2024-11-26, 08:55
Medlem
Uncloaks avatar
Hon är högst troligen hos Hassan. Tror inte heller att hon skulle vara så förnöjd om hon behövt lösa boende själv med sina egna pengar. Hassan har väl troligen kommit med motkrav att det inte ska vara något tiktokande om hon är där. Vilken misär.
Citera
2024-11-26, 09:01
Medlem
biljardballes avatar
Haha, om kärringen är hemma hos Hasse så kommer han bli vräkt om hon spårar ur igen.
Vilken jävla dåre, han får skylla sig själv.
Citera
2024-11-26, 09:24
Avslutad
Hon har själv sagt att hon inte bryr sig om H blir vräkt. För då är vi båda två hemlösa sa hon och det tyckte hon var bra. Hon är väldigt manipulativ. Är hon hos H får han snart ännu mer klagomål från grannarna och hyresvärden

Eller så är hon på något hotell och pengarna från lägenheten har nog kommit
Citera
2024-11-26, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Hon har själv sagt att hon inte bryr sig om H blir vräkt. För då är vi båda två hemlösa sa hon och det tyckte hon var bra. Hon är väldigt manipulativ. Är hon hos H får han snart ännu mer klagomål från grannarna och hyresvärden

Eller så är hon på något hotell och pengarna från lägenheten har nog kommit
Hon är "kär" i Hassan. Det farligaste som finns i relationer är narcisser som älskar en.. 🚬🐰🌹
Citera
2024-11-26, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hon är "kär" i Hassan. Det farligaste som finns i relationer är narcisser som älskar en.. 🚬🐰🌹
Precis. Det är väldigt farligt. Jag hoppas att H son pratar med sin pappa och förklarar allvaret i en sådan relation. Han verkar inte gilla att han är tillsammans med henne. H son skrev något när hon lajvade för ett tag sedan och det var inga vackra ord han hade att säga. Kommer inte ihåg exakt vad det var. Men jag tror att Gräddis blocka honom efter det.
Senast redigerad av tindraninni 2024-11-26 kl. 09:53.
Citera
2024-11-26, 10:01
Medlem
RobieBwois avatar
Klart fanskapet är hos Hassan. Hon har ju tidigare varit glad att berätta var hon är (tex Barkaby) och tar paus från tiktok när hon är hos honom, något han troligen ställt som motkrav.
Citera
2024-11-26, 10:11
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Med tanke på senaste donken liven (några dagar sedan) så verkade hon inte så arg på honom, utan att han bara skulle krypa lite (kan ju även vara projicering som narcissister är duktiga på).

Om Pia skulle se honom som förbrukad så skulle hon hata honom över allt på denna jord och göra allt för att förgöra honom, i sann narcissistisk tradition.

Så helt orimligt är det inte att hon är hos Hassan. Dock så tippar jag på hotellrum (som ändå är ologiskt med tanke på henne enorma snålhet).
Om nu ingen har bokat rum åt henne i hennes namn? Ja, vi får se 🍿🍿🍿🤮
Citera
2024-11-26, 11:00
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn

Så helt orimligt är det inte att hon är hos Hassan. Dock så tippar jag på hotellrum (som ändå är ologiskt med tanke på henne enorma snålhet).
Om nu ingen har bokat rum åt henne i hennes namn? Ja, vi får se 🍿🍿🍿🤮

Tror verkligen inte hos Hassan, och hotell ja lite för snål för kanske men fortfarande större risk än hos Hassan tror jag, men ja att någon bokat åt henne, där har vi nog svaret skulle jag gissa!
Citera
2024-11-26, 11:51
Medlem
Även om hon inte är hos Hassan så är hon antagligen hemma hos nån man. Sådär självbelåten ser hon bara ut när hon får uppmärksamhet av en man. Men mest troligt är det Hassan.
Citera
2024-11-26, 11:52
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Nu har hon en story uppe där hon säger att hon tagit/tar en paus ifrån tiktokandet, har tak över huvudet och är på en hemlig plats. Att hon inte tänker avslöja vart hon är är hon väldigt tydlig med.
Har sett 2 skräckfilmer och druckit lite vin.

Känslan säger hotell av något slag och det får mig att tro er som skriver att pengarna från lägenheten trillat in redan.

Hon har väl hittat någon ny äldre kärlekskrank gubbe
Citera
2024-11-26, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdjur
Även om hon inte är hos Hassan så är hon antagligen hemma hos nån man. Sådär självbelåten ser hon bara ut när hon får uppmärksamhet av en man. Men mest troligt är det Hassan.

Haha, ja självbelåtenhen höll hon inte tillbaka med!
Går även hand i hand med hur kaxig hon blir gentemot alla följare.
Hon har få positiva egenskaper den där kvinnan.
Citera
2024-11-26, 12:10
Medlem
Spekulerar nu - men är det omöjligt att hon är på psyk? Får man ha med sig mobilen där? Vet att hon sa att hon druckit vin, men hon är ju inte helt pålitlig så vem vet. Skulle förklara varför hon tar en "paus".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in