Otroligt... 13 sidor och då går det bara mellan 2004-2024 men det finns mer från 2001 också.
Vilken karriär 23 år som kriminell och han är bara 39 år
Danne har alltså register från 16 års ålder och det finns garanterat massor innan när han var för ung för att bli straffad.
I domen från maj 2023 har han 47 avsnitt i belastningsregistret men han har fler då dom äldre avsnitten faller bort pga att dom är gamla.
Citat:
Ursprungligen postat av Dilkington
Så otroligt svagbegåvad. Varför omyndigförklarar man honom inte och stoppar in på hem?
Ja svagbegåvad är han, har en lindrig utvecklingsstörning, men inte tillräckligt svår för att platsa på ett hem.
För att få stopp på honom krävs en överdos och nu när han knarkar också så lär han väl snart ta en... kan man ju hoppas.
Den här tråden tar mig fan priset över onödig fakta då det inte innehåller ett skit kring "stalkers" längre. Ni som fortsätter att kommentera borde rimligtvis hålla er till tv programmet istället för att nöta på en gammal karamell? Jag är nog den enda människan som kan anse att tråden slutade vara korrekt för flera år sedan eftersom det inte håller ihop med vad programmet handlade om utan istället fokuserar på vad "Danne" gör idag. Att ni inte har vett i huvudet till att skapa en ny tråd är rätt hjärndött! Tamefan, men ni är ju som hyenors avföring riktigt vidriga i retoriken och håller inte längre till något specifikt ämne förutom att "Danne" alltid gör fel oavsett bakgrund. Vad är ni för tjommar som inte vågat ge sig till känna? Kom igen för fan, väx upp och nej jag försvarar inte vad som har hänt men ni som fortsatt kommentera har väl för i helvete inte hållit er till ämnet sedan 2016??? Det ursprungliga handlade om stalkers och nu är vi inne på vad "Danne" gör idag och hur han blåser folk. Jag ser varken en koppling eller en orsak till att fortsätta denna vendetta då det inte längre handlar om "stalkers". Ni kan väl hålla er till ursprunget eller skapa en ny tråd även om det inte heller är aktuellt då det finns annat matnyttigt att syssla med. Jag har försökt få Flashback att ha det korrekta fokuset med denna tråd men tydligen är det trångsyntheten som gjort att det fått fortlöpa utan att innehålla en gnutta fakta.... Segt men sant, tråden är död utan er två som fortsätter att föra resonemang utan glädje. Jag ser helst att tråden blir låst då den inte har bidragit till någon förändring på flera år och ni enbart är 5-6 personer som älskar att googla på Danne..
Den här tråden tar mig fan priset över onödig fakta då det inte innehåller ett skit kring "stalkers" längre. Ni som fortsätter att kommentera borde rimligtvis hålla er till tv programmet istället för att nöta på en gammal karamell? Jag är nog den enda människan som kan anse att tråden slutade vara korrekt för flera år sedan eftersom det inte håller ihop med vad programmet handlade om utan istället fokuserar på vad "Danne" gör idag. Att ni inte har vett i huvudet till att skapa en ny tråd är rätt hjärndött! Tamefan, men ni är ju som hyenors avföring riktigt vidriga i retoriken och håller inte längre till något specifikt ämne förutom att "Danne" alltid gör fel oavsett bakgrund. Vad är ni för tjommar som inte vågat ge sig till känna? Kom igen för fan, väx upp och nej jag försvarar inte vad som har hänt men ni som fortsatt kommentera har väl för i helvete inte hållit er till ämnet sedan 2016??? Det ursprungliga handlade om stalkers och nu är vi inne på vad "Danne" gör idag och hur han blåser folk. Jag ser varken en koppling eller en orsak till att fortsätta denna vendetta då det inte längre handlar om "stalkers". Ni kan väl hålla er till ursprunget eller skapa en ny tråd även om det inte heller är aktuellt då det finns annat matnyttigt att syssla med. Jag har försökt få Flashback att ha det korrekta fokuset med denna tråd men tydligen är det trångsyntheten som gjort att det fått fortlöpa utan att innehålla en gnutta fakta.... Segt men sant, tråden är död utan er två som fortsätter att föra resonemang utan glädje. Jag ser helst att tråden blir låst då den inte har bidragit till någon förändring på flera år och ni enbart är 5-6 personer som älskar att googla på Danne..
