2015-05-14, 09:02
Medlem
downbelows avatar
Nu brukar inte jag hänga på navet men är ibland i city och det var ett tag sen man såg den där tomten.

Ni som vet detaljer om kring den där tjejen och pengarna han blåste av folk för den fejkade sex annonsen kan gärna skicka pm till mig om ni inte vill skriva öppet här.

Gärna namn på personer iblandade och kanske annonsen om det finns
Citera
2015-06-07, 11:44
Medlem
lasse-luss avatar
brukar gå förbi där Henrik hänger ( navet & tågstationen) och han är inte där längre, frågan är om han har blivit ut körd från stan
Citera
2015-06-07, 12:42
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus
brukar gå förbi där Henrik hänger ( navet & tågstationen) och han är inte där längre, frågan är om han har blivit ut körd från stan

Enligt Facebook så jobbar han på tivoli..
Citera
2015-06-07, 16:28
Medlem
Axels tivoli har det stått i flera år. Adress okänd står det på birthday. Har de inte börjat filtrera adresser för de som sitter på psyket/kåken?
Citera
2015-06-08, 06:38
Medlem
lasse-luss avatar
Vad skulle han seriöst kunna hjälpa till med på ett tivoli mer än att plocka skräp?
Citera
2015-06-08, 08:37
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-lus
Vad skulle han seriöst kunna hjälpa till med på ett tivoli mer än att plocka skräp?

Haha kan tänka mig att han bor i nån skitig husvagn som dom använder som förråd..
Citera
2015-07-31, 00:34
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrington1975
Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om grabben. Han har helt klart en allvarlig missbruksproblematik.

Sen verkar han inte lida av någon psykisk åkomma, om det har med missbruket att göra eller inte är svår att säga.

Men ja, han beter sig som ett riktigt svin. Däremot tyckte jag mig ändå se en mänsklig sida hos honom när han pratade med Hasse. Till skillnad från de andra stalkarna i tidigare program.

Han borde spärras in på rättspsyk ett par år, annars kommer detta inte sluta bra. Daniel kommer fortsätta terrorisera omgivningen och antagligen själv sluta som bänkalkis om ingen ingriper.
Den här killen är en sån som är dömd från första början, en eländig stackare. Det ger honom inte rätt att förfölja och misshandla kvinnor.
Vad som är underligt är att hon "Petra", Elin? Bröt all kontakt med sin mamma, och till och med flyttade från stan för hans skull. Hur dum får man vara? Någon skruv måste vara ordentligt lös där också.
Han säger i det bandade inslaget när han sitter på "navet" och svamlar med de andra missbrukarna att "tjejen stack när hon märkte att jag tagit upp drickandet (eller om det var "drogandet) igen.
Hon måste alltså ha vetat att han var en drogande parkbänksalkis när hon blev "jättekär", men sa upp bekantskapen med mamman (och flera?) när hon varnade dottern.
Citera
2015-07-31, 00:39
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exquisitely
Han stavar som en kratta, har handstil som en blind, är lönnfet med tribaltatuering, har missbruksproblematik, tycker att hundar ska heta Tyson och har som grädde på moset flera domar bakom sig. Vad mer kan en kvinna begära liksom?
Vissa kvinnor tänker tyvärr som höns
Citera
2015-07-31, 12:02
Medlem
Fjantors avatar
Har "Henrik" tagit bort sin FB.?
Citera
2015-07-31, 13:04
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Har "Henrik" tagit bort sin FB.?
Det verkar så. Men han kan bara ha tagit bort den tillfälligt eller så har han skapat en ny i annat namn. Vi får hoppas att någon som känner honom kan avslöja den nya i så fall.
Citera
2015-09-17, 17:47
Medlem
Daniel har kvar sin Facebook.
https://www.facebook.com/daniel.lundberg.927?fref=ts

Vet även vart snubben bor just nu. han bor i min lilla by utanför Stockholm och är inte glad över det..
Citera
2015-09-17, 22:28
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMacbook
Daniel har kvar sin Facebook.
https://www.facebook.com/daniel.lundberg.927?fref=ts

Vet även vart snubben bor just nu. han bor i min lilla by utanför Stockholm och är inte glad över det..
Förstår dig mer än väl. Hoppas verkligen inte dåren har någon ny tjej som han kan försöka banka livet ur...
Läste lite på hans feja och lite tröst i eländet i alla fall

"Daniel Danne Lundberg
den 22 augusti kl. 21:13 ·
Då har man blivit knivskuren av en jävla idiot

Daniel Danne Lundberg: 16 stygn
den 23 augusti kl. 10:05

Synd det inte var fler... stygn alltså... Undrar varför han blev knivskuren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in