2026-08-08, 01:05
Medlem
Hahaha gör jah de oh fan vart ?
Citat:
Ursprungligen postat av Natsocen88
De är rätt kul me tanke p du tar åt dig, och försöker försvara dig o rentvå ditt namn, men som sagt du är övervakad av folk vart du än går lilla gubben. Undrar om folk i Bandidos vet om att du använder deras symboler på din sociala medier.
Citera
2026-08-08, 01:06
Medlem
Om jag fortfarande håller på med bedrägerier är det ditt problem eller ? Jisses stör du dig så mycket på det lilla du o sen jaha och tror du återigen att folk bryr sig idag ?? Nej
Citat:
Plus dedär om kändisskvaller, skulle inte direkt se han som känd eller nån man ska se upp till. Att hota alla sina flickvänner han haft inklusive sina senaste, är nog inget en blivande kriminell ska se upp till, och att bedra folk på pengar för att ens ha råd till mat vilket Danne gör är bara skamligt
Citera
2026-08-08, 01:23
Avstängd
Natsocen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winther94
Hahaha gör jah de oh fan vart ?
På Snapchat använder du deras symbol. Hmm kanske jag ska prata med en från dom och kolla om du verkligen har nå samröre med dom, vilket jag ej tror du har lille plutt
Citera
2026-08-08, 04:14
Medlem
Och du sa jag va övervakad vart jag är ja berätta för mig då vart är jag precis just nu då ? Förklara de för mig du som verkar veta allt så ska vi se om du har Rätt? Eller om de är ytterligare en lögn
Citat:
På Snapchat använder du deras symbol. Hmm kanske jag ska prata med en från dom och kolla om du verkligen har nå samröre med dom, vilket jag ej tror du har lille plutt
Citera
2026-08-08, 04:16
Medlem
Jag vill fortfarande veta när och vart jag fått stryk av dina vänner ?…samt vilket år eller vilken dröm du verkar leva i
Citat:
Citera
2026-08-19, 11:59
Medlem
Citat:
En av mina vänner har redan tagit diskussion mot han öga mot öga, och Danne fick käka asfalt för det

Citat:
Plus dedär om kändisskvaller, skulle inte direkt se han som känd eller nån man ska se upp till. Att hota alla sina flickvänner han haft inklusive sina senaste, är nog inget en blivande kriminell ska se upp till, och att bedra folk på pengar för att ens ha råd till mat vilket Danne gör är bara skamligt

Töntigt att behöva använda fysiska inslag för att diskutera något öga mot öga. Äntligen förstår jag varför ni som följer och skriver om Dannes beteende inte har något vettigare att göra än att förfölja hans vardag.. Är ni arbetslösa/sjukskrivna??

Usch, vilket tjuvsamhälle vi lever i och Danne är den "största fula fisken"! Han behöver inte sluta med sitt beteende då ni älskar hans elände och följer honom frenetiskt..

Citera
2026-08-19, 16:42
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pessodel
Töntigt att behöva använda fysiska inslag för att diskutera något öga mot öga. Äntligen förstår jag varför ni som följer och skriver om Dannes beteende inte har något vettigare att göra än att förfölja hans vardag.. Är ni arbetslösa/sjukskrivna??

Usch, vilket tjuvsamhälle vi lever i och Danne är den "största fula fisken"! Han behöver inte sluta med sitt beteende då ni älskar hans elände och följer honom frenetiskt..

Du får faktiskt hålla dig lite uppdaterad. Det var länge sedan tråden flyttades till Brott och brottsbekämpning.
Danne lurar folk på pengar och det lär han inte sluta med. Han ska varnas för och bli så pass välkänd så han få svårt att lura fler.
Citera
2026-08-20, 07:01
Medlem
Då kan du förklara för mig då varför de inte finns något nytt Åtal eller nya misstankar mot mig ännu Då?
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Du får faktiskt hålla dig lite uppdaterad. Det var länge sedan tråden flyttades till Brott och brottsbekämpning.
Danne lurar folk på pengar och det lär han inte sluta med. Han ska varnas för och bli så pass välkänd så han få svårt att lura fler.
Citera
2026-08-20, 13:18
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winther94
Då kan du förklara för mig då varför de inte finns något nytt Åtal eller nya misstankar mot mig ännu Då?
Det är bara en tidsfråga innan det kommer en ny dom. Bara 9 månader sedan den sista domen, vad vi vet om nu.
Dannes senaste Dom är från 2025-11-20 och han blev dömd för bedrägerier, 6 st målsägande.
Rättvisan kvarnar mal långsamt så det är säkert något nytt på gång, som vanligt.
Citat:
Danne borde sitta inlåst på rättspsyk för alltid för att skydda normala människor.

Han är dömd otaliga gånger och har suttit inne flera gånger. Men han bara fortsätter.
Kvinnor som han har stalkat har fått kämpa i flera år för att bli fri honom.
Han ljuger massor om dom kvinnorna. Allt för att försköna sig själv och göra dom till bovarna.

Han har inga spärrar. Han lurar till och med förståndshandikappade på pengar.
Danne har agerat som kvinna och fick betala ett högre skadeståndet till en förståndshandikappad kille som Danne hade lurat i att han var en tjej som behövde låna pengar.
Killen som lånade ut pengarna hade inte förmåga att förstå att människor kan ljuga. Han vill vara snäll och lånade ut pengarna men fick dom aldrig tillbaka, ca 40.000 kr.

