2024-11-27, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Och var sitter Hasse då? Han är ju gammal så han kan ju få flytta till något äldreboende. För att ta hand om sig verkar han inte riktigt kunna.
Till äldreboende kommer man en kvart innan döden nuförtiden.
Citera
2024-11-27, 10:43
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rulladbulle
Stackars Hassan, har han ingen i sin närhet som kan ingripa och kasta ut skräcködlan?

Äckligt hur hon sitter där, självgod och tror att hon är guds gåva till männen när hon i själva verket ser helt fruktansvärt vedervärdig ut. Den senaste fittbilden som delades här är bland det värsta jag sett, doppar verkligen Hassan i det där?

Är ju rätt tydligt i hennes senaste story att Hassan inte är så sugen på att vara hennes ”kille”… Också komiskt hur hon under alla år benämnt sig själv som ”tjej” och män som är 70+ som ”killar”. Det är ju tanter och farbröder vi talar om.

Hon har verkligen inte många goda egenskaper den här människan, jag tror inte att jag någonsin tyckt så illa om någon jag inte känner. Hemsk är hon. Som någon annan skrev, ond.

Var är den fittbilden? 🤭😅
Citera
2024-11-27, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Var är den fittbilden? 🤭😅

Några sidor bak. Men jag varnar dig, du har ätit klart för idag. Kanske för i år. Full med skorpor är den.

Som någon annan här uttrycker sig: Krafs krafs.
Citera
2024-11-27, 11:17
Medlem
Citat:
Så gammal är han väl inte.... 73 år är väl ingen ålder idag! Han verkar i bra form, jobbar med flytthjälp....och vilken i den åldern klättrar upp på en stege på lastbilsflaket för att ta ner gräddis byxor som han kastade ut?

Är det ingen ålder i dag? Vad menar du?
Citera
2024-11-27, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Till äldreboende kommer man en kvart innan döden nuförtiden.

Ja men vet vi hur nära döden han är då?
Citera
2024-11-27, 11:30
Medlem
Citat:
Ja men vet vi hur nära döden han är då?
Ja. Han klarar fortfarande att jobba.
Citera
2024-11-27, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Gräddis var riktigt porrig ikväll 💄

Tycker också hon va söt och rätt porrig.
Hon verkar ha gått ned i vikt också!
Bögfjollorna i tråden är inte rätt personer att recensera något fruntimmer.
De är nog mest ute efter att lägga beslag på Hassan
Citera
2024-11-27, 11:31
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Så gammal är han väl inte.... 73 år är väl ingen ålder idag! Han verkar i bra form, jobbar med flytthjälp....och vilken i den åldern klättrar upp på en stege på lastbilsflaket för att ta ner gräddis byxor som han kastade ut?

Beror ju på om han är rökare eller inte. Medellivslängden för män som ej röker är ju 81 år så han borde hålla ett tag till. Nu är det ju lika många som dör vid 78 som 84 års ålder om jag läst statistiken rätt men ändå. Men beror ju på om han är rökare eller inte. Rökare blir sällan över 71 år enligt ChatGPT då de förkortar sitt liv med ca 10 år. Så har du varit storrökare hela livet får du nog vara nöjd om du lever tills du är 75 år.
Senast redigerad av marytrader 2024-11-27 kl. 11:39.
Citera
2024-11-27, 13:18
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Några sidor bak. Men jag varnar dig, du har ätit klart för idag. Kanske för i år. Full med skorpor är den.

🤮
Citera
2024-11-27, 13:28
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Är det ingen ålder i dag? Vad menar du?

Människor lever längre idag. En 73åring behöver inte ha ett ben i graven eller ålderdomshem

Tycker gubben verkar rätt vital ändå som klättrar på stegen, och hjälper med flyttar
Citera
2024-11-27, 13:29
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:

Hur långt bak i tiden? Senaste dagarna? 🤭

Tar evigheter att leta
Citera
2024-11-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Beror ju på om han är rökare eller inte. Medellivslängden för män som ej röker är ju 81 år så han borde hålla ett tag till. Nu är det ju lika många som dör vid 78 som 84 års ålder om jag läst statistiken rätt men ändå. Men beror ju på om han är rökare eller inte. Rökare blir sällan över 71 år enligt ChatGPT då de förkortar sitt liv med ca 10 år. Så har du varit storrökare hela livet får du nog vara nöjd om du lever tills du är 75 år.
Medellivslängd har inget med äldreboende att göra. Utan på äldreboende hannar man när man inte längre klarar sig i hemmet med maxantal hemtjänsttimmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in