Citat:
Ursprungligen postat av
Nintyeight
Nu har Dumpen lagt ut ett instagraminlägg. Varför skulle det vara dåligt att vara med i SVT? Gör ju bara reklam för Dumpen så förstår inte riktigt?
Jag är en av dem som öppnat mig och intervjuats av SVT, besvikelsen var total när det lades ner. Sara var djupt besviken då hon uppmanade oss som varit utsatta att delta i SVT:s planerade dokumentär som lades ner. Så Sara har rätt i det hon säger, en upprättelse för oss som vågade öppna sig och som de sedan bara struntade i.
Jag vet inte hur man gör för att få den man citerar som en egen grå ruta så det får bli så här tills jag vet hur man gör
Jo SVT följde Dumpen men farfar Sjöberg i England är heta nyheter hemma i Sverige, han skulle inte ens orka jogga en mile idag, rökhosta.
Hans sambo Ida var yngre än hans dotter. Ska han vara front för Dumpen?
Du tror väl inte att Patrik var en gentleman på krogen?
Dumpen sparkades igång som något efterblivet högstadieprojekt och Sara roffade åt sig ett utgivarbevis av bara farten och nu är Patrik och Sara journalister.
Det är något slags skämt som gått förr långt.
Jag gillar Sara och hon vill säkert göra rätt men vad är detta för freakshow egentligen, den här skiten blir vardag för svenska folket - sätt stopp!
Dumpen skriver snygg, sexig mm till mannen trots att han är smällfet sen lockar Dumpen till sig en knullträff ”Du söker barn!”, vi har alla hört Patrik rapa det där.
Hela familjen är fuckad och det är Dumpen som runkat upp i chatten.