Jag har hans belastningsregistret i 2 delar mellan 2001-2025, kanske dags att lägga upp dom igen på en länk som inte försvinner så fort som på gofile.
11 sidor i del 1, 13 sidor i del 2, lite av ett rekord.
Men sista delen i belastningsregistret är en Dom 2024-10-31. Det har kommit fler efter det.
Undrar hur många sidor det finns totalt? Han borde låsas in för gott.

Redan 2012 hade Danne 29 avsnitt i belastningsregistret.
2017-05-02 Daniel Lundberg förekommer under 41 avsnitt.
2024-10-31 har det ökat till 47 och då är inte dom tidigaste brotten med så det är många fler.
Daniel Lundberg förekommer under 47 avsnitt belastningsregistret sedan 2006 i domen från 2025-11-20. Det blev nr 48.
Innan 2006 finns 5 avsnitt till i belastningsregistret bl.a en mordbrand.
Totalt 2025-11-20 har Danne 53 avsnitt i belastningsregistret.

Danne är född 19851119. Han fyller 41 i november och nu är han så fet och ful så han får inga tjejer får man hoppas.
Numera är det narkotikabrott och mängder med bedrägerier.
Dannes senaste Dom är från 2025-11-20 och han blev dömd för bedrägerier, 6 st målsägande.

Så här kan det se ut, och det har inte blivit bättre. Det finns flera liknande.
Dom 2007-05-25, B 2875/06, SUNDSVALLS TR ROTEL 3
Laga kraft
Yttrande från frivårdsmyndighet 2007-05-09
1. MISSHANDEL vid 3 tillfällen under tiden 2006-06-01 -- 2007-02-21
2. OLAGA FRIHETSBERÖVANDE 2006-08-31
3. OLAGA HOT vid okänt antal tillfällen under tiden 2006-04-30 -- 2007-02-10
4. SEXUELLT OFREDANDE 2006-09-11
5. STÖLD vid 2 tillfällen under tiden 2007-02-23 -- 03-27
6. GROV STÖLD 2007-04-18
7. BEDRÄGLIGT BETEENDE vid 2 tillfällen under tiden 2006-08-07 -- 2007-03-10
8. OLOVLIGT FÖRFOGANDE vid 4 tillfällen under tiden 2006-02-17 -- 2007-02-23
9. OLOVLIGT BRUKANDE 2006-10-07
10. ÖVERGREPP I RÄTTSSAK 2007-02-05
11. OLOVLIG KÖRNING 2006-10-07
12. RATTFYLLERI 2006-09-23
13. ÖVERTRÄDELSE AV BESÖKSFÖRBUD vid 4 tillfällen under tiden 2006-09-12 -- 18

FÄNGELSE ETT (1) ÅR
Citera
2026-08-20, 19:54
Medlem
Du kanske ska läsa på Domen vad straffet blev och vad jag blev frikänd för oxå lilla Du
Citat:
Det är bara en tidsfråga innan det kommer en ny dom. Bara 9 månader sedan den sista domen, vad vi vet om nu.
Rättvisan kvarnar mal långsamt så det är säkert något nytt på gång, som vanligt.
Citera
2026-08-26, 16:29
Medlem
Ja sitter och kikar mig i huvudet..... Allt i denna tråd börja med programmet stalkers .... Idag har vissa i tråden mer koll på han än vad dom har på sina egna underkläder. Minsta lilla andetag han gör så nog fan har de kommit ut vilken hastighet han andades ut, vilken mat han är senaste veckan. Hur mycket vätska han har i kroppen. Hur mycket vitaminer hans stortå har efter utandningen. Men han är stalkern.... Lilla Petra anmälde han. Men endå är hon längre ner i drog världen än dom flesta i sin ålder. Försöker återförenas med Danne.... Sen skrivs de om flera års gamla domar som om dom kom ut för en minut sedan. Medans det finns dom som sitter och betalar samma sekund som släpps. Men det är Danne som är felande på. Börja skriva att han varit på minderåriga och lägga ut om en pedofil och anklaga Danne..ni är fan tappade.. Men danne är den som är sjuk i huvudet.... Ta en jävla titt i spegeln. Absolut. Danne är inte Guds bästa barn. Han gör bedrägerier för att få mat på bordet. Är inte det skrämmande att det är så i Sverige.... Men om ni kanske missat de så kan ja ju skriva att Danne är inte den enda människan som gör det. Även folk med hög lön gör bedrägerier. Men jag ser inte era namn är där och kommenterar. Det finns mördare och pedofiler i Sundsvall.... Har ni koll på deras liv eller är ni för upptagen och räkna sekundrar tills det händer nått nytt i dannes liv så ni kan skriva in i eran bok som handlar om hur besatt ni är i han...

Får ni betalt för att vara som en fluga på dannes axel som ska hålla koll varenda sekund??? Är det bra betalt så Medela vart ja skriver under fö ja vill tjäna mycket pengar.... Lika mycket som ni verka tjäna på han. Han ska få göra mig rik med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in