2024-11-26, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeeAndBeans
Spekulerar nu - men är det omöjligt att hon är på psyk? Får man ha med sig mobilen där? Vet att hon sa att hon druckit vin, men hon är ju inte helt pålitlig så vem vet. Skulle förklara varför hon tar en "paus".

Privata kläder på psyk? Nej.

Edit, hon la precis upp en story på TikTok.
Hon är hemma hos någon och har smalbenen fulla med blåmärken så hon har nog blivit knullad rejält under natten.
Så den som verkligen borde åka in på Psyk är den människan som kan tänkas knulla Gräddhoran, usch.
Citera
2024-11-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Privata kläder på psyk? Nej.

Edit, hon la precis upp en story på TikTok.
Hon är hemma hos någon och har smalbenen fulla med blåmärken så hon har nog blivit knullad rejält under natten.
Så den som verkligen borde åka in på Psyk är den människan som kan tänkas knulla Gräddhoran, usch.

Hon är hos Hasan. Ser det på hyllorna
Citera
2024-11-26, 12:25
Medlem
Japp det är hos Hassan, 100%
Citera
2024-11-26, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdjur
Även om hon inte är hos Hassan så är hon antagligen hemma hos nån man. Sådär självbelåten ser hon bara ut när hon får uppmärksamhet av en man. Men mest troligt är det Hassan.

Tänkte samma sak, att nu har hon raggat upp någon ny och får sova hos den personen. Jag tror nog hon skulle berätta ifall hon är hos Hassan, men som andra skriver så har han väl gett henne tiktok-förbud.
Citera
2024-11-26, 12:42
Avslutad
Japp, hon är hos Hassan precis som jag misstänkte. Det syns i senaste storyn på byrån och bokhyllan, samma byrå hon fick en låda att ha sina grejer i.

Jag kan inte låta bli att tänka på rånrisken som hänger över gräddis just nu. Det är allmänt känt att hon har en stor summa pengar på kontot, och hon lever helt utan skyddsnät..

Hade Hassan vart min pappa som helt plötsligt blir hemlös för att Gräddis tränger sig på och för ett jävla liv. Då hade jag kört henne till bankomaten utan att blinka. Hon hade fått göra rätt för sig. Och då anser jag mig själv vara en väldigt sympatisk människa ändå. Vilket nog inte många andra är, det ser man ju bara här i tråden tex.
Citera
2024-11-26, 12:44
Medlem
Sorry för ”nitpicking” men vem fan har på sig flipflops när man sitter i sängen? Även i det lilla är hon orimlig.
Citera
2024-11-26, 12:50
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Japp, hon är hos Hassan precis som jag misstänkte. Det syns i senaste storyn på byrån och bokhyllan, samma byrå hon fick en låda att ha sina grejer i.

Jag kan inte låta bli att tänka på rånrisken som hänger över gräddis just nu. Det är allmänt känt att hon har en stor summa pengar på kontot, och hon lever helt utan skyddsnät..

Hade Hassan vart min pappa som helt plötsligt blir hemlös för att Gräddis tränger sig på och för ett jävla liv. Då hade jag kört henne till bankomaten utan att blinka. Hon hade fått göra rätt för sig. Och då anser jag mig själv vara en väldigt sympatisk människa ändå. Vilket nog inte många andra är, det ser man ju bara här i tråden tex.

Yes det är 100% hos Hassan! precis som du säger så är det samma möbler!
00.07 in i videon så ser ni möblerna
https://www.youtube.com/watch?v=4Q5eXB8U1UU

hennes senaste story
https://youtu.be/BwnVCA07Jak
Citera
2024-11-26, 12:55
Medlem
Dags att ringa Hassans hyresvärd och få honom vräkt.
Ska han vara med Gräddhoran kan dom lika gärna vara hemlösa tillsammans.
Citera
2024-11-26, 12:55
Medlem
1754s avatar
Brukar hon ligga med den där Hassan?
Citera
2024-11-26, 13:00
Medlem
biljardballes avatar
Snart är båda hemlösa och det är rätt åt dom. Nu är det inte längre synd om Hasse.
Citera
2024-11-26, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Brukar hon ligga med den där Hassan?
Haha.. gulligt naiv fråga
Citera
2024-11-26, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perlene