Jag har nämnt ett exempel där det var en trolig orsak och hur det gick till, japp. Naturligtvis spelar du bara dum när du låtsas att jag säger att mobbning måste leda till pedofili. Skärp dig. Samt att en studie av sexualbrottslingar visar att 100 % fler av dom som begått sexualbrott mot barn än andra sexualbrottslingar uppger att de själva utsattes för sexualbrott som barn. Härligt för de barn som utsattes för pedofilbrott att växa upp skadade och några år senare hatas till döds av dumpare pga den skadan.

Igen:

100% ökning kan kan ju betyda 1+1... Du undviker också att nämna/länka till, vilka "studier" du förlitar dig till...
Citera
2024-11-28, 00:37
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
100% ökning kan kan ju betyda 1+1... Du undviker också att nämna/länka till, vilka "studier" du förlitar dig till...

Länken finns i denna tråd. Jag undviker ingenting. Det var tror jag en ökning från ca 12 % till lite mer än det dubbla, länken finns någonstans kring där jag hämtade förra citatet
Citera
2024-11-28, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jo SVT följde Dumpen men farfar Sjöberg i England är heta nyheter hemma i Sverige, han skulle inte ens orka jogga en mile idag, rökhosta.
Hans sambo Ida var yngre än hans dotter. Ska han vara front för Dumpen?
Du tror väl inte att Patrik var en gentleman på krogen?

Dumpen sparkades igång som något efterblivet högstadieprojekt och Sara roffade åt sig ett utgivarbevis av bara farten och nu är Patrik och Sara journalister.
Det är något slags skämt som gått förr långt.

Jag gillar Sara och hon vill säkert göra rätt men vad är detta för freakshow egentligen, den här skiten blir vardag för svenska folket - sätt stopp!

Dumpen skriver snygg, sexig mm till mannen trots att han är smällfet sen lockar Dumpen till sig en knullträff ”Du söker barn!”, vi har alla hört Patrik rapa det där.

Hela familjen är fuckad och det är Dumpen som runkat upp i chatten.

Varför skriver du ens till mig?
Det var inte dig jag citerade.
Ditt hat mot Patrik och Sara lyser igenom i allt du skriver på fb. Tror du att jag ska ändra min uppfattning om Dumpen för att du skriver hatiskt?
Du når inte fram med ditt budskap när du skriver som du gör, fast det kanske inte är det du vill, du kanske bara vill hata offentligt. Mig biter det inte på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in