2024-11-27, 14:03
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Hur långt bak i tiden? Senaste dagarna? 🤭

Tar evigheter att leta

Här

Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
https://i.postimg.cc/bNBPCWW8/Screenshot-2024-11-21-at-11-21-39-Gr-ddrumpan.png

Varsågod grabbar, här har ni dagens runk!
Citera
2024-11-27, 14:30
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Här
Men förihelvete varför tittade jag? Så korkat. Är det där Gräddis?
Citera
2024-11-27, 14:36
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921

Japp hon visar stolt upp att hon behandlat sin kondylom med vårtmedel, borde vara vårtorna hon frätt bort som syns på bild.
Citera
2024-11-27, 14:40
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921

Tydligen ja, ” Ostronfabriken” med kondylom.
Som hon självbehandlade med receptfritt vårtmedel.

Guds Gåva till Männen ( Nu även till Kvinnorna? Hon har ju blivit ” lite lesbisk”, sen helgen i Barkarby?
Citera
2024-11-27, 14:43
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Jag har en intuitiv känsla att Hassan inte alls är 73 år gammal..
Precis som unga ”nysvenskar” fuskar med åldern nedåt för att klassas som barn så förekommer det att det bland äldre fuskas uppåt för att snabbare få lyfta folkpension… för att kunna jobba och lyfta pension samtidigt som de fortfarande har hyfsad hälsa och ork..

Hassan har enligt Gräddis 5k nånting i pension vilket han måste klara sig på, vilket om det stämmer betyder att han här i Sverige får bidrag upp till en skälig levnadsnivå.. Att han likt många av de gnällkäringarna som ringer in till de här ring-in-programen på radion måste klara sig på sin lilla pension stämmer förstås inte, bidragen de får nämns ALDRIG när de talar om sin ekonomi..

Jag tvivlar som sagt på Hassans uppgivna ålder, min intuition säger mig det, hans appearance är inte en 73 årings, dessutom har han väl rökt sen han var fjorton..
Vidare så är nog jobbet han har inte vitt, då fallerar hela upplägget med bidrag osv..

Här ligger det en hund begraven och det anas ugglor mossarna..
Självklart är det nu så att han trots sina goda inkomster nu satt sikte på Gräddis slantar också nu efter försäljningen av lägenheten..

Pengarna och så lite fitta på köpet..
Citera
2024-11-27, 14:54
Medlem
biljardballes avatar
Hur mår Gräddpia idag så tro?
Citera
2024-11-27, 14:55
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Precis som unga ”nysvenskar” fuskar med åldern nedåt för att klassas som barn så förekommer det att det bland äldre fuskas uppåt för att snabbare få lyfta folkpension… för att kunna jobba och lyfta pension samtidigt som de fortfarande har hyfsad hälsa och ork..

Hassan har enligt Gräddis 5k nånting i pension vilket han måste klara sig på, vilket om det stämmer betyder att han här i Sverige får bidrag upp till en skälig levnadsnivå.. Att han likt många av de gnällkäringarna som ringer in till de här ring-in-programen på radion måste klara sig på sin lilla pension stämmer förstås inte, bidragen de får nämns ALDRIG när de talar om sin ekonomi..

Jag tvivlar som sagt på Hassans uppgivna ålder, min intuition säger mig det, hans appearance är inte en 73 årings, dessutom har han väl rökt sen han var fjorton..
Vidare så är nog jobbet han har inte vitt, då fallerar hela upplägget med bidrag osv..

Självklart är det nu så att han trots sina goda inkomster nu satt sikte på Gräddis slantar också nu efter försäljningen av lägenheten..

Du kanske har rätt, men tror faktiskt att gubben är 73.
Är ju ingen ålder idag, och levt i Sverige sen 70-talet. Med Folktandvård/ VC och allt vad det främjar hälsa.
Även om han är rökare, verkar ju fortfarande stark och vid god vigör fysiskt.

Fast hittat ” Dåligt Sällskap” på äldre dagar nu?
Hans son tycks inte vara jätteglad.
Citera
2024-11-27, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-

Eller så fattar han inte att han kan söka bostadstillägg.
Citera
2024-11-27, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Hans son tycks inte vara jätteglad.

Hur vet vi detta?
Citera
2024-11-27, 15:11
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Eller så fattar han inte att han kan söka bostadstillägg.

Som skrivet, så tror jag att gubben varit rätt tillfreds med Livet, men hamnat i Dåligt Sällskap nu, på äldre dagar?

Vem? Skulle vilja ha se en ” Gräddrumpa” i släptåg med sin pappa??
Citera
2024-11-27, 15:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rulladbulle
Hur vet vi detta?
Han skrev något när Gräddis hade live för ett tag sedan. Kommer inte ihåg exakt vad det var. Typ jävla... Gräddis sa att det var H son som skrev och tror hon blockade honom
Hur sonen tar deras förhållande nu vet jag inte men då var det inte bra.
Senast redigerad av tindraninni 2024-11-27 kl. 15:24.
Citera
2024-11-27, 15:38
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Han skrev något när Gräddis hade live för ett tag sedan. Kommer inte ihåg exakt vad det var. Typ jävla... Gräddis sa att det var H son som skrev och tror hon blockade honom
Hur sonen tar deras förhållande nu vet jag inte men då var det inte bra.

Vagt minne av det av ja, Sonen tyckte inte om pappans umgänge ” Gräddrumpan”.

Vem fan skulle gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in