2024-11-21, 11:13
Medlem
Så fort hennes smeknamn etablerades 😂 Det är så bra också 😭😭😭
Citera
2024-11-21, 11:14
Medlem
Undrar hur långt borta pengarna för lägenheten är från att dimpa ner på Pias konto?
Citera
2024-11-21, 11:15
Medlem
DeletedUsers avatar
Hon har varit ärlig om att hon har fått in pengar genom att lägga upp innehåll på vuxensidor.
Passar på att fråga här på flaschback, är det någon som har gått in och kollat på hennes sexsidor och sett vad det är hon postar?
Hon ska tydligen ha samma användarnamn på dessa sidor. Det är inte så att jag vill kolla men man kan generellt undra om det är normalt material hon postar på sådana sidor eller om hon är lika excentrisk där.
Citera
2024-11-21, 11:22
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Hon har varit ärlig om att hon har fått in pengar genom att lägga upp innehåll på vuxensidor.
Passar på att fråga här på flaschback, är det någon som har gått in och kollat på hennes sexsidor och sett vad det är hon postar?
Hon ska tydligen ha samma användarnamn på dessa sidor. Det är inte så att jag vill kolla men man kan generellt undra om det är normalt material hon postar på sådana sidor eller om hon är lika excentrisk där.

https://i.postimg.cc/bNBPCWW8/Screenshot-2024-11-21-at-11-21-39-Gr-ddrumpan.png

Varsågod grabbar, här har ni dagens runk!
Citera
2024-11-21, 11:27
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi

Sexigt, kanske Tintin har fått smaka den kvinnobakelsen inatt!!
Citera
2024-11-21, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi

Neeeeeeeeeeeeejjjjjjj, nu vill jag bara klösa ut ögonen! Du får fan skriva en varning!
Citera
2024-11-21, 11:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmangetack
Neeeeeeeeeeeeejjjjjjj, nu vill jag bara klösa ut ögonen! Du får fan skriva en varning!

Jag tyckte det var småsexigt, men konstigt att hela musen inte var med i bidlen. *besviken*
Citera
2024-11-21, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Jag tyckte det var småsexigt, men konstigt att hela musen inte var med i bidlen. *besviken*

Du din sjuka jävel!
Citera
2024-11-21, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Har missat. Vilka pengar kommer idag?

Pengar från OF.
Citera
2024-11-21, 11:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmangetack
Du din sjuka jävel!

Nu blev jag lite ledsen,..

Nåja, jag undrar om Tintin och Gräddisrumpan sov i samma säng inatt! Inte omöjligt??

Tycke kan ha uppstått. Tintin är lite porrig, ser äldre ut med sina sköna bröst & stjärt.
Citera
2024-11-21, 11:38
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Hon har nog hel aktivitetsersättning och bostadsbidrag från Försäkringskassan (googla aktivitetsersättnin). Bostadsbidraget täcker nog hyran för en studentbostad i Flemingsberg och hon lär inte lägga många kronor på kläder, accessoarer och mat (onyttig mat är billig, för att föregå kommentarer). Studielitteraturen är digital nuförtiden, så största utgiften är troligtvis ciggen.

Inget vin.

I övrigt ovan, nej det är inget alternativ.

Tror du hon vill vara i massa system med krav på leverans?
Citera
2024-11-21, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Nu blev jag lite ledsen,..

Nåja, jag undrar om Tintin och Gräddisrumpan sov i samma säng inatt! Inte omöjligt??

Tycke kan ha uppstått. Tintin är lite porrig, ser äldre ut med sina sköna bröst & stjärt.

Naaee... Nu måste jag ut på långpromenad i motvind så jag får annat att tänka på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in