Du har alltså inte observerat att tråden numera ligger i Brott och brottsbekämpning
Ämnet var stalking från början men numera är det brott av olika slag.
Dom flesta stalkare slutar efter avslöjandet i TV men Danne fortsätter med brott som du tydligen har missat, därav flyttades tråden.
Har inte tråden bidragit med något nytt? Han blir avslöjad gång på gång med nya brott och han drar sig inte för att lura folk på pengar oavsett vem han lurar.
Det är flera här som hittar hans annonser när han försöker sälja t.ex. biljetter som han inte har.
På sidor där dom säljer biljetter gör den här tråden stor nytta för då ser dom tilltänkta köparna vilken lurendrejare dom har att göra med.
Då blir den här tråden ett led i brottsbekämpning.
Sen din mening... "Vad är ni för tjommar som inte vågat ge sig till känna?"
Du är definitivt på fel ställe om du för ett ögonblick tror att folk som skriver här går ut med sitt namn.
Hela det här forumet går ut på användarnas anonymitet. Varför går du själv inte ut med ditt namn?
Läs detta så kanske du fatta nåt i alla fall.
1.06. Användarnas anonymitet
Att på forumet (via inlägg eller i PM) eftersöka, posta, eller hota att posta, personuppgifter eller annan information som kan avslöja en annan användares identitet är förbjudet, med undantag för sådana uppgifter som användaren själv publicerat i forumet. Att sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbplatser är förbjudet.
Visa förtydligande av denna regel.
Flashback Forum kan sägas bygga på två grundpelare: den fria debatten och anonymitet. Anonymiteten ger individer med marginaliserade och stigmatiserade åsikter en plattform att framföra sina åsikter utan att de riskerar att det medför några konsekvenser för deras liv.
För att denna anonymitet inte ska sättas på spel är det förbjudet att avslöja information som leder till att någon riskerar att förlora sin anonymitet. Det är exempelvis förbjudet att avslöja en annan användares namn- eller personuppgifter, adress eller telefonnummer. Även annan information som kan binda en användare till en fysisk person är förbjuden att posta.
Det är förbjudet att sammankoppla flera användare på Flashback med varandra eller med konto eller användarnamn på annan webbplats. Däremot får ni gärna rapportera misstankar om någon missbrukar användandet av flera konton. Om en användare själv har berättat att den har ett annat konto eller det på annat sätt är publika uppgifter kan man dock kommentera eller uppmärksamma det.
Vissa användare är dock helt öppna med vilka de är, och det är givetvis i en sådan situation fullt tillåtet att påpeka vem som ligger bakom detta konto. Det finns även exempel på andra situationer med delvis självoutning, exempelvis om en användare har skrivit mycket om var han eller hon bor, och i dessa fall är det därför inte ett brott mot regel 1.06 att i ett inlägg påpeka detta.
Läs tråden innan du gnäller och slänger ur dig en massa skit för ditt inlägg talar klart och tydligt för att du INTE har läst tråden.
Ditt absolut dummast förslag är att tråden ska låsas. Tycker du att Danne ska få härja fritt?
Senast redigerad av Timeout 2024-12-01 kl. 15:00.
Fick upp honom på TikTok för några dagar sen. Massa bilder från något Tivoli där han påstod sig jobba. Men det är en lögn. Han är sjukpensionär
Nix ingen lögn såg att han jobbar på Tivoli dom va i Karlstad förra helgen så de är inte lögn o nej han e inte sjukpensionär längre Då dom ansåg att han kan jobba