Citat:
Ursprungligen postat av
Vodkasomsnus
Varför startar du en tråd, i något som du uppenbarligen inte har någon kunskap eller källor för.
När folk ifrågasätter vad du påstår eller dina källor, då heter det att de var de första som du hittade.
Uppenbart så drar du igång tråden, enbart för att skapa oro och reta upp folk.
Du har fått svar om denna ”nya” teknik.
Folk efterfrågar svar från dig, som du duckar för.
Rent trams m a o.
Det hände i torsdags okej. Det mesta kring vapnet är fortfarande ett mysterium så det finns inte många tekniska analyser av trovärdiga experter att välja på än.
Måste man tvunget ha kunskap för att starta en debatt, räcker det inte med behov av debatt och nyfikenhet att få veta mer vilket jag fått här , och jag avfärdar bara det som motstrider de "experter" jag hunnit lyssna på och det som uppenbart är osant, som att Ukraina "nog" skulle kunna få in en träff med det dom har för tillfället. Blir jag överbevisad så ändrar jag min åsikt.
Jag fann det mycket märkligt att ingen startat en egen tråd om att en semi-ICBM för första gången använts i krig eftersom det är en så världsomskakande, historisk händelse som bevisligen redan nu fått stora efterverkningar och tyckte att det behövdes en sån.
Har absolut inte skapat den för att provocera så om någon av vapenexperterna här blir arga så har de enbart sig själv att skylla. Mest tror jag att skapade den för att bearbeta min egen oro och försöka konkretisera det mest skrämmande jag någonsin sett, men som ni menar är vardagsmat.