Citat:
Ursprungligen postat av
Barrington1975
Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om grabben. Han har helt klart en allvarlig missbruksproblematik.
Sen verkar han inte lida av någon psykisk åkomma, om det har med missbruket att göra eller inte är svår att säga.
Men ja, han beter sig som ett riktigt svin. Däremot tyckte jag mig ändå se en mänsklig sida hos honom när han pratade med Hasse. Till skillnad från de andra stalkarna i tidigare program.
Han borde spärras in på rättspsyk ett par år, annars kommer detta inte sluta bra. Daniel kommer fortsätta terrorisera omgivningen och antagligen själv sluta som bänkalkis om ingen ingriper.
Den här killen är en sån som är dömd från första början, en eländig stackare. Det ger honom inte rätt att förfölja och misshandla kvinnor.
Vad som är underligt är att hon "Petra", Elin? Bröt all kontakt med sin mamma, och till och med flyttade från stan för hans skull. Hur dum får man vara? Någon skruv måste vara ordentligt lös där också.
Han säger i det bandade inslaget när han sitter på "navet" och svamlar med de andra missbrukarna att "tjejen stack när hon märkte att jag tagit upp drickandet (eller om det var "drogandet) igen.
Hon måste alltså ha vetat att han var en drogande parkbänksalkis när hon blev "jättekär", men sa upp bekantskapen med mamman (och flera?) när hon varnade dottern.