2024-11-26, 12:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Jag skrev INTE vem som hörde av sig FÖRST.
Om det var medvetet eller omedvetet så fick du det att låta som om kronofogden kontaktade jocke, när det egentligen var tvärt om, Jocke som kontaktade dom.
Jag ville bara poängtera det så ingen missuppfattar ditt inlägg.
Citera
2024-11-26, 12:41
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Saker händer! Snart kommer jag trycka upp ett offentligt papper i nyllet på några här.
Vad trevligt om du äntligen kunde börjar komma med bevis på allt du påstår in Chrippa kaoset. Jag ser fram emot det.
Citera
2024-11-26, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hundra procent barnmisshandel.
Julia är naturligtvis inte perfekt mamma, men vem sjutton hade orkat det med en pappa som Chrippa till sitt barn. Ingen ro och han kör över henne som en bulldozer. Sen näbbgäddan Linnéa som inte har ett dugg med det att göra.

Och det finns ju fakta bevis som inte kommit ut offentligt om hur Julia faktiskt hade det vissa stunder och fortfarande får hon ta mycket skit både från honom & Linnea.
Hon får ju nu mera stöd så vi kan hoppas att hon tar sig igenom allt och kan fokusera på att vara mamma.
Citera
2024-11-26, 12:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hans största fall kommer bli att pappa inte kan hjälpa honom inne på Kumla. Iaf begränsat. Inga gråtande samtal sömnlösa nätter, be om pengar till kiosken, ringa och gråta över det begränsade gymmet osv. Skabbes samtal hem från Kumla kommer nog mest bestå av att de får högläsa ur denna tråden till honom.
Om Chrippa hamnar i häkte utav tillgång till internet kommer väl denna tråd stängas eftersom han inte kommer vara aktiv på Instagram, youtube, osv.
Citera
2024-11-26, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag tycker bara han är en mongo kriminell, lite anabola lite knark lite skattefusk, skiter i allt.

Så tror inte kriminalvården kommer lägga en krona på han i onödan.

Tror han är pank om några månader, och antingen ansöker om skuldsanering, eller blir vän med Anjo och Jocke igen och börjar med youtube och allt tystas ner.

Jag tror faktiskt inte Jocke tar in honom i sitt liv igen, han har fått höra så mycket i efterhand vad chrippa har sagt bakom hans rygg när dom ändå umgicks.
Samt de där när han läste från soc pappren va nog droppen.

Anjo kommer verkligen inte ta in honom i livet igen.
Citera
2024-11-26, 12:51
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Lyssna på Jocke & Jonnas senaste podd avsnitt där dom berättar om den natten.

Finns det avsnittet bara på Podme? Har ingen lust att betala en hundring för nåt jag inte ska fortsätta att använda 😕
Citera
2024-11-26, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Finns det avsnittet bara på Podme? Har ingen lust att betala en hundring för nåt jag inte ska fortsätta att använda 😕

Ja tyvärr 😓
Citera
2024-11-26, 12:54
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om det var medvetet eller omedvetet så fick du det att låta som om kronofogden kontaktade jocke, när det egentligen var tvärt om, Jocke som kontaktade dom.
Jag ville bara poängtera det så ingen missuppfattar ditt inlägg.

Återigen lögn av dig. KF hörde av sig till Jocke. Morgan Heed! Med ett förbud att betala ut Christofer pengar, då ringde Jocke upp han och fick all info om ärendet och varför. Sen betaldes de till KF istället när pengarna kom in. Så återigen en super lögn av dej. Och KF fick påtryckning av polisen efter spaning hade de sett på hans stream att han påstod att Jocke var skyldig honom 130k. Och att det var Youtube pengar. Polisen tipsade då KF, det är offentliga handlingar hos KF vem tipset kom ifrån.

Bara ringa Morgan Heed och fråga om Jocke ringde dem eller om de fick tips av polisen. Vågar du det?

Jocke ringde inte och frågade vad de skulle göra med pengarna haha. JJ fick ett förbud att betala ut pengarna till Skabbe.

Har bevis. Ska bara in på dator och blurra personnummer.

Så polis kollar hans stream.
Senast redigerad av Pinto87 2024-11-26 kl. 13:05.
Citera
2024-11-26, 13:02
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ja tyvärr 😓

Ok tack för svar.. jag får låtsas att jag inte är nyfiken 😅😂
Citera
2024-11-26, 13:09
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Jag tror faktiskt inte Jocke tar in honom i sitt liv igen, han har fått höra så mycket i efterhand vad chrippa har sagt bakom hans rygg när dom ändå umgicks.
Samt de där när han läste från soc pappren va nog droppen.

Anjo kommer verkligen inte ta in honom i livet igen.

Alla broar till Jocke Anjo och Rask är brända ja.
Citera
2024-11-26, 13:11
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ja tyvärr 😓

https://poddtoppen.se/podcast/1564904281/jocke-jonna-sanningen-maste-fram

Inte där?
Citera
2024-11-26, 13:19
Medlem
Citat:
Och det finns ju fakta bevis som inte kommit ut offentligt om hur Julia faktiskt hade det vissa stunder och fortfarande får hon ta mycket skit både från honom & Linnea.
Hon får ju nu mera stöd så vi kan hoppas att hon tar sig igenom allt och kan fokusera på att vara mamma.

Jag hoppas verkligen att hon kan få det lugnt nu. Hon behöver det och flickan behöver det